Bekijk volle/desktop versie : Programma Operation repo, is het echt of niet?



Pagina's : [1] 2

14-02-2011, 10:48
Ik was laatst bij mijn ouders en zag een programma genaamd Operation repo: payback time. Het gaat over schuldeisers in Amerika die werken voor de bank en auto's etc terughalen bij wanbetalers. Nouuu, ik schrok me rot! Er wordt gwn op die schuldeisers geschoten soms, er wordt veel gevochten. Echt erg. Sommige mensen zeggen dat die show fake is, maar ik denk het niet hoor.

Wie het niet kent zie video:

Hier wordt gwn een mes getrokken




14-02-2011, 10:50


Nee, nu niet meer, in het begin wel. Wel jammer

14-02-2011, 10:50
Ik ga wel stuk als die schuldeisers die wanbetalers pepersprayen soms.

14-02-2011, 10:55
Hahahah, ik en mijn man hebben hier vaak een discussie over. Hij zegt dat het allemaal gespeeld is omdat ze teveel overdrijven.

14-02-2011, 10:55



Citaat door Mysha:
Ik ga wel stuk als die schuldeisers die wanbetalers pepersprayen soms.



Ja dan moet je die andere afleveringen zien, allemaal gespeeld.


Een pimp die zijn auto kwijt raakte en die ho's allemaal mee bemoeien, sprong eentje op die Matt ( die kale)

Een steletje die werd betrapt, terwijl iedereen langsliep en toevallig keken ze alleen verbaasd op toen Sonia aanklopte

Een man die zijn huis niet uit kon komen, omdat hij vastgeboeid werd door zijn meesteres

Een vrouw die in een auto reed die gefinancieerd werd door haar vriend, terwijl haar man van niets wist. Toen Repo daar aankwam en de naam van de betaler noemde bleek het een vriend van haar man te zijn.


Zo kan ik uren doorgaan, allemaal gespeeld. Voorheen was het echt en vele gezichten werden afgeschermd en dat verhaal klopte ook, maar nu echt alleen bladerdeeg.

14-02-2011, 10:57
Sonia is pas lachwekkend. Hahaha.

14-02-2011, 10:57

Citaat door missy_chanel:
Nee, nu niet meer, in het begin wel. Wel jammer

Waarom kijk je niet meer dan?

14-02-2011, 10:59

Citaat door Mysha:
Waarom kijk je niet meer dan?




Ik heb al die afleveringen gezien, wat nu te zien is op RTL7 zijn de eerste seizoen, bij FOX zijn ze nu bij seizoen 7



trouwens wisten jullie dat Froy ( die Mexicaan) 10 jaar met Sonia getrouwd was en samen een kind hebben?

14-02-2011, 11:00

Citaat door Amazing_me:
Hahahah, ik en mijn man hebben hier vaak een discussie over. Hij zegt dat het allemaal gespeeld is omdat ze teveel overdrijven.

Ja, ik weet het niet.

Citaat door missy_chanel:
Ja dan moet je die andere afleveringen zien, allemaal gespeeld.


Een pimp die zijn auto kwijt raakte en die ho's allemaal mee bemoeien, sprong eentje op die Matt ( die kale)

Een steletje die werd betrapt, terwijl iedereen langsliep en toevallig keken ze alleen verbaasd op toen Sonia aanklopte

Een man die zijn huis niet uit kon komen, omdat hij vastgeboeid werd door zijn meesteres

Een vrouw die in een auto reed die gefinancieerd werd door haar vriend, terwijl haar man van niets wist. Toen Repo daar aankwam en de naam van de betaler noemde bleek het een vriend van haar man te zijn.


Zo kan ik uren doorgaan, allemaal gespeeld. Voorheen was het echt en vele gezichten werden afgeschermd en dat verhaal klopte ook, maar nu echt alleen bladerdeeg.



Volgens mij was het in het begin ook echt en nu veel geacteerd. Maar aan de ene kant denk ik dat het wel echt is, mensen komen echt schietend op ze af of met een mes of echt vechtend. Kan niet nep zijn.

14-02-2011, 11:02

Citaat door missy_chanel:
Ik heb al die afleveringen gezien, wat nu te zien is op RTL7 zijn de eerste seizoen, bij FOX zijn ze nu bij seizoen 7



trouwens wisten jullie dat Froy ( die Mexicaan) 10 jaar met Sonia getrouwd was en samen een kind hebben?

Ah ok. Oh wist ik niet, wel grappig want die Froy past niet bij Soniya qua uiterlijk.

14-02-2011, 11:05
Sonia zonder make-up





sonia met make-up


14-02-2011, 11:05
tis net als jerry springer... eerste seizoen(en) zijn echt en daarna willen ze nog meer geld verdienen en nemen ze acteurs...

maakt verder niet uit het blijft nog steeds vermakelijk dat soort shows...

14-02-2011, 11:07


Froy is ook niet moedersmooiste



14-02-2011, 11:09

Citaat door NuFFniet:
tis net als jerry springer... eerste seizoen(en) zijn echt en daarna willen ze nog meer geld verdienen en nemen ze acteurs...

maakt verder niet uit het blijft nog steeds vermakelijk dat soort shows...




klopt, je ziet ook dat de allereerste afleveringen niet zo gewelddadig zijn en niet zo grappig, terwijl ze met de dag erger worden.
Het is een hee goed bekeken serie geworden, in het begin toen ik het zag dacht ik wtf, nu zijn er andere erbij gekomen, die dochter van Louis is weg en in de plaats is de vriendin van Froy bij gekomen. Je raadt het al, Sonia kan haar wel opeten, letterlijk

14-02-2011, 11:11
Layster, die foto's.

Pagina's : [1] 2