Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ~ladies...vichy dermablend halen?~



10-02-2011, 22:55
ik hoor er veel positieve verhalen over...maar ik hoor ook dat et nie lekker uitsmeert maar een maskereffect geeft..tell me more heb namelijk nog steeds niet de juiste foundation kunnen vinden..

10-02-2011, 23:44


hey meid, geloof me ik werk in de apotheek ben naar veel vichycursussen geweest. En dermablend is bestemd voor mensen die echt extreem acne hebben. Dermablend is superrrdekkend dus je krijgt heel gauw een maskereffect. Als je echt veel vlekjes hebt en je wilt iets dat erg dekt dan is dermablend wel goed.

Als ik jou was zou ik Vichy Aerateint nemen, die is ook dekkend maar niet te overdreven. Daar zit ook een soort dagcreme in waardoor het heel natuurlijk oogt.

11-02-2011, 09:05
Bij de apotheek kun je ook gewoon een proefje vragen..is veel beter dan dat je hem gelijk koopt..

11-02-2011, 09:22
hey meid,

ik heb bijna alle foundations gebruikt die bij de apotheek te koop zijn,

na lang zoeken,
heb ik er een van YSL ( waterbasis) gehaald bij Ici paris,
hij is echt super, echt ziet er natuurlijk uit!

11-02-2011, 12:28



Citaat door Touzine_Dame:
hey meid, geloof me ik werk in de apotheek ben naar veel vichycursussen geweest. En dermablend is bestemd voor mensen die echt extreem acne hebben. Dermablend is superrrdekkend dus je krijgt heel gauw een maskereffect. Als je echt veel vlekjes hebt en je wilt iets dat erg dekt dan is dermablend wel goed.

Als ik jou was zou ik Vichy Aerateint nemen, die is ook dekkend maar niet te overdreven. Daar zit ook een soort dagcreme in waardoor het heel natuurlijk oogt.



de eerste lijkt me dan super voor een bruiloft..de tweede voor dagelijks gebruik...shokran voor je advies lieverd

ik ga kijken of ik twee testertjes mee kan krijgen!

11-02-2011, 12:30

Citaat door Nissa-el-Yaoum:
Bij de apotheek kun je ook gewoon een proefje vragen..is veel beter dan dat je hem gelijk koopt..




ja indd..heb dat paar keer gedaan zonder te testen eerst..altijd wel spijt gehad..ben namelijk best wel 'wit'..en alles is dan altijd te donker haha..

11-02-2011, 12:31

Citaat door Hoezodat:
hey meid,

ik heb bijna alle foundations gebruikt die bij de apotheek te koop zijn,

na lang zoeken,
heb ik er een van YSL ( waterbasis) gehaald bij Ici paris,
hij is echt super, echt ziet er natuurlijk uit!



ah ok! mooi dat je eindelijk de juiste hebt kunnen vinden..ben al twee jaartjes bezig met zoeken.. :/

besaha!
ik zoek eentje die dekkend is..aangezien ik binnenkort veel feestjes zal hebben..iedereen trouwt in de voorjaar..