Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tips: Vettig haar!



12-02-2011, 23:59
Hey dames,

Ik heb een probleem, ik heb last van vettig haar en ik wil graag tips buiten het douchen, wat het kan verminderen.
Ik douche zondagavond en dan stijl ik het, maar na 2 dagen dan is het weer heel vettiig.. :s
ik doe er geen creme of ander spul in, dus ik heb geen idee hoe het komt..

Help me

13-02-2011, 00:18


ik heb dat ook, best lastig :s

Bij mij is dat omdat ik fijn haar heb

13-02-2011, 00:37
Ik heb dat al de 2de dag dat het vettig begint te worden en het echt gewassen moet worden. Vind het zo iritant. Als ik het bijv zaterdag was dan is het maandag alweer vettig.
Echt echt echttttt hatelijk.

13-02-2011, 00:44
Jaaaa dus dat!
Heeft er iemand tips voor ons,heb al wel gehoord niet te veel borstelen of met je handen eraan zitten.

13-02-2011, 11:33


upp


hier nog 1 met haar dat snel vettig wordt, het is echt vervelend.

13-02-2011, 11:45
als je je haar wast met shampoo dan moet je je haar in stukken scheiden en de shampoo echt op je hoofdhuid smeren en dat wassen, de shampoo verspreid zich wel over het haar maar het belangrijkste is altijd dat je je hoofdhuid goed probeert te wassen en dan verwijder je alle vettigheid. wat je verder kunt doen weet ik niet..

13-02-2011, 18:00

Citaat door SweetestTaboo:
als je je haar wast met shampoo dan moet je je haar in stukken scheiden en de shampoo echt op je hoofdhuid smeren en dat wassen, de shampoo verspreid zich wel over het haar maar het belangrijkste is altijd dat je je hoofdhuid goed probeert te wassen en dan verwijder je alle vettigheid. wat je verder kunt doen weet ik niet..

Bedankt, maar dit heeft er denk ik echt niks mee te maken. Ik doe dat altijd op mijn hoofdhuid. Maar toch blijft het sneller vettig worden.

13-02-2011, 18:25
Droogshampoo en talkpoeder. Ik geef zometeen wel even wat uitleg, eerst douche. Tot zo insha'allah.