Bekijk volle/desktop versie : klachttttt



09-02-2011, 21:10
hey allemaal

ik hb een vraagje dit is niet mijn account, maar ik zit met t volgende.
mijn zoontje speelt voetbal en sinds zijn team in twee is gedeeld heeft hij een rot trainer.
vandaag is ie uit de training gezet omdat hij in zn ballen werd geschopt door een jongenm dus mijn zoontje doet de warming up en eennederlandse jongen schopt m in zn ballen..
nu is mijn vraag waar kan ik een llacht indienen want ik heb al een langere tijd problemen met deze trainer.
hij moet elke wedstrijd aan de kant zitten omdat ie zogenaamd nit is opkomen dagen. terwijl die elke maandag en dinsdag keurig op tijd is.
kan iemand me hlpn

09-02-2011, 21:14


Kom we gaan samen een klachtenbrief opstellen zonder domme typefouten.

09-02-2011, 21:56
o eentje heeft goed opgelet tijdens woordenschat

09-02-2011, 21:56

Citaat door MADEinMOROCCO:
Kom we gaan samen een klachtenbrief opstellen zonder domme typefouten.





whahahahahahaha

09-02-2011, 22:08



Citaat door first-time:
hey allemaal

ik hb een vraagje dit is niet mijn account, maar ik zit met t volgende.
mijn zoontje speelt voetbal en sinds zijn team in twee is gedeeld heeft hij een rot trainer.
vandaag is ie uit de training gezet omdat hij in zn ballen werd geschopt door een jongenm dus mijn zoontje doet de warming up en eennederlandse jongen schopt m in zn ballen..
nu is mijn vraag waar kan ik een llacht indienen want ik heb al een langere tijd problemen met deze trainer.
hij moet elke wedstrijd aan de kant zitten omdat ie zogenaamd nit is opkomen dagen. terwijl die elke maandag en dinsdag keurig op tijd is.
kan iemand me hlpn


salaam u aleikom

je kan je klacht indienen bij de directie van de club en uiteraard de KNVB. daar nemen ze dit soort klachten bloedserieus.

wa aleikom salaam

10-02-2011, 01:18

Citaat door ghurab:
salaam u aleikom

je kan je klacht indienen bij de directie van de club en uiteraard de KNVB. daar nemen ze dit soort klachten bloedserieus.

wa aleikom salaam



slm,

dus KNVB neemt zulke klachten wel serieus..
okey dank je wel ik ga dr gelijk achteraan morgen inchallah

10-02-2011, 02:27
knvb gaat je uitlachen meid als je met dat aankomt ze geven hem gelijk omdat hij een smoesje erbij gaat verzinnen.Mohim gewoon gesprek met directie mocht dat ook niet helpen gewoon uitschrijven die handel

10-02-2011, 02:27
of stuur je man of broer ofzo op hem af daar zijn hollanders meestal bang voor paar keer schreeuwen en hij doet het niet meer