Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gebedskleding



14-02-2011, 07:55
Beste Sister in Islam,

Ben jij nog opzoek naar islamitische gebedskleding...?

Dan raad ik je aan om verder te lezen. Voor onze relatie met de Schepper is het heel belangrijk voor ons, dat wij voldoen aan Zijn eisen. En dat wij ons best doen om naar Hem te gaan op de aangestelde tijd. Vanwege het drukke hectische leven, komt het vaak voor dat we het gebed uitstellen. De voornaamste reden is dat je niet aan de juiste kledingvoorschriften voldoet. Nu kan jij hier verandering in maken, heel gemakkelijk door aanschaf van de Mukena. Dit is praktische gebedskleding, om je hele lichaam te bedekken. Het voordeel van deze gebedskleding is dat er een bijpassend tasje bij zit. Je kunt je mukena dus overal naartoe brengen en je voldoet dan altijd en overal aan de juiste kledingvoorschriften tijdens het bidden, waardoor je het nooit meer hoeft uit te stellen.

Heb je interesse in een mooie mukena die je overal naar toe kunt nemen?
Neem dan contact met me op via pb voor foto's en prijsopvraag.

Ik wens je nog een gezegende dag toe!

14-02-2011, 08:05


Kun je een foto plaatsen?

14-02-2011, 08:07
Ik zal vandaag een foto plaatsen
Ik adviseer je dan ook deze topic in de gaten te houden.

14-02-2011, 08:28
Part1
[/IMG]

Part2
[/IMG]

Part3 Complete
[/IMG]

14-02-2011, 08:34


Gaat het ook over het hoofd? Of is het meer een soort jurk (zie dat niet zo duielijk).

14-02-2011, 08:49
Deze gebedskleding is er om je helemaal te bedekken. Als je het aan hebt, zijn uiteindelijk je handen en gezicht zichtbaar. Om je vraag te beantwoorden het gaat over je hoofd.
Part1 gaat over je hoofd en bedekt je hoofd, haar, armen, bovenkant van je lichaam
Part 2 gaat om je middel en bedekt het onderste gedeelte van je lichaam.

Zie onderstaand plaatje, dat is een voorbeeld hoe het eruit ziet als je het aan hebt. Deze vb is van het internet.

14-02-2011, 08:51
Oh ja nou zie ik het inderdaad. Zag eerst alleen het eerste plaatje, vandaar . Hoeveel zijn ze?

14-02-2011, 10:45
oowh nicee ik heb ook deze indonesische gebedskleding , ik ben nog op zoek naar een donkere kleur want als ik make up op heb geeft het snel af aan het witte dus als je een dinkere hebt dan hoor ik het graag

14-02-2011, 11:10
Ameen en Allahie 3awnek..

14-02-2011, 12:21
Beste Sister in Islam Nushi,

Bedankt voor je interesse in Mukena Fashion. Met dit bericht wil ik graag je vraag beantwoorden.

De gebedskleding ofwel de eigenlijke naam Mukena, is inderdaad afkomstig uit het schitterende land Indonesië. Mukena Fashion heeft mukena's in de kleur wit met een bloemenversiersel in de kleur; blauw, paars of groen. De mukena met groene versiersel staat gepost op de topic. Een mukena met een donkere kleur hebben wij niet in assortiment.

Mocht je interesse hebben in de geplaatste Mukena, zie ik je reactie

Met vriendelijke groet,

Mukena Fashion

14-02-2011, 19:00
ik hb een gebedskleed in ht wit en hij is doorzichtig.. Ik doe eerst n normale lange jurk aan en daaronder draag ik de rok en de hoofddoek do ik normaal op

18-10-2012, 11:41
Salam wa alaikom zuster,

Ik vroeg mij af hoeveel het kost en of het doorzichtig is de mukena?
Salam Nina