Bekijk volle/desktop versie : Ik hou van hem



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2011, 01:21
[Ik ga al 3 jaar met een Nederlandse jongen. Alleen nu wilt hij mijn hand komen vragen maar ben bang dat mijn ouders het niet toestaan, wat te doen? En wie heeft ook in zo'n situatie gezeten? Ik hou heel erg van hem.]

Help, wie heeft dit ook/?

14-02-2011, 01:24


Zehma niemand?

14-02-2011, 01:25
Oei meissie.
Ja, euhmm.. Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar praat er eerst over met je moeder? Daar heb je vast en zeker wel een goede band mee en dat praat ook beter. Vraag aan je moeder of ze het met je vader (apart) wil over hebben.. Zo kan je via haar weten hoe hij er over denkt.

Wil je vriend trouwens moslim worden? Of hebben jullie het daar niet over gehad..

14-02-2011, 01:26

Citaat door Therealprincess:
Oei meissie.
Ja, euhmm.. Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar praat er eerst over met je moeder? Daar heb je vast en zeker wel een goede band mee en dat praat ook beter. Vraag aan je moeder of ze het met je vader (apart) wil over hebben.. Zo kan je via haar weten hoe hij er over denkt.

Wil je vriend trouwens moslim worden? Of hebben jullie het daar niet over gehad..


Hij is nu sinds kort bekeerd. Daarom hebben we nu ook weinig contact vandaar dat hij ook wilt komen. Het is een tip dankje.

14-02-2011, 01:30



Citaat door PinkLoverr.:
Hij is nu sinds kort bekeerd. Daarom hebben we nu ook weinig contact vandaar dat hij ook wilt komen. Het is een tip dankje.


Masha Allaah, ja da's veel beter..
Probeer het gewoon, wie weet doen ze er helemaal niet zo moeilijk over.
Niet geschoten is altijd mis. Gewoon doen.
Geen dank hoor.. -kus-

14-02-2011, 01:31
Ik zelf zit niet in de zelfde situatie. Wat ik wel weet is dat je ouders hem eigenlijk niet mogen afwijzen als het een moslim is, misschien kun je ze daar mee confronteren en praat er eerst met je ma over zoals eerder gezegd is, succes!

14-02-2011, 01:31

Citaat door Therealprincess:
Masha Allaah, ja da's veel beter..
Probeer het gewoon, wie weet doen ze er helemaal niet zo moeilijk over.
Niet geschoten is altijd mis. Gewoon doen.
Geen dank hoor.. -kus-


Ja, maar heb ze vaak horen zeggen tegen mijn broers; Een Nederlandse komt niet bij mij binnen..

14-02-2011, 01:34

Citaat door n_anoniempje:
Ik zelf zit niet in de zelfde situatie. Wat ik wel weet is dat je ouders hem eigenlijk niet mogen afwijzen als het een moslim is, misschien kun je ze daar mee confronteren en praat er eerst met je ma over zoals eerder gezegd is, succes!


Dankje. Zie onder.

14-02-2011, 01:38
gatverdamme, eerst drie jaar de slet uitgehangen met een kuffar met onbesneden lul, en sinds kort bekeerd ze3ma, waarschijnlijk voor je stoute poes, en nu willen jullie zehma trouwen om jouw ouders diabetes te bezoren e heks. Zo'n huwelijk is nooit gezegend en wens je dan ook veel ongeluk toe, stuk ongeluk.

14-02-2011, 01:38

Citaat door PinkLoverr.:
Ja, maar heb ze vaak horen zeggen tegen mijn broers; Een Nederlandse komt niet bij mij binnen..



Ja, geloof ik graag. Maar als het erop neer komt om zo'n beslissing te maken, gaan ze er vast wel anders over denken. En wat N_anoniempje hiervoor gezegd heeft, ze mogen hem niet afwijzen hij is tenslotte een moslim. Probeer dat als hulpmiddel te gebruiken.

Iekoen ghir gair insha Allaah.

14-02-2011, 01:43

Citaat door S7ab_Alhoceima:
gatverdamme, eerst drie jaar de slet uitgehangen met een kuffar met onbesneden lul, en sinds kort bekeerd ze3ma, waarschijnlijk voor je stoute poes, en nu willen jullie zehma trouwen om jouw ouders diabetes te bezoren e heks. Zo'n huwelijk is nooit gezegend en wens je dan ook veel ongeluk toe, stuk ongeluk.


Wat ben jij kinderachtig zeg, relaties zijn zoiezo verboden in de Islam, wat heeft afkomst daar nou weer mee te maken, hypocriet.

14-02-2011, 01:43

Citaat door S7ab_Alhoceima:
gatverdamme, eerst drie jaar de slet uitgehangen met een kuffar met onbesneden lul, en sinds kort bekeerd ze3ma, waarschijnlijk voor je stoute poes, en nu willen jullie zehma trouwen om jouw ouders diabetes te bezoren e heks. Zo'n huwelijk is nooit gezegend en wens je dan ook veel ongeluk toe, stuk ongeluk.



Waarom zo erg?
Allaahoe ghafoeroen Rahiem.
Wie ben jij om over haar te oordelen. Allaah is de enige die over ons mag oordelen.

Als hij écht bekeerd is, is dat toch alleen maar goed? Voor haar en voor hem. Hoe meer moslim mensen, hoe beter.

Zo'n huwelijk kan echt wel gezegend zijn, als alles oprecht is zeker wel.
Gun een ander wat je ook voor jezelf gunt..

14-02-2011, 01:47



Citaat door n_anoniempje:
Wat ben jij kinderachtig zeg, relaties zijn zoiezo verboden in de Islam, wat heeft afkomst daar nou weer mee te maken, hypocriet.

vertel je me dit nu omdat je met een neger gaat ofso? Wat probeer je nou goed te praten door appels met peren te vergelijken. Marokkaan is be3da van nature moslim, nederlander is van nature rasjood. In een relatie beide valse start,maar de een toch erger dan de ander. Achja laat het ook jullie zijn ok fucking dom en zielig.

14-02-2011, 01:47

Citaat door REGYTTT:
kut slet, ik hoop dat je vader je dood maakt bitchh tfooee



Doe even normaal joh.
Bazzz wollah.

14-02-2011, 01:49

Citaat door Therealprincess:
Waarom zo erg?
Allaahoe ghafoeroen Rahiem.
Wie ben jij om over haar te oordelen. Allaah is de enige die over ons mag oordelen.

Als hij écht bekeerd is, is dat toch alleen maar goed? Voor haar en voor hem. Hoe meer moslim mensen, hoe beter.

Zo'n huwelijk kan echt wel gezegend zijn, als alles oprecht is zeker wel.
Gun een ander wat je ook voor jezelf gunt..

De islam heeft helemaal niks aan dit soort mensen die de islam niet op nummer 1 hebben staan, noch de standvastigheid die daarbij hoort. Alleen maar ellende. Jullie domme wijven proberen altijd alles goed te praten door de islam te gebruiken...de islam is duuurrrrrr en geen knipperlicht die je aan en uit kunt doen ten bate van jezelf. En jullie marokkaanse sletten zijn met name in dat laatste heel goed.

Pagina's : [1] 2 3