Bekijk volle/desktop versie : Weerzien in Kenia



Pagina's : [1] 2

10-02-2011, 13:30
Wie heeft dit boek al gelezen?
Ik ben opzoek naar een spannend en waargebeurd verhaal.

10-02-2011, 13:31


Vergeten erbij te zetten het is van Corinne Hofmann.

10-02-2011, 13:59
ik zelf hou erg veel van lezen dus ik heb heeel wat gelezen en mijn voorkeur gaat altijd naar waargenbeurde verhalen. de mooiste verhalen die ik tot nu toe heb gelezen zijn:

sluier van angst samia shariff
duizend schitterende zonnen khaled houseini ( niet waargebeurd, maar een van de mooiste boeken die ik ooit heb gelezen )
gestolen dochters malika khadour waargebeurd
in de ogen van mijn broer

Maar wat ik je echt aanraad te lezen is duizend schitterende zonnen !!!

10-02-2011, 14:05

Citaat door Eyaah_DH:
ik zelf hou erg veel van lezen dus ik heb heeel wat gelezen en mijn voorkeur gaat altijd naar waargenbeurde verhalen. de mooiste verhalen die ik tot nu toe heb gelezen zijn:

sluier van angst samia shariff
duizend schitterende zonnen khaled houseini ( niet waargebeurd, maar een van de mooiste boeken die ik ooit heb gelezen )
gestolen dochters malika khadour waargebeurd
in de ogen van mijn broer

Maar wat ik je echt aanraad te lezen is duizend schitterende zonnen !!!



Die boeken heb ik allemaal al gelezen wat jij opgeschreven hebt.

Jammer dat je weerzien in Kenia van Corinne Hofmann nog niet hebt gelezen. Ik heb wel het eerste deel de Blanke Masai gelezen, ook allemaal waargebeurd, de blanke Masai is 1 van mijn favoriete boeken.

10-02-2011, 14:21


ik heb die gelezen, ik vind het een goed boek, ze neemt aan het einde ook haar dochterje weer mee, en die exman die is opnieuw getrouwd en denkt/gelooft ook nog steeds dat zei ook zijn vrouw is

lezen dus

10-02-2011, 14:27
Ik heb ook veel van die boeken, hou ook echt van waargebeurde verhalen.

Ik heb er echt teveel om op te noemen..
Maar 1 die mij echt is bijgebleven is toch de gevangene van Malika Oufkir...
Zo heftig!

10-02-2011, 14:29
Ow en die duizend schitterende zonnen van Kahlid heb ik ook maar ik kom er maar niet doorheen... ik vind het geen leuk boek... maar ga het binnenkort maar weer even mee beginnen maar dan wel vanaf het begin

10-02-2011, 14:35

Citaat door aischa89:
ik heb die gelezen, ik vind het een goed boek, ze neemt aan het einde ook haar dochterje weer mee, en die exman die is opnieuw getrouwd en denkt/gelooft ook nog steeds dat zei ook zijn vrouw is

lezen dus


Is dit boek ook net zo spannend als het eerste, de blanke masai?

10-02-2011, 14:36

Citaat door aardbeitje_23:
Ik heb ook veel van die boeken, hou ook echt van waargebeurde verhalen.

Ik heb er echt teveel om op te noemen..
Maar 1 die mij echt is bijgebleven is toch de gevangene van Malika Oufkir...
Zo heftig!


Mijn kast staat ook alleen maar vol met waargebeurde verhalen. De gevangene is ook 1 van mijn favoriete boeken. Ook zo spannend vooral op het laatst toen ze ging ontsnappen.

10-02-2011, 14:38

Citaat door sunshine2000:
Is dit boek ook net zo spannend als het eerste, de blanke masai?


het is veel minder spannend vind ik, maar ik was gewoon heel beniewd, hoe het allemaal is afgelopen.

10-02-2011, 14:39

Citaat door sunshine2000:
Mijn kast staat ook alleen maar vol met waargebeurde verhalen. De gevangene is ook 1 van mijn favoriete boeken. Ook zo spannend vooral op het laatst toen ze ging ontsnappen.


Ja dat was zo spannend. Is echt zeker 10 jaar geleden dat ik deze boek heb gelezen maar dat moment dat ze gingen vluchten weet ik nog precies. Kreeg het super warm en mijn hart ging als een gek tekeer!
Was net alsof ik erbij was.

10-02-2011, 14:43

Citaat door aischa89:
het is veel minder spannend vind ik, maar ik was gewoon heel beniewd, hoe het allemaal is afgelopen.


Dan koop ik het maar niet. Had het gisteren in mijn handen maar had het weer terug gezet. Het koste 8,95.
Dan ga ik mijn leven in de hel halen. IS ook waargebeurd en spannend volgens de beoordelingen.

10-02-2011, 14:45



Citaat door Nonomich:
Ja dat was zo spannend. Is echt zeker 10 jaar geleden dat ik deze boek heb gelezen maar dat moment dat ze gingen vluchten weet ik nog precies. Kreeg het super warm en mijn hart ging als een gek tekeer!
Was net alsof ik erbij was.


Dat gevoel had ik ook.

Wat ik jou nog aanraad is Fatwa van Jacky Trevane.
En een spoor van tranen. Dat gaat over Irak.
Bij deze boeken leek het net alsof ik er zelf was.
En niet vergeten van Betty Mahmoody, in een sluier gevangen.
Deze boeken zijn spannend en waargebeurd.

10-02-2011, 16:13
Dank je wel. Moet zeggen dat ik eigenlijk heel weinig lees tegenwoordig. Mijn probleem is vaak dat ik een boek niet meer kan neerleggen als ik eenmaal begin.
Daarnaast vind ik het ook erg jammer dat er veel propaganda boeken in omloop zijn.

10-02-2011, 17:53

Citaat door sunshine2000:
Dat gevoel had ik ook.

Wat ik jou nog aanraad is Fatwa van Jacky Trevane.
En een spoor van tranen. Dat gaat over Irak.
Bij deze boeken leek het net alsof ik er zelf was.
En niet vergeten van Betty Mahmoody, in een sluier gevangen.
Deze boeken zijn spannend en waargebeurd.


deze heb ik ook allebei gelezen
welke ook goed is is van dunya al nahi, ze heeft er 2 geschreven
1ste deel zij ontvoerd kinderen terug die ontvoerd zijn
2de deel haar eigen kinderen worden door haar exman ontvoerd

en ook zo boek
eurodisney ligt in marokko ofzo

Pagina's : [1] 2