Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie doet mee om deze varken te vervolgen?

Laatmemetrust
15-02-2011, 10:07

Ik keek gister met ontsteltenis naar een korte fragment, waarin Prime die Hindoestaanse programmamaker een racist op de radio aan het woord liet. Dit is het volgende wat die smerige varken zei: Jij bent pro-allochtoon, die moeten wegwezen hier! En jij helemaal. Waarom? Omdat ik dat zeg. Je bent een landverrader. Verleden keer kreeg je een blik cola op je hoofd, toen was de wereld te klein, he, door een Marokkaan. En nu is het ineens andersom. Je bent gewoon een viezerik, joh. Daarom, omdat je een linkse figuur bent, net als die kankerhoer, Femke Halsema. Die moeten ze allemaal doodschoppen, kankerlijders. Ik zeg het wel hoor, denk er om. Je komt in Duindorp, ga lekker in de Schilderswijk en op de Haagse Markt staan. Daar ben je goed in. Ik heb er schijt aan, de hele kankerzooi hier, al die linkse figuren. Hoofddoekje, allemaal uitroeien. Ik wou dat er oorlog kwam! Dan roei ik ze allemaal uit, al die kankerhoofdoeken, allemaal. Die allochtonen, die moeten ze allemaal afschieten. Nu zie ik het CDI een joods centrum allerlei aangiftes doen tegen mensen, die bovenstaande dingen zeggen over joden. En deze mensen worden gewoon vervolgd. Waarom doen wij moslims dan niets? Ik wil aangifte tegen hem doen, want hij bedreigd de moslima's/allochtonen en wil ze dus uitroeien als het aan hem lag. Wie gaat er nog meer aangifte doen? Samen staan we sterk!

IGZAARYOZGHEN
15-02-2011, 10:09
Doen schat je hebt bewijs:goedzo:

Laatmemetrust
15-02-2011, 10:10
Dit is de link: http://premtime.ntr.nl/2010/10/06/premtime-hoe-denkt-de-burger-over-de-politie-den-haag/#more-619 (Vanaf minuut 9:40 luisteren).

naoual1985
15-02-2011, 10:37
Ik wil wel aangifte doen, maar hoe komen we erachter wie deze man unberhaupt is.

Saraatje
15-02-2011, 10:39

Ik wil wel aangifte doen, maar hoe komen we erachter wie deze man unberhaupt is. Dat is aan de politie om te onderzoeken, succes!

Bisou.
15-02-2011, 20:48
Politie doet niks en ik heb al lange tijd besloten om tegen niks meer aangifte te doen. Ook al zou ik een getuige zijn van iets.