Bekijk volle/desktop versie : ☑ Wat te doen vandaag ㋡ Huishouding ❀ Foto's ✂



Pagina's : [1] 2

14-02-2011, 14:33

Salam alikoum dames,


We ontkomen er niet aan keer op keer weer het huishouden waar maar geen eind aan blijkt te komen!
laten we hier mekaar tips geven!

plaats ook je voor en na foto's als je wilt
aub niet van details die men hier niet hoeft te zien zoals het toillet ofzo

wat ga jij vandaag in het huishouding doen of wat heb je al gedaan?


14-02-2011, 14:43


Euhm, heb geen zin om fotos te maken van voor en na. Misschien kan men gwn fotos plaatsen van een opgeruimd stukje huis ofsow.

Lmohim, vandaag heb ik weinig gedaan, alles is gwn schoon:

- bed opgemaakt
- keuken schoongemaakt
- hele huis gestofzuigd
- gedweild

Morgen insha Allaah even alles afnemen in de woonkamer met een doekje. Heb nergens zin in. Enige wat ik nog moet doen is koken, maar heb niks bijzonders in huis nu.

14-02-2011, 14:43
vandaag heb ik heel huis gepoetst, morgen ben ik lekker vrij en hoef ik niks te doen

14-02-2011, 14:50
wat hebben jullie al veel gedaan dames mashallah
ik hebin de ochtend ontbijt gemaakt en macaroni gemaakt omdat mn man avond dienst heeft en had avond eten voor hem gemaakt zodat hij het mee kan nemen, maar nog steeds niet afgewassen, ook heb ik de bankhoezen schoongemaakt gister en heb ik vandaag op bank gedaan.
ik moet nog strijken, afwassen, stofzuigen en dweilen en ik wil eigelijk de koelkast ook schoonmaken.

15-02-2011, 08:51


he-le-maal niets ga ik doen. Lig in bed met kop koffie en over paar uurtjes naar buiten als het weer lekker blijft. Gisteren iemand aangereden, heb nog steeds de schrik in mij pffffff

15-02-2011, 08:52
Ik moet alleen nog een klein afwasje doen van het ontbijt van vanochtend und that's it.

15-02-2011, 09:15
ik moet boven nog helemaal opruimen, maar ik heb geen zin op dit moment.
ik heb zo meteen een gesprek over mijn studie die ik ins-allah in september ga doen, ik ben een beetje zenuwachtig, vraag me niet waarom.
dus ik zit zo een beetje voor me uit te staren.

15-02-2011, 09:17

Citaat door NoLoveNoCry:
ik moet boven nog helemaal opruimen, maar ik heb geen zin op dit moment.
ik heb zo meteen een gesprek over mijn studie die ik ins-allah in september ga doen, ik ben een beetje zenuwachtig, vraag me niet waarom.
dus ik zit zo een beetje voor me uit te staren.

Die spanning hoort erbij. Veel succes meis.

15-02-2011, 09:19
Ik ga straks even het afwasje doen van het ontbijt, stofzuigen, kamer schoonmaken, alles even afstoffen in het huis, brood maken en als ik nog zin heb dweilen.

15-02-2011, 09:19

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Die spanning hoort erbij. Veel succes meis.



dank je wel schat.

15-02-2011, 09:27
Ik moet nog de bedden opmaken. Stofzuigen en dweilen doe ik vanmiddag. Als de oudste naar de creche is en de jongste slaapt.
Oh jaaaa,ik heb nog een wasmand die gevouwen moet worden '

En ik moet nog eten maken. Ga vandaag zalm en gepofte aardappelen maken. Misschien een lichte salade erbij
Daarom sta ik NU op. Ik hou er niet van om straks aaaaalles te moeten doen. Ik ben het nu zo gewend, dat ik smorgens al het avondeten maak. Is zo veel fijner en makkelijker. Mijn bambino's zitten dan rustig vooor de tv en komen mij dus niet 'helpen' in de keuken

missy_chanel: Oei! toch niks ernstigs! En ik zie dat je zwanger bent. Mabrouk en allah ie kemmal belgier. Die schriktoestanden kun jij nu niet erbij hebben! Ga lekker luieren. Jij mag het !!!
NoLoveNoCry: Veel succes bij het gesprek! Incha-allah khier


Succes dames !

15-02-2011, 09:28
ik moet onze kledingkast weer ordenen, die ziet er niet uit...en de berging maar ik stel t steeds uit...verder is alles nog best netjes.

vanochtend alle kamers langsgegaan, lekker ramen open gedaan??ga straks pas stofzuigen en dweilen, ik geniet nu eerst van m'n koffie verkeerd

15-02-2011, 09:28



Citaat door Mysha:
Ik ga straks even het afwasje doen van het ontbijt, stofzuigen, kamer schoonmaken, alles even afstoffen in het huis, brood maken en als ik nog zin heb dweilen.



schat, hoe maak jij jouw brood?

15-02-2011, 09:30
Pff was gisteren laat bezig nog met mijn nieuwe voorraad's kast aan het vullen Dat ik vanmorgen toen me telefoonalarm om 07.00 uur ging ik hem afgezet had werdt pas om 07.37 geschrokken wakker. Ben snel water gaan zetten, en mijn kinderen uit bed gesleurd en ze ontbeten de brood en fruit voor school in de schooltas. Hun gewassen en aangekleed en ze naar school gebracht terug bedden opgemaakt en de tafel afgeruimd en een senseo gedronken met een rozijnenbrood gegeten. Nu zit ik hier even bij te komen achter mnl. Wat haat ik het om zo snel te moeten zijn smorgens

Ik moet nog doen;; Bad & wc schoonmaken en de keuken, wat vouwerk en koken.De rest van de dag zal dit lijstje nog oplopen.

15-02-2011, 09:31
dames ik wil couscous gaan maken vandaag wie heeft er een lekker recept?

Pagina's : [1] 2