Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Electrisch epileren?



12-02-2011, 20:17
Aangezien iedereen een topic opent over IPL en laseren .. nu komt mijn vraag..
Wie heeft ervaring mee..??

12-02-2011, 20:59



Citaat door MoslimaWorld:
ik niet, maar klinkt wel eng...


Eng..of pijnlijk...

12-02-2011, 21:57
Ik heb 2 behandelingen gehad met IPL voor mijn oksels.

Na mijn eerste behandeling merkte ik dat het haar niet snel groeide wat eerder wel het geval was bij mij, ook vielen er een aantal haren al uit.

Ik heb eergisteren pas mijn tweede behandeling gehad dus kan er nu nog niks over zeggen of het al meer resultaat boekt.

Over de behandeling zelf is het heel simpel je scheert je 2 dagen van tevoren en voor de behandeling geen deo of creme aanbrengen.
Er wordt eerst een dikke laag gel aangebracht en dan begint ze met de behandeling.
Het voelt alsof iemand je met een naald prikt en een beetje warmte, oksels zijn wel gevoeliger dan overige lichaamsdelen.

Ik betaal 25 euro per behandeling en omdat ik een lichte huid heb met donkere haren zou ik ongeveer 6 behandelingen nodig hebben.

Hier een link bij wie ik de behandeling doe.
http://www.wellnessenbeauty.nl/ontharen.shtml

Gr.

12-02-2011, 23:03

Citaat door J_21:
Ik heb 2 behandelingen gehad met IPL voor mijn oksels.

Na mijn eerste behandeling merkte ik dat het haar niet snel groeide wat eerder wel het geval was bij mij, ook vielen er een aantal haren al uit.

Ik heb eergisteren pas mijn tweede behandeling gehad dus kan er nu nog niks over zeggen of het al meer resultaat boekt.

Over de behandeling zelf is het heel simpel je scheert je 2 dagen van tevoren en voor de behandeling geen deo of creme aanbrengen.
Er wordt eerst een dikke laag gel aangebracht en dan begint ze met de behandeling.
Het voelt alsof iemand je met een naald prikt en een beetje warmte, oksels zijn wel gevoeliger dan overige lichaamsdelen.

Ik betaal 25 euro per behandeling en omdat ik een lichte huid heb met donkere haren zou ik ongeveer 6 behandelingen nodig hebben.

Hier een link bij wie ik de behandeling doe.
http://www.wellnessenbeauty.nl/ontharen.shtml

Gr.

ohhhhhhhhhhhh wat goed zeg is het niet pijnelijk ?ik wi het ook doen maar ik ben erg bang

12-02-2011, 23:11



Citaat door mandana68:
ohhhhhhhhhhhh wat goed zeg is het niet pijnelijk ?ik wi het ook doen maar ik ben erg bang



Nee het is niet pijnlijk, je voelt wel wat warmte en een steekje maar het is te doen.

13-02-2011, 10:51
Ik bedoel niet met IPL/laser maar met een Naald..