Bekijk volle/desktop versie : I Wanna fall in love-love-



09-02-2011, 20:09
[Op een man die zijn baard laat groeien. Die mijn verhalen over de Islam verteld voor het slapen gaan. Die mij met Fadjr wakker maakt, en we samen Fadjr bidden. Waar ik ontbijt voor kan maken. &Die mij elke dag wat leert over de Islam. Wiens kinderen ik mag opvoeden en weer dezelfde dingen kan leren als hij mij.]

That's what i want..

09-02-2011, 20:13




Moge Allah Azza wa djal je een vrome echtgenoot schenken naar jouw wensen. Amien.

09-02-2011, 21:16

Citaat door Woe7wer:


Moge Allah Azza wa djal je een vrome echtgenoot schenken naar jouw wensen. Amien.
Amien! And you to honey.

09-02-2011, 21:22
oefff i want that too

09-02-2011, 21:26



Citaat door na_dia:
oefff i want that too
Ik wil trouwen man.

09-02-2011, 21:35

Citaat door Bullit.:
Ik wil trouwen man.


Heb geduld komt helemaal goed insha allah

09-02-2011, 21:48
Dat is wat ik ook wil! Uuuuuhhh wel een vrouw natuurlijk!

InchAllah zal Allah ons een goede, vrome persoon schenken.

09-02-2011, 21:59

Citaat door na_dia:
Heb geduld komt helemaal goed insha allah
Daarom, Ameen.

Citaat door CreativeMind:
Dat is wat ik ook wil! Uuuuuhhh wel een vrouw natuurlijk!

InchAllah zal Allah ons een goede, vrome persoon schenken.
Hahaha, InshAllaah zal je dr ook 1 krijgen! Ameen!

09-02-2011, 22:04
Samen bidden?

09-02-2011, 22:09

Citaat door Moulay_na3na3:
Samen bidden?
Uhu!

09-02-2011, 22:12

Citaat door Bullit.:
Uhu!



Waar staat ergens dat een man samen met een vrouw mag bidden?

Je leeft in een sprookje en niet gaan liegen met je elkaar wakker maken bij elfadjr haha

09-02-2011, 22:13
trouw dan met elkaar. effe serieus. dit is de manier allah heeft jullie dus net bij elkaar gebracht. dus maak er gbruik van en trouw met elkaar. dit is elmaktab. dus bullit geef je huis adres aan creativemind dan komt hij jke hand vragen. en zullen jullie heel gelukkig worden insha'allah.

09-02-2011, 22:15



Citaat door blauwe-jas:
trouw dan met elkaar. effe serieus. dit is de manier allah heeft jullie dus net bij elkaar gebracht. dus maak er gbruik van en trouw met elkaar. dit is elmaktab. dus bullit geef je huis adres aan creativemind dan komt hij jke hand vragen. en zullen jullie heel gelukkig worden insha'allah.


Waar heb jij het over?

09-02-2011, 22:19

Citaat door CreativeMind:
Waar heb jij het over?


ik bedoel zij zoekt zo'n man een jij zo'n vrouw. dus zijn jullie voor elkaar bestemd. en dit is een kans die je moet pakken.

09-02-2011, 22:22

Citaat door Moulay_na3na3:
Waar staat ergens dat een man samen met een vrouw mag bidden?

Je leeft in een sprookje en niet gaan liegen met je elkaar wakker maken bij elfadjr haha

Waar staaat van niet?

Ja dromen mag hoor.

Citaat door blauwe-jas:
trouw dan met elkaar. effe serieus. dit is de manier allah heeft jullie dus net bij elkaar gebracht. dus maak er gbruik van en trouw met elkaar. dit is elmaktab. dus bullit geef je huis adres aan creativemind dan komt hij jke hand vragen. en zullen jullie heel gelukkig worden insha'allah.
, ja waarom niet. Meteen langs papa komen enzeu.