Bekijk volle/desktop versie : Wel of geen hoofddoek bij je bruidsjurk

Pagina's : [1] 2

26-12-2002, 17:21

Citaat door maroc2002:
Salamoe 3laikoem

Ik vind het heel mooi als je bij je bruidsjurk een hoofdoek draagd.Ik zou het later ook heel graag willen in sha allah.
En wat is jullie mening mijn moslimzussen of zijn er mischien ook moslim zussen die t hebben gedragen.Ik zou het heel leuk vinden als ik van jullie reacties krijg.

Wa salamoe 3laikoem
.

27-12-2002, 11:58

Assalamoe alaikoem....

Ik vind het Masha Allah ook heel mooi.....Mijn nichtje uit België heeft haar bruidsjurk uit een winkeltje in Brussel...volgens haar zijn er in België genoeg zaakjes met Islamitische bruidskleding...Bij haar zag het er tenminste WAUW mooi uit......Ga met haar shoppen als mijn dag over een jaar over 100 komt....

Ma3asalamaa, Rachida

03-01-2003, 02:58
Salaam dames,

ik weet alleen dat neggafa Naima uit Den Haag wel hoofddoeken heeft voor bij de bruidsjurk. Maar ik weet haast zeker dat zij de enige niet is. Het is wel een aanrader. Hijaab bij je bruidsjurk is echt prachtig.

04-01-2003, 00:16

Citaat:
Origineel gepost door maroc2002
Salamoe 3laikoem

Salaam salimma19
Sinds waneer dit naima negava hoofddoek bij dr bruidsjurk????Bij iedereen heeft die neggafa genomoen om dat ze goed is maar niemand heeft bij dr met hoofddoek gedaan omdat ze dat niet had zelfs mn zus heeft die neggafa gedaan mij zij deed geen hoofddoek bij de bruidsjurken meschien dat ze dat pas heeft gedaan weet ik ook niet?

Wa salamoe 3laikoem
Ik raad je aan om de volgende keer je text beter te formuleren, want ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Maar goed, ik heb foto's gezien van meiden die een hoofddoek bij hun bruidsjurk hebben. Naima heeft zelfs witte, traditionele Marokkaanse jurken met hijaab. Er zijn vast nog meer neggafa's die dit doen.

groetjesssssss

04-01-2003, 09:42

maar als je u huwelijk apart houd mannen en vrouwen gescheiden dan hoeft dat toch niet?of ben ik verkeerd?

05-01-2003, 22:46
hey, ik heb een vriendin die getrouwd is met een hoofddoek. Om eerlijk te zijn schrok ik wel even toen ze me zei dat ze een hoofddoek ging dragen met haar bruidsjurk. Ze is nl kapster van beroep en ze droeg daarvoor geen hoofddoek. Ze zei me dat ze een hoofddoek wou gaan dragen vanaf ze getrouwd was en dus ook met haar trouwjurk. Wel, toen ik aankwam op het feest zag ze er PRACHTIG uit!!!! De hoofddoek was uit dezelfde stof als haar jurk en ze stond er heeeel mooi mee! Ze heeft haar jurk uit een Turkse winkel gekocht en daar maken ze ook bijpassende hoofddoeken. Ik weet een winkel in de Rue de Brabant in brussel waar ze zulke hoofddoeken hebben. Het is een bruidswinkel(de enige) in dat Pakistaans gallerijtje in de straat. Als je eens in Brussel bent kan je een kijkje gaan nemen. Voor de rest wens ik je nog veel succes met je aanstaande! Beslama!!!

14-01-2003, 14:45
Maar dames is het niet zo dat een trouwjurk een imitatie is van de westerlingen??

Hebben jullie overigens wel tips voor een islamtische bruiloft?

14-01-2003, 14:49
INCHA ALLAH!!!!! Zal ik een hoofddoek dragen op mijn bruiloft.....
Net zoals ik mijn hoofddoek draag in mijn dagelijkse leven....SUBHAAN ALLAH

14-01-2003, 17:35
Salaam o3laikom wr wb
Ik zal insha allah geen bruidsjurk gaan dragen.
Ik zal insha allah een mooie witte tikshita gaan dragen met hoofddoek.
Ik ben pas naar een bruiloft gegaan en masha allah de bruid had een mooie witte takshita aan met hoofddoek i.p.v. bruidsjurk echt Masha allah..... En niet te vergeten zuster als je weggaat met je man trek wat zwarts over je witte jurk want zwart is SOENNA

wa3leikom salaaaaaaaaam

04-02-2003, 12:36
EEN VRAAGJE.......
DEZE BRUIDEN HEBBEN DUS EEN HOOFDDOEK OPGEDAAN MET HUN BRUIDSJURK, IK HEB HET NOOIT GEZIEN MAAR GOED....
VOORDAT ZIJ DIE BRUIDSJURKEN HEBBEN AANGEDAAN HEBBEN ZIJ OOK TKASET AANGEDAAN, HEBBEN ZIJ DIE OOK MET HOOFDDOEK GEDAAN OF ZONDER?!?!?!?!?!?!

DUS TIJDENS DE HELE BRUILOFT HOOFDDOEK, OF ALLEEN MAAR BIJ DE BRUIDSJURK.........

XXXXXXXXX DUNYA

04-02-2003, 21:01
sallaam 3leikom

he maar
je mag make up dragen hoor op je trouwdag indien je het niet gemixd doet snapie en een hoofdoek doe je als je naar buiten gaat naar de huis van je man of hotel ofzo.........................maar zodra je alleen met islamitische vrouwen bent hoeft dat niet.................dat heb ik van een geleerde gehoord........

wa sallaam 3leikom................

05-02-2003, 11:42
he hoi allemaal

ik weet niet of jullie het kennen maar zoals er voor een man een SALHAM bestaat,bestaat er voor de dames ook een Salham dus als zij een geschijden feest geeft en ze draagt zo een salham bij het weggaan is dat een heel mooi gezicht!!!!!!!

groetjes naz

31-03-2006, 21:18

dat was altijd al mijn droom geweest.en inshallah komt die deze keer ook echt uit.

31-03-2006, 21:40
Ik ga inshAllah ook een hijaab dragen maar geen trouwjurk. Gewoon een jabador die er netjes en bedekt uit ziet. Gair inshAllah.

17-06-2006, 14:13

Citaat door marocmeisje:
INCHA ALLAH!!!!! Zal ik een hoofddoek dragen op mijn bruiloft.....
Net zoals ik mijn hoofddoek draag in mijn dagelijkse leven....SUBHAAN ALLAH
ik ook,ik draag het nu,en op ook op mij trouwdag inchallah,mijn hoofddoek is voor altijd.
gir inchallah

salamoulikom

Pagina's : [1] 2