Bekijk volle/desktop versie : Ik voel mij zooooo



Pagina's : [1] 2

15-02-2011, 01:36
Dom! Echt dom gewoon. Ik was iemand die altijd iedereen over van alles advies kon geven. Van geloof tot liefde, van buiten tot thuis en van school tot werk. En nu, nu niks helemaal niks, nada, niente! Ik voel mij helemaal leeg. Is echt niet leuk. Ik wil m'n oude ik zijn oef haha het is echt vermoeiend. Help mij wie herkent dit?

15-02-2011, 01:38


Ik niet.

15-02-2011, 01:40
Jij blij! Is echt niet fijn joh, echt niet gewoon.

15-02-2011, 01:45
hoezo leeg kan denk ik niet zomaar weg zijn.

15-02-2011, 01:46


Niet echt blij, maar grappig om te zien hoe jij je stresst om niets.

Maar wat is er gebeurd dan?

15-02-2011, 01:47
Gewoon echt leeg, ik wil wel advies geven of iets zinnigs zeggen maar het komt er gewoon niet uit. Het wilt gewoon niet.

15-02-2011, 01:49
hm ok misschien een fase of staat je hoofd er niet naar is geen ramp : P

15-02-2011, 01:52
moschino en fatine: Ik dacht dus ook dat het wel weg zou gaan maar tis echt al paar maanden zo en het wordt alleen maar erger. Tis echt naar je voelt niks helemaal leeg van binnen.

15-02-2011, 01:57

Citaat door LaiiLaa_:
Dom! Echt dom gewoon. Ik was iemand die altijd iedereen over van alles advies kon geven. Van geloof tot liefde, van buiten tot thuis en van school tot werk. En nu, nu niks helemaal niks, nada, niente! Ik voel mij helemaal leeg. Is echt niet leuk. Ik wil m'n oude ik zijn oef haha het is echt vermoeiend. Help mij wie herkent dit?



heb je zelf iets ernstigs meegemaakt??

15-02-2011, 01:57
Echt raar, je hebt toch wel je eigen mening over bepaalde zaken? Hoe jij erover denkt en wat jij zou doen in haar plaats ofzeuw. Dat kan toch niet zomaar verdwenen zijn? Of heb je moeite met het verwoorden van je mening en/of advies?

15-02-2011, 01:59

Citaat door LaiiLaa_:
Dom! Echt dom gewoon. Ik was iemand die altijd iedereen over van alles advies kon geven. Van geloof tot liefde, van buiten tot thuis en van school tot werk. En nu, nu niks helemaal niks, nada, niente! Ik voel mij helemaal leeg. Is echt niet leuk. Ik wil m'n oude ik zijn oef haha het is echt vermoeiend. Help mij wie herkent dit?



Je hebt je hoofd met teveel onzin van m.nl gepropt

15-02-2011, 02:04

Citaat door LaiiLaa_:
moschino en fatine: Ik dacht dus ook dat het wel weg zou gaan maar tis echt al paar maanden zo en het wordt alleen maar erger. Tis echt naar je voelt niks helemaal leeg van binnen.

niks voelen bedoel je dat het je koud laat om advies te geven en er niks voor voelt
Ik weet niet precies wat ik me erbij voor moet stellen ik kan je geen advies geven maar dat komt omdat ik me niet aan je verhaal kan relativeren.

15-02-2011, 02:05



Citaat door Sir_E:
heb je zelf iets ernstigs meegemaakt??
Nee dat niet zozeer. Wel wat dingen gebeurt maar denk niet dat het daardoor komt ofzo. Ik weet het ook niet

Citaat door Moschino-:
Echt raar, je hebt toch wel je eigen mening over bepaalde zaken? Hoe jij erover denkt en wat jij zou doen in haar plaats ofzeuw. Dat kan toch niet zomaar verdwenen zijn? Of heb je moeite met het verwoorden van je mening en/of advies?
Jaawel jaawel maar niet meer zo sterk. Tijdje terug als iemand mij z'n probleem vertelde had ik altijd wel m'n woordje klaar staan snap je. Maar nu, nu weet ik gewoon echt niet wat ik moet zeggen haha.

Citaat door Herinnering:
Je hebt je hoofd met teveel onzin van m.nl gepropt
Hahahaha nou zo vaak ben ik ook weer niet op m.nl.

15-02-2011, 02:13

Citaat door LaiiLaa_:
Nee dat niet zozeer. Wel wat dingen gebeurt maar denk niet dat het daardoor komt ofzo. Ik weet het ook niet.


serieus ik kon vroeger iedereen op weg helpen, maar later begon ik meer aan mezelf te denken.

en toen had ik geen zin meer in die onzin van anderen, consant anderen helpen.

het is niet erg denk een keertje aan jezelf

15-02-2011, 02:13

Citaat door Fatiine:
niks voelen bedoel je dat het je koud laat om advies te geven en er niks voor voelt
Ik weet niet precies wat ik me erbij voor moet stellen ik kan je geen advies geven maar dat komt omdat ik me niet aan je verhaal kan relativeren.
Niet zozeer in het geven van advies. Maar ik bedoel ik had eerst als een vriendin belde of ze wou afspreken ofzo dan was ik gelijk van waar wanneer enzo. En nu, nu zeg ik gewoon jaa en dan vergeet ik het gewoon haha. Om maar een klein iets op te noemen. Ik voel gewoon heel weinig. Geen verlangen naar iets, ik mis ook niks. Ik heb geen woede ofzo haha ik weet echt niet wat het is. Oja het enige wat ik voel is dat ik dom word!

Pagina's : [1] 2