Bekijk volle/desktop versie : :huil:



09-02-2011, 00:01
Mijn hart doet pijn van de dingen die ik hier lees, en niet omdat ze over Marokkaanse meiden gaan of 't één of 't ander, maar omdat jullie (niet iedereen moet zich aangesproken voelen) precies niet lijken te beseffen wat jullie allemaal zeggen. Zinaa wordt aangemoedigd en doodnormaal besproken, etc. etc. I wanna go back to the day waar die dingen allemaal taboe waren, zelfs virtueel.

Jaja, het is maar m.nl, blablabla, en toch verbaast het me. Tegenwoordig kan je niet eens normaal meer op deze site komen of je moet al achter je kijken omdat er wel 5 topics in die lijst over xxxx gaan en je bang bent dat mensen op je scherm kijken en denken dat je één of andere rare site bezoekt.

En er gaan sowieso reacties komen met de mededeling dat ik ook niet meer hoef te komen als ik 't hier toch zo haat, maar ik weet niet...misschien hoop ik wel op verbetering, of misschien... Ik weet 't zelf niet. En daarbij is het toch al te laat, want ik heb de dingen al gelezen. Moest ik deze site nooit kennen zou ik nog altijd denken dat praktijken zoals alcohol drinken, xxxx en al die dingen totaal en totaal niet voorkomen bij de Marokkanen.

09-02-2011, 00:08


Allah yehdi men yesha dat is al wat ik kan zeggen

09-02-2011, 00:12
Ameen.

UP.

09-02-2011, 00:14
Allah i7dina qbel majdina!