Bekijk volle/desktop versie : Ik mis de echte ik ...



Pagina's : [1] 2 3 4

14-02-2011, 12:36
Tranen die over mijn wangen vloeien,
tranen van verdriet,
tranen van spijt,
tranen van hoe ik mezelf aan het verwaarlozen ben,
slapeloze nachten,
geen gelach meer,
iedereen afsnauwen,
niemand die nog tegen me praten kan,
dit enkel voor hem hij die ene die men hart heeft gekraakt!

Hij van wie ik dacht dat hij men man zou worden !!!
Hij die me heeft misbruikt na 1 afspraakje !!!
Nooit werd ik aangeraakt door een jongen,
nooit heb ik een jongen begroet met een hand !!!
Hij was de eerste en ik dacht de laatste !!!
Hij van wie ik dacht dat hij echt wou trouwen !!!

Oprecht lachen kan ik niet meer,
het doet me allemaal zeer,
Ik hoop dat er een dag komt dat ik hem vergeten kan !!!
Ik hoop dat ik mijn leventje weer kan oppakken en verder gaan zonder de gedachte aan hem...

Ik wil 1 ding ik wil gewoon gelukkig zijn !!!

14-02-2011, 12:42


Jij bent de enige die je zelf gelukkig kan maken. Verwacht niet van een ander die jou gelukkig maakt, want dat is neit zo. Je zal voor je eigen geluk en gelukkigheid moeten vechten.

Wat jongens betreft; dat was/is puur naiviteit. Wat weten jongens meiden toch zo mooi in te pakken. Helaas ben jij er ook ingetrapt.

Vul je hart met de liefde van Allaah, toon berouw en inschAllaah zal HIJ (Allaah) je hart gelukkig doen maken.

Sterkte.

14-02-2011, 12:43
Het woord geluk ken ik gewoon echt niet meer

14-02-2011, 12:49
eerst losgaan en dan komen huilen oww wat heb ik een spijt bla bla ik heb hier totaal geen medelijden mee,,, zekr niet als je bedenkt dat die meiden eigenlijk geen spijt hebben maar geowon bang zijn dat ze alleen eindigen als je egt spijt hebt ga je bidden en ga je op je knieen dan mag je huilen voor allah swt jaa je hoort het goed de heer der werelden
in plaats van hier je bullshit te vertellen

14-02-2011, 17:17



Citaat door problem_child:
eerst losgaan en dan komen huilen oww wat heb ik een spijt bla bla ik heb hier totaal geen medelijden mee,,, zekr niet als je bedenkt dat die meiden eigenlijk geen spijt hebben maar geowon bang zijn dat ze alleen eindigen als je egt spijt hebt ga je bidden en ga je op je knieen dan mag je huilen voor allah swt jaa je hoort het goed de heer der werelden
in plaats van hier je bullshit te vertellen


Ben je allah swt om te weten wat ik wel niet of wel heb gedaan? Wie zegt dat ik geen vergeving ben gaan vragen! Ik heb u medelijden niet gevraagd jongeman.

14-02-2011, 17:19
Wow mensen waarom zooo down! 3iesh oe 3iyesh! li jat men 3and lah marhbabiha.

14-02-2011, 17:21
Komt wel goed, maak jezelf please niet depressief om iets dat het niet waard is.

14-02-2011, 17:23
Je maakt jezelf ongelukkig door je eraan vast te houden in plaats van een punt te zetten en verder te gaan met het leven. Zolang je dat niet onder ogen ziet, zal het gevoel niet weggaan.

14-02-2011, 18:57

Citaat door Madamedifferent:
Komt wel goed, maak jezelf please niet depressief om iets dat het niet waard is.


HOe moet ik het doen meid?

14-02-2011, 18:58

Citaat door Misz_Eendje:
Je maakt jezelf ongelukkig door je eraan vast te houden in plaats van een punt te zetten en verder te gaan met het leven. Zolang je dat niet onder ogen ziet, zal het gevoel niet weggaan.


Hoe moet ik er in godsnaam een punt achter zetten?

14-02-2011, 19:02

Citaat door Anoniempje___19:
Hoe moet ik er in godsnaam een punt achter zetten?


Door je niet vast te houden aan de gedachtes van hem. Sluit dat hoofdstuk en kijk naar hetgene dat je gelukkig maakt of waar je het geluk kan vinden in het leven.

14-02-2011, 19:05

Citaat door Misz_Eendje:
Door je niet vast te houden aan de gedachtes van hem. Sluit dat hoofdstuk en kijk naar hetgene dat je gelukkig maakt of waar je het geluk kan vinden in het leven.


Ik kan het helaas niet, hij laat me gaan puur uit respect omdat ik niet ben gemaakt voor een relatie! Ik wil geen relatie maar ik wil een stap verder zoals hij me had gezegd mekaar 1 keer zien dan kom ik naar je ouders toe! Meneer is nu toevallig niet meer klaar om te trouwen!

14-02-2011, 19:07



Citaat door Anoniempje___19:
Hoe moet ik er in godsnaam een punt achter zetten?


je zegt je hebt ma 1 afspraakje met hem gehad doe niet zo moeilijk man hij heeft je toch niet ontmaaagd dat je zo niet veder kan leven

14-02-2011, 19:09

Citaat door laila_zina123:
je zegt je hebt ma 1 afspraakje met hem gehad doe niet zo moeilijk man hij heeft je toch niet ontmaaagd dat je zo niet veder kan leven


Ik hou van hem meid hij wilt me besparen daar ben ik hem dankbaar voor! Maar ik ben kapot fysiek en mentaal kapot! Tranen die maar blijven vloeien...

14-02-2011, 19:10

Citaat door Anoniempje___19:
Ik kan het helaas niet, hij laat me gaan puur uit respect omdat ik niet ben gemaakt voor een relatie! Ik wil geen relatie maar ik wil een stap verder zoals hij me had gezegd mekaar 1 keer zien dan kom ik naar je ouders toe! Meneer is nu toevallig niet meer klaar om te trouwen!


Meid, laat je niet aan het lijntje houden. Goed dat je zelf geen relatie wilt aangaan en daar achter bent blijven staan. Maar ga je niet aan hem aanpassen, want als hij niet serieus is om de stap te zetten om te trouwen. Moet je je de vraag stellen of die het wel waard is?

Pagina's : [1] 2 3 4