Bekijk volle/desktop versie : kleuter verkleden!(carnaval)



11-02-2011, 10:36
hoi dames, achter paar weken mogen de kindjes verkleed naar school gaan(ivm carnaval) t is allemaal nieuw voor mij, mijn dochtertje gaat pas naar kleuterschool(2,5j)
hebben jullie een idee voor mij, wat voor kleed enzo? en moet het alleen een kleed zijn of ook andere accesoires en gezichtje "verven"
ik wil niet overdreven doen,maar wil ook niet dat het te weinig gaat zijn tegenover wat andere kindjes zullen aandoen!

dus dames met ervaring????

dikke bousa

11-02-2011, 10:43


Weet je wat carneval is wella het is een feest dat voor het vasten wordt gevierd door kuffar. Heb jij ooit een kuffar suikerfeest zien vieren? Nee en wij als kunnen niet eens vrij krijgen bijna op onze 2 enige feestdagen per jaar die moslims hebben. En jij gaat jou dochter verkleden voor carne afval ga berouw tonen voordat het te laat is

11-02-2011, 10:43
mijn dochterje van 3 jaar heb ik een jurkje van doornroosje.met een kronntje erbij.

en dochtertje van 6 jaar doet een marokaanse jurk aan met kroontje.ze gaat zeg maar als marokaans prinses.ik ga ze niet sminken ofzo.

11-02-2011, 10:44
upper de up nog wel

11-02-2011, 10:44


op die leeftijd gaan bijna alle meisjes als een prinsesje. Gewoon goedkope prinsessenjurk van action of kruidvat kopen en ze voelen zich helemaal prinses

Als je dochter niet verkleed wilt dn ook niet doen, maar de meeste meisjes vinden zo'n prinsessenjurk leuk!

11-02-2011, 10:46

Citaat door IGZAARYOZGHEN:
Weet je wat carneval is wella het is een feest dat voor het vasten wordt gevierd door kuffar. Heb jij ooit een kuffar suikerfeest zien vieren? Nee en wij als kunnen niet eens vrij krijgen bijna op onze 2 enige feestdagen per jaar die moslims hebben. En jij gaat jou dochter verkleden voor carne afval ga berouw tonen voordat het te laat is



bij ons heet het meester en juffendag, hier vieren ze geen carnaval.

op deze dag worden de meesters en juffen in het zonnetje gezet.

11-02-2011, 10:59

Citaat door IGZAARYOZGHEN:
Weet je wat carneval is wella het is een feest dat voor het vasten wordt gevierd door kuffar. Heb jij ooit een kuffar suikerfeest zien vieren? Nee en wij als kunnen niet eens vrij krijgen bijna op onze 2 enige feestdagen per jaar die moslims hebben. En jij gaat jou dochter verkleden voor carne afval ga berouw tonen voordat het te laat is


doe effe normaal , als of ik mijn dochter op staart ga sturen voor carnaval, ze doen dat op school net voor hun vakantie , ik ga mijn dochtertje echt niet in haar gewone kleren sturen naar school terwijl er iedereen verkleed bij loopt! zij is 2,5j en weet toch niet wat het bedoelt!!

de bedoeling is dat zij zich daar amuseert en speelt! voor de rest betekent het niks voor ons! daar is geen enkele kind die niet van verkleden houdt!!

en de vraag heb ik gesteld aan dames met kids die zo verkleed gaan! dus als je er iets tegen hebt, dan hoef je niet te reageren!

11-02-2011, 11:00

Citaat door moedertjelief2:
mijn dochterje van 3 jaar heb ik een jurkje van doornroosje.met een kronntje erbij.

en dochtertje van 6 jaar doet een marokaanse jurk aan met kroontje.ze gaat zeg maar als marokaans prinses.ik ga ze niet sminken ofzo.



oohhh dat is zooooo sweet! en ook goeie idee van dat marokkaanse princess hmm

thx

11-02-2011, 11:00

Citaat door roudania84:
doe effe normaal , als of ik mijn dochter op staart ga sturen voor carnaval, ze doen dat op school net voor hun vakantie , ik ga mijn dochtertje echt niet in haar gewone kleren sturen naar school terwijl er iedereen verkleed bij loopt! zij is 2,5j en weet toch niet wat het bedoelt!!

de bedoeling is dat zij zich daar amuseert en speelt! voor de rest betekent het niks voor ons! daar is geen enkele kind die niet van verkleden houdt!!

en de vraag heb ik gesteld aan dames met kids die zo verkleed gaan! dus als je er iets tegen hebt, dan hoef je niet te reageren!


11-02-2011, 11:04

Citaat door xXxwolkjexXx:
op die leeftijd gaan bijna alle meisjes als een prinsesje. Gewoon goedkope prinsessenjurk van action of kruidvat kopen en ze voelen zich helemaal prinses

Als je dochter niet verkleed wilt dn ook niet doen, maar de meeste meisjes vinden zo'n prinsessenjurk leuk!



ohh nee mijn dochter is gek op verkleden!! als zij al gewoon haar kleren aan heeft, zegt ze nog "isra princess he!"

ik ga ook zoiets halen denk ik! ik wou een megamindy pak halen! ma die kosten 30euro, vind ik zonde want zij gaat het maar ene keer dragen! tegen volgende jaar is die weer te klein! thx lieverd!

11-02-2011, 11:05

Citaat door roudania84:
oohhh dat is zooooo sweet! en ook goeie idee van dat marokkaanse princess hmm

thx

succes,je kan het zelf zo leuk maken als je zelf wild.een toverstafje erbij.bij bartsmit heb je ook veel dingen voor niet zoveel geld.

11-02-2011, 11:07

Citaat door moedertjelief2:
succes,je kan het zelf zo leuk maken als je zelf wild.een toverstafje erbij.bij bartsmit heb je ook veel dingen voor niet zoveel geld.


ja ga ik zeker kijken daar! ik heb nog tijd, dus kan op mijn gemak rond kijken!

thx hbiba!

11-02-2011, 16:39



Citaat door roudania84:
ja ga ik zeker kijken daar! ik heb nog tijd, dus kan op mijn gemak rond kijken!

thx hbiba!

graag gedaan

11-02-2011, 16:51
Als elfje met die vleugels... Of iets waar je dochter gek op is? Hello kitty, dora ???

Ik ging vroeger elk jaar als Marokkaanse prinses haha ! Tekshita aan, haartjes los mocht altijd een beetje make up op wat ik geweldig vond.

Het is idd feest van de kuffar maar we leven nou eenmaal in een land van kuffar. Kindjes worden al gauw gepest als ze anders zijn, niet meedoen etc en dat wil je niet voor je kind!