Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen en meer vertellen ove pillen uit mekka waar je zwanger van wordt



10-02-2011, 22:50
Hallo lieve mensen

Ik ben al 3 jaar bezig om zwanger te worden.Na Het eerste jaar proberen ben ik zwanger geworden. wat eindigde in een miskraam ik loop nu al 1 jaar in het zieken huis. daar hebben ze mij verteld dat ik pcos heb. Ik gebruik nu clomid. En heb al veel meer dingen gedaan zoals die marokkaanse stoombaden met kruiden en zo.Heb ok chinezen medicijnen geslikt. heb veel kruiden gegeten. maar tevergeefs. Nou heb ik gehoord van een soort medicijn dat ze in mekka verkopen. Het zijn als het goed is pillen die je kunt slikken en zetpillen die je vaginaal kunt gebruiken. Ik heb ook gehoord dat er veel vrouwen zwanger van zijn geworden. Ik wil graag vragen wie dit spul kent en of jullie er messchien ervaring mee hebben. en of het hier ok in Nederland te koop is.

alvast bedankt

10-02-2011, 22:54


Hoe heten die pillen? Ik ga inshaAllah binnenkort naar mekka inshaAllah

misschien kan ik kijken of ik ze kan halen

10-02-2011, 23:26
Dat weet ik dus niet ik hoop dat inshallah een reactie hier ga krijgen en dat andere het wel weten ishallah dank je wel

11-02-2011, 00:24
Het zijn 3 verschillende soorten. De ene is een pot met honing vermengd met kruiden de naam is KORTUM GOARCH.
De tweede is een dun flesje met kruidenpillen gemaakt van kruidnagel en andere kruiden, de moet je met water innemen, de naam is AZRAKI TABLET. De laatste is een klein potje met 7 kruiden zetpillen, deze dienen vaginaal ingebracht te worden, de naam is TAHAAMIL SUPPOSITORIES.

11-02-2011, 11:09


hartsikke bedankt voor je reactie maar wanneer moet je ze dan slikken na je menstruatie of tijdens en moet je ze allemaal tegelijk of allemaal appart mag je met je man slapen of niet?

11-02-2011, 11:36
Hoi zinatemschoent ik heb hetzelfde probleem als jou ben 2 jaar bezig
en bleek dat ik pco had ben nu clomid aan het innemen.

ik heb die mekkapillen vorigmaand gebruikt helaas werd ik ongi maar volgens mij man werkt het niet die maand maar pas de volgende dus deze maand voor mij ik moet 19 feb ongi worden hoop van niet inschallah en voor alle andere dames gair inchallah.

je moet met die pillen gelijk na je menstruatie beginnen 7 dagen lang in de ochtend een azraki pilletje innemen en dan een lepeltje van die honing spul.

en dan in de avond die vaginale tablet die is de eerste dagen makkelijk maar daarna had ik echt koorts opgezwollen vagina kon niet lopen al die kruiden kwamen eruit ik heb dat helaas maar 5 dagen volgehouden.


maar gair inschalah blijf doua doen meiden wij doen sebab en allah swt zal het afmaken inschallah;

11-02-2011, 11:38
he sarahtje24 heeft het bij jou geholpen.

indien iemand nog meer vragen heeft pm me maar

11-02-2011, 11:40
salaam alaykoum oeghty

ik zou heel veel doe'a doen, en zeker in je soedjoed.. Moge Allah je smeekbedes verhoren en je een kindje doen krijgen, amien!

11-02-2011, 11:44
Inshaalah lieve schat dank je wel voor je uitleg
ik hoop inshallah voor alle vrouwen die hier een kinder wense hebben dat ze snel zwanger worden. en dat dit onze sabab is om zwanger te raken.
nou maar afwachten voor jou hoop inshallah voor je dat je het niet word en dat allah je zal blij maken.
nog een vraagje toen je die medicijnen in nam uit mekka. ging je toen nog gewoon verder met het slikken van clomid?

11-02-2011, 11:59
SCHOEKRAN lieve schat voor jou natuurlijk ook en de rest inschallah.

nam clomid gewoon in want moet clomid innemen de TWeede dag van mij ongi tot 6 dag en toen ik klaar was met ongi nam ik die pillen.

want met pco krijg je geen eisprong en met clomid lukt het wel en als je geen eisprong hebt is het zonde om die pillen te gebruiken.

11-02-2011, 12:19
nou dank je wel oumkaltoem dan ga ik dat ok doen.
Want kreeg namelijk net een belletje van me ma, dat mijn pa in Denhaag was en dat hij voor me na ging vragen over die pillen. Nou hij heeft ze gewoon uit de moskee gehaald.( meszid sounna)
en Me moeder beschrijft ze precies zoals vele leden hier op marokko.nl ik ben echt blij ga ze gelijk halen.

11-02-2011, 13:31

Citaat door omkallthom21:
he sarahtje24 heeft het bij jou geholpen.

indien iemand nog meer vragen heeft pm me maar


Nee, ik heb alhamdoelilah geen problemen met het zwanger worden.
Ik reageerde gewoon op haar vraag. Het raakt me gewoon als ik hoor dat een vrouw moeilijk zwanger kan worden. Inschallah zal jullie kinderwens in vervulling gaan.

07-06-2012, 11:15


waar kan ik die tabletten kopen in nederland om zwanger te raken

07-06-2012, 11:30
Ja mij ook. :droef:

Ik heb de pijn van een miskraam ervaren. Ikhoop yaRabbi inshcaAllah dat jullie verblijd mogen worden met een kindje!

Niet teveel gebruiken dames. Je lichaam moet je ook rust gunnen!

Probeer habbat sawda met honing in te nemen tijdens je menstruatie.
En laat jullie verder onderzoeken waardoor het komt. Laat het er niet bij zitten maar heb vertrouwen in Allah. Hij geeft aan wie HIJ wilt en neemt van wie HIj wilt.

Gair inschaAllah mijn zusters!

Citaat door Sarahtje24:
Nee, ik heb alhamdoelilah geen problemen met het zwanger worden.
Ik reageerde gewoon op haar vraag. Het raakt me gewoon als ik hoor dat een vrouw moeilijk zwanger kan worden. Inschallah zal jullie kinderwens in vervulling gaan.