Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zeep van The Body Shop



12-02-2011, 23:24
[ Hey dames

Ik heb onlangs in een topic gelezen dat The Body Shop een soort van zeep verkoopt (prijs is 17 à 20 euro als ik mij niet vergis)

En dat zeep zou heel goed zijn tegen puistjes...


Zijn er dames die weten wat voor zeep ik bedoel, en die dat hebben gebruikt en hun mening daarover kunnen vertellen??


Alvast bedankt ]

13-02-2011, 23:56


niemand? :s

21-02-2011, 22:22
Thnx meid!

21-02-2011, 22:34
Was het zeker The body shop? Ik weet namelijk dat de Douglas een zeep verkoopt voor ongeveer 20 euro die erg goed is! Gamila secret heet het

21-02-2011, 22:43



Citaat door Sophie:
Was het zeker The body shop? Ik weet namelijk dat de Douglas een zeep verkoopt voor ongeveer 20 euro die erg goed is! Gamila secret heet het



Het kan misschien zijn dat ik me vergist heb

En waarom is die goed? ik bedoel wat voor resultaat krijg je?

En weet je misschien of er in Belgie Douglas hebben?:s (al denk ik van niet:s)

En het is toch voor het gezicht he?

Soory voor mijn vele vragen

21-02-2011, 23:20

Citaat door -leyla-:
Het kan misschien zijn dat ik me vergist heb

En waarom is die goed? ik bedoel wat voor resultaat krijg je?

En weet je misschien of er in Belgie Douglas hebben?:s (al denk ik van niet:s)

En het is toch voor het gezicht he?

Soory voor mijn vele vragen



Hahhaha, ik ken namelijk geen zeep van The body shop, daarom dacht ik maybe bedoel je die haha.

Ik heb het zelf nooit gekocht, maar hoor wel goede reacties erover. Maakt je huid echt schoon, verminderd onzuiverheden, maakt het egaler etc. Dit heb ik tenminste gelezen van reacties en van mensen gehoord. Het is voor je gezicht ja!
Ik weet echt niet of er een Douglas in België is. Misschien is het ergens anders te koop in België, een parfumeriewinkel ofzo

Maakt niet uit meid, hoop dat je hieraan wat hebt

21-02-2011, 23:34

Citaat door Sophie:
Hahhaha, ik ken namelijk geen zeep van The body shop, daarom dacht ik maybe bedoel je die haha.

Ik heb het zelf nooit gekocht, maar hoor wel goede reacties erover. Maakt je huid echt schoon, verminderd onzuiverheden, maakt het egaler etc. Dit heb ik tenminste gelezen van reacties en van mensen gehoord. Het is voor je gezicht ja!
Ik weet echt niet of er een Douglas in België is. Misschien is het ergens anders te koop in België, een parfumeriewinkel ofzo

Maakt niet uit meid, hoop dat je hieraan wat hebt



Ik ga een van de dagen eens binnen springen bij ici paris xl, zien of zij het hebben en dan meer info vragen, bedankt meid