Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een gediplomeerde ervaren oppas? Dan zit je hier goed.



11-02-2011, 20:55
Salam Alaikoem

Beste mensen

Ik ben een afgestudeerde Onderwijsassistente en heb ruim 3 jaar ervaring in de kinderopvang, bso en verzorging van gehandicapten en ouderen. Ik ontvang momenteel een uitkering, maar wil graag weer aan het werk. De komende tijd zal ik nog niet werken. Over 2 maanden zal ik een vaste baan hebben (denk ik). Tot die tijd wil ik wel bezig zijn met dit beroep omdat ik het met liefde doe en bezig wil zijn. Ben jij opzoek naar een oppas? Dan zit je hier goed. Ook ben ik bereid om voor ouderen/ gehandicapten te zorgen, mocht je iemand kennen die hulp nodig heeft omtrent de dagelijkse verzorging, je ouders of oma en opa, neven, nichten, dan kan dat ook eventueel. Zowel lichamelijk als in de huishoudelijke hulp of ontspanning om wat leuks te doen. Wat ik vraag is afhankelijk van wat je kwijt kunt en wat je inkomen is. Ik ben in feite 7 dagen per week beschikbaar, eventueel ook in de avond of nacht. Woonachtig in Rotterdam en heb geen bezwaar om te reizen. Voor interesse of mijn CV willen ontvangen graag een pm en dan zal ik InshaAllah z.s.m. reageren.

Liefs.

12-02-2011, 21:00



Citaat door History:
Uppie