Bekijk volle/desktop versie : "Slachting als op Tiananmenplein is wenselijk in Egypte"



09-02-2011, 14:15

Citaat door Al-Maroc:

Citaat:
Zionistische historicus:
"Slachting als op Tiananmenplein is wenselijk in Egypte"

Een Joodse historicus en fanatiek lid van de Britse Zionistenbeweging, professor David Cesarani, liet vorige week in een radioprogramma op de BBC een ballonnetje op over een slachting als op het Tiananmenplein - 20 jaar geleden - als een middel tegen mogelijke anarchie in Egypte.

Hoewel meneer Cesarani zijn uitspraken een week geleden live op de Engelse radio deed, in het programma 'Moral Maze' is er geen enkele opschudding geweest, zijn er geen Kamervragen gesteld, stak er geen Twitter-storm op en is er niemand ontslagen. Voorstellen de demonstranten op het Tahrirplein in Caïro met bruut geweld af te slachten is blijkbaar volledig geaccepteerd zolang de wens maar geuit wordt door een lid van het uitverkoren volk en zolang de slachtoffers maar moslims zijn.

Professor Cesarani werd gevraagd door Michael Portillo naar het morele dilemma inzake de omgang met de tijd na Hosni Mubarak. Stel dat het dan nog slechter zou gaan, vroeg Portillo, moet er dan ingegrepen worden.

Professor Cesarani antwoordde dat wanneer men een "zeer pragmatisch standpunt in zou nemen een resultaat zoals dat van de slachting op het Tiananmenplein wenselijk en te verwachten zou zijn." "Want," zo zei hij, "wanneer je een dergelijke democratische beweging uit de hand laat lopen valt niet te voorspellen wat er gaat gebeuren. Wat wel te voorspellen is, is dat er na een grootschalig, gewelddadig optreden met veel menselijke slachtoffers snel weer stabiliteit zal zijn."

Portillo was verbijsterd: "Zeer veel mensen zullen geschokt zijn wanneer ze horen wat u hier zegt."

Cesarani: "Het Westen laat geen traan meer over de gebeurtenissen op het Tiananmenplein omdat we inmiddels uitgebreide handelsbetrekkingen hebben met China. In het belang van de handel zullen velen zeggen dat de manier waarop de Chinezen hun transitie hebben aangepakt de voorkeur geniet."

Een andere deelnemer aan discussie in het BBC-programma, Matthew Taylor, een voormalig adviseur van Tony 'waar kan ik mijn handen wassen' Blair en nu voorzitter van de Royal Society of Arts, noemde Cesarani’s opmerkingen over het Tiananmenplein later 'ongelooflijk dapper' en zei: 'Op een bepaalde manier begrijp ik wat hij bedoelt.”

Een universiteitsprofessor (University of London) en de voorzitter van een van de belangrijkste culturele instellingen van het land hebben geen moeite met het afslachten van vreedzame demonstranten die opkomen voor hun rechten, voor vrijheid en democratie...

De wereld waarin wij leven is nog verder verkankerd dan ik al dacht. Is hij nog te redden of trekken we beter de stekker eruit?
Bron:Vertaald
.

09-02-2011, 14:21


Oef, dat is wel -heel- erg des utilitarisme zeg...

09-02-2011, 14:24
Slachting is de derde naam des zionists, daarvoor staat Leugen. Het is het kruiperigste soort mensen op aarde, nog minder waard dan kakkerlakken.

En dat dit soort ontoelaatbare retoriek wordt gedoogd komt natuurlijk omdat hij een jood is. Iedereen is als de dood uitgemaakt te worden voor antisemiet.

09-02-2011, 14:29

Citaat door Acneopjebek:
Huh? De westerse media is toch in handen van de joden en nooit te vertrouwen?


Jij bent ook altijd dezelfde die hier 24/7 rondstruint en oliedomme drollen van reacties achterlaat.

Heb jij niks beters te doen, uitkeringtrekker?

09-02-2011, 14:55


Eng kereltje, die Cesarani.

09-02-2011, 16:11

Citaat door Al-Maroc:
Bron:Vertaald

democratie=liberté, egalité, fraternité.. helaas zie ik dat niet meer terug.