Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haargroei pillen etos! Schadelijk?



09-02-2011, 17:10

Citaat door ayah_marocia:
hallo dames,
ik heb een vraag! zijn de haargroei pillen van etos schadelijk voor je lichaam.

stel dat je lichaam eraan went, en je stopt met die pillen is er dan kans dat je aan komt? moet je je ook aanpassen aan je voeding als je die pillen in neemt?
.

09-02-2011, 21:43


heey meid,

Die pillen zijn niet schadelijk voor je lichaam, omdat ik ze zelf ook een lange tijd gebruik! Die capsules bevatten ook niks schadelijks hoor. Soms vergeet ik de pillen de ene keer wel in te nemen, en de andere keer weer niet. Ben naar mijn gevoel nooit daardoor aangekomen!!

09-02-2011, 21:53

Citaat door Oumnia_91:
heey meid,

Die pillen zijn niet schadelijk voor je lichaam, omdat ik ze zelf ook een lange tijd gebruik! Die capsules bevatten ook niks schadelijks hoor. Soms vergeet ik de pillen de ene keer wel in te nemen, en de andere keer weer niet. Ben naar mijn gevoel nooit daardoor aangekomen!!



Wat is het resultaat van die pillen? En merk jij al verschil?

09-02-2011, 21:53

Citaat door Oumnia_91:
heey meid,

Die pillen zijn niet schadelijk voor je lichaam, omdat ik ze zelf ook een lange tijd gebruik! Die capsules bevatten ook niks schadelijks hoor. Soms vergeet ik de pillen de ene keer wel in te nemen, en de andere keer weer niet. Ben naar mijn gevoel nooit daardoor aangekomen!!



Wat is het resultaat van die pillen? En merk jij al verschil?

09-02-2011, 21:53



Citaat door Oumnia_91:
heey meid,

Die pillen zijn niet schadelijk voor je lichaam, omdat ik ze zelf ook een lange tijd gebruik! Die capsules bevatten ook niks schadelijks hoor. Soms vergeet ik de pillen de ene keer wel in te nemen, en de andere keer weer niet. Ben naar mijn gevoel nooit daardoor aangekomen!!



Wat is het resultaat van die pillen? En merk jij al verschil?

09-02-2011, 21:58
Wat voor ingredienten/stoffen bevatten ze?

09-02-2011, 22:00

Citaat:
Wat is het resultaat van die pillen? En merk jij al verschil?
Ik merkte op het begin wel verschil, vooral toen ik het ook elke dag innam.
Me haar groeide er vooral sneller door! Maar nu houd ik het zelf niet bij, aangezien ik die pillen nu niet elke slik

09-02-2011, 22:04

Citaat:
Wat voor ingredienten/stoffen bevatten ze?
vitamine B1, B2, B6
vitamine c
zink
jodium,
koper en ga zoo maar door...

09-02-2011, 22:16

Citaat door Oumnia_91:
vitamine B1, B2, B6
vitamine c
zink
jodium,
koper en ga zoo maar door...


Die vier zijn in ieder geval zoizo niet schadelijk....

09-02-2011, 22:43
je scheten gaan er wel vies van stinken haha

10-02-2011, 19:39

Citaat door ayah_marocia:
hallo dames,
ik heb een vraag! zijn de haargroei pillen van etos schadelijk voor je lichaam.

stel dat je lichaam eraan went, en je stopt met die pillen is er dan kans dat je aan komt? moet je je ook aanpassen aan je voeding als je die pillen in neemt?

Voeding moet je juist niet veranderen. Blijf gezond eten en drinken. Pillen zijn geen vervanging he!