Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe kom ik vanuit Utrecht Centraal bij de Bazaar (Vleuten) ?



12-02-2011, 19:49
Salaam alaykoem,


Ik wil morgen insha'Allah naar de Utrechtse Bazaar in Vleuten, maar ik ga dit keer met de trein, dus ik vroeg me af of iemand me aub kon helpen door te vertellen welke tram/bus of wat dan ook moet hebben om daar te komen?

12-02-2011, 20:13


Hey meid,

Je kan geloof ik, de bus pakken.. Al weet ik niet welke.. Maar je kan gewoon via 9292ov.nl kijken...

12-02-2011, 20:21
Niet met de tram maar met de bus..

12-02-2011, 20:28
Met lijn 26, richting vleuterwijde ofso. En dan 1 halte na ´t Zand. En je kan het ook gewoon vragen aan de buschauffeur.

12-02-2011, 20:41


Als je de trein pakt is het makkelijker. Op centraal pak je de trein naar den haag. Die komt er langs. Je moet niet op station vleuten uitstappen maar eentje ervoor. Anders moet je een heel stuk lopen. Je moet op station terwijde stoppen.

Succes.

12-02-2011, 21:38

Citaat door Experience:
Als je de trein pakt is het makkelijker. Op centraal pak je de trein naar den haag. Die komt er langs. Je moet niet op station vleuten uitstappen maar eentje ervoor. Anders moet je een heel stuk lopen. Je moet op station terwijde stoppen.

Succes.


Als ik op station terwijde uitstap, moet ik dan ver lopen tot de Bazaar?

12-02-2011, 22:00
Upp!

13-02-2011, 00:53

Citaat door Princess_:
Als ik op station terwijde uitstap, moet ik dan ver lopen tot de Bazaar?

Maximaal 5 minuten. Ik met mijn stomme kop ben vorige keer op station vleuten uitgestapt en zag nergens de bazaar. Ik moest toen de bus pakken richting de bazaar en toen ik naar huis wou gaan ben ik op station terwijde op gestapt. Waar die dus al eerste stopte. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Al die moeite..

13-02-2011, 01:46
met de bus is lastig, trein is beter terug lopen richting centrum

13-02-2011, 02:00

Citaat door Experience:
Als je de trein pakt is het makkelijker. Op centraal pak je de trein naar den haag. Die komt er langs. Je moet niet op station vleuten uitstappen maar eentje ervoor. Anders moet je een heel stuk lopen. Je moet op station terwijde stoppen.

Succes.

Klopt, is altijd bij spoor 8a.