Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Make up tips!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

10-02-2011, 12:33
Hoi dames,


Ben sindskort begonnen met een cursus visagie. Drop hier al je vragen omtrent make up (technieken) en ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden!

Citaat:
In verband met mijn werk, huishouden, man en zwangerschap kan ik niet altijd direct antwoorden, maar doe mijn best voor jullie. Als ik een vraag over het hoofd zie herinner me daar dan even aan.
Correcties op de neusvorm (Voor de brede & smalle neus)

10-02-2011, 12:37


wat kan je doen om je foudation/blush/concealer... er zo naturel mogelijk te laten uitzien,alsof je niets op hebt,maar toch dat alle oneffenheden bedekt zijn? x

10-02-2011, 12:45
Het belangrijkste bij het kiezen van een foundation is dat de kleur eigen bijna gelijk is aan je eigen huidskleur. Test deze dan ook altijd in goed daglicht en op je kaken! Als je huid niet veel correcties nodig heeft zou ik geen concealer gebruiken of maar héél weinig op de plekken waar het wel nodig is. Gebruik ook altijd eerst een dagcreme, dan een moisturizer (als je je make up lang wilt behouden) beide goed laten intrekken voordat je foundation aanbrengt.

Wat voor foundation gebruik je?

10-02-2011, 12:53
Ik heb lelijke wallen onder mijn ogen gekregen. Wat kan ik doen dat het bedekt of weg kan krijgen?

10-02-2011, 13:06


Ik heb lastvan donkere kringen?

1welke serum helpt daar tegen
2welke concealer is goed vr kringen en blinft hele dag goed.

Alvast tnx

10-02-2011, 13:07
Ik heb lastvan donkere kringen?

1welke oogserum helpt daar tegen
2welke concealer is goed vr kringen en blinft hele dag goed.

Alvast tnx

10-02-2011, 13:07

Citaat door opzoekk:
Ik heb lelijke wallen onder mijn ogen gekregen. Wat kan ik doen dat het bedekt of weg kan krijgen?

Gebruik hiervoor een concealer die 1 tint lichter is als je eigen huidskleur, bij sterke verkleuring, meng je er een beetje roze of oranje concealer doorheen.

10-02-2011, 13:14
Beste make up die je voor de basis (daar valt ook de concealer onder) kunt gebruiken zijn:


Citaat:
Max Factor
Kryolan Schminck
Visiora (is de professionele lijn van Dior trouwens)
Vistique
MAC
Joe Blasco
Make-up Studio
Neem de concealer, 1 tint lichter dan je eigen huidskleur en breng voor het aanbrengen van de make up moisturizer aan zodat je make up de hele dag goed blijft zitten.

10-02-2011, 13:16
wat kan je tegen wallen doen?

10-02-2011, 13:17
Zie bovenstaande reacties!

10-02-2011, 13:24
ah ok dankj is het waar als je veel mascara gebruikt je wimpers gaan uitvallen?

10-02-2011, 13:25
Hoe maak je een perfecte eyeliner?

10-02-2011, 13:32



Citaat door Maghrebijnse_x:
ah ok dankj is het waar als je veel mascara gebruikt je wimpers gaan uitvallen?

Als je je make up er 's avonds niet afhaalt dan kunnen je wimpers breken en uitvallen inderdaad. Elke avond gewoon goed reinigen dan moet er niks aan de hand zijn.

Citaat door lief_meisje_18:
Hoe maak je een perfecte eyeliner?

Steun met je elleboog op een vlakke oppervlakte, trek dan je bovenooglid iets aan zodat het straks is. Begin dan aan de buitenooghoek en volg je wimperrand tot aan het midden, dan begin je aan de binnenkant van je oog en verbindt dat lijntje met het andere. Hoe meer druk op het penseeltje hoe dikker de lijn.

10-02-2011, 13:34

Citaat door perfume:
Hoi zina

Mijn probleem is, glimmende huid! Al gebruik ik een dagcreme foundation&poeder speciaal voor mijn huid, matterend dus toch nog gelijk last van een glimmende huid. Ik heb geen zin om elke uur mijn gezichtje te poederen.

Heb jij tips?
En de beste matterende producten?



Ik ga even wat voor je op zoeken en een foto van maken. Wat een topspul, na het aanbrengen van deze stick glimt je huid niet meer en daarna zal ik even inhoudelijk op je vraag gaan!

10-02-2011, 13:36

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Als je je make up er 's avonds niet afhaalt dan kunnen je wimpers breken en uitvallen inderdaad. Elke avond gewoon goed reinigen dan moet er niks aan de hand zijn.

Steun met je elleboog op een vlakke oppervlakte, trek dan je bovenooglid iets aan zodat het straks is. Begin dan aan de buitenooghoek en volg je wimperrand tot aan het midden, dan begin je aan de binnenkant van je oog en verbindt dat lijntje met het andere. Hoe meer druk op het penseeltje hoe dikker de lijn.


owhkee nu weet ik ook hoe ik mijn eyliner kan aan brengen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7