Bekijk volle/desktop versie : Document kwijt



11-02-2011, 19:48
Ik was net bezig met mijn verslag van ongeveer 20 bladzijdes.
Ik denk zo gelukkig ben klaar ga ik het opslaan.
En nu is mijn document kwijt, hij is gewoon weg
Dit is echt kut!
Weet iemand misschien hoe ik mijn document terug kan krijgen?

11-02-2011, 20:03


pleassee mensen

11-02-2011, 20:14
k weet hoeje je voelt!!!
kun je niet ongedaan maken ( doe je door op die pijl te drukken bij word?)

11-02-2011, 20:18

Citaat door Tazaouia94:
up!




11-02-2011, 20:19



Citaat door Foetoe:
k weet hoeje je voelt!!!
kun je niet ongedaan maken ( doe je door op die pijl te drukken bij word?)



Het is echt kut, ik was er zo lang mee bezig.

11-02-2011, 20:31
Dat heb ik ook een keer gehad. Das echt balen
Maar je kunt terug gaan naar word en bij laatst geopende document klikken. Oh toch niet want je had het niet eerder opgeslagen toch?

11-02-2011, 20:35

Citaat door Marocia_Kaoutar:
Dat heb ik ook een keer gehad. Das echt balen
Maar je kunt terug gaan naar word en bij laatst geopende document klikken. Oh toch niet want je had het niet eerder opgeslagen toch?



Ja ik was er gewoon heel de middag mee bezig. Ja ik heb het wel opgeslagen, maar ik heb gewoon overal gezocht maar ik kan het gewoon niet terugvinden. Echt heel raar!

11-02-2011, 22:01
Probeer je zoekfunctie, want als je hem hebt opgeslagen dan heb je hem wel ergens. Alleen weet je niet meer in welke map. Good luck

13-02-2011, 13:17

Citaat door Batatatata:
Ik was net bezig met mijn verslag van ongeveer 20 bladzijdes.
Ik denk zo gelukkig ben klaar ga ik het opslaan.
En nu is mijn document kwijt, hij is gewoon weg
Dit is echt kut!
Weet iemand misschien hoe ik mijn document terug kan krijgen?


Als je hem opgeslagen hebt, heb je kans dat hij nog ergens is.

Heb je hem vanuit je mail gedownload/geopend, dan zit het misschien in je internetbestanden-directory.

Zoek als volgt in Windows:

Start - Zoeken - naar bestanden op mappen

Vervolgens vul je in het zoekveld in: x.doc

Ik neem aan dat het een word-document is. Indien je de Word 2007 hebt of nog nieuwere, moet je ook x.docx proberen, nadat je x.doc hebt geprobeerd. Voor de zekerheid ook x.rtf proberen.

In de zoekfunctie kies je ook bij datum de datum van gisteren, en de optie "gewijzigd op".

Op deze manier vind je computer alle documenten die je gisteren hebt opgeslagen op de computer. Let op dat je misschien de bestandsnaam van je document niet herkend of per abuis verkeerd hebt opgeslagen. Dus je zou kunnen overwegen om alle documenten die je vindt te openen en te bekijken.

13-02-2011, 13:22
hoef je niet eens zoekfunctie te gebruiken:

Ga naar start en klick op : Laatste geopend documenten en als je engels versie hebt : My recent documents

13-02-2011, 14:00
Heb je hem geopend via hotmail, of via schoolmail zonder eerst op te slaan op je computer? zo ja, dan ben je hem inderdaad kwijt ..