Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk een litteken van hoofddoek op je nek ??



11-02-2011, 22:09
Ik draag al 5 jaar hoofddoek, en telkens als ik mijn hoofddoek maak, is het TE strak, als ik buiten ben wil ik soms mijn hoofddoek los maken van de pijn ( doe ik natuurlijk niet, volhouden he ), heb ook een litteken gekregen op mijn nek. Heb wel geprobeert om het wat losser te doen, maar dan word mijn hoofddoek helemaal mrewen, wat moet ik doen ??

11-02-2011, 22:17


Je hoofddoek minder strak doen! Wrm zo strak, ik begrijp dat echt niet ??

Wat je kan doen is aan de zijkant van je hoofd van die speldjes (lefnita´s) gebruiken, die zorgen ervoor dat je hoofddoek goed zit. En dan hoef je m ook niet zo strak op te doen. Want het is echt slecht om je hoofddoek zo strak te doen

11-02-2011, 22:39
Gewoon losser doen meid. Ik vind het eerlijk gezegd sowieso lelijk als meiden hun hijaab kei strak vastmaken. Wat losjes en dan met speldjes wat strakker aan de zijkant.

11-02-2011, 22:58
Je veiligheidsspeld vastmaken aan je kapje via de onderzijde

11-02-2011, 23:44


Gebruik een pleister of een wattenschijfje voor op je nek. Dan snijdt het minder.

Bio oil kan tegen het litteken helpen.

maar sowieso moet je proberen je hoofddoek niet zo strak te dragen. Suc6 ermee

12-02-2011, 02:22
Gewoon je hoofddoek niet zo strak doen. Het is echt heel erg slecht om je hoofddoek te strak te doen..

12-02-2011, 02:41
ik had dat ook, maar ik kon het gewoon niet meer verdragen dat stikkend gevoel, dus nu pin ik niet meer vast onder mn kin, maar langs beide kanten van mn hoofd, onder mn oren. En zo zit hij ook goed =p