Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Getrouwde dames of ontmaagde dames.. hier komen a.u.b



Pagina's : [1] 2

08-02-2011, 15:45
In december hopelijk ga ik trouwen, maar ik wil niet zwanger worden want ik moet nog heel wat regelen voordat ik voor een kind kan zorgen. Maar ik wil geen pil in nemen omdat ik vaak hoor ( dat je van de pil best wel dik kan worden) ik wil mijn mooie figuurtje wel behouden ... hoe kan je er beste voor zorgen dat je niet zwanger raakt :d

08-02-2011, 15:47


Al ben ik niet getrouwd of ontmaagd, ik slik de pil wel...persoonlijk ben ik absoluut niet aangekomen na het gaan gebruiken van de pil. Enkel zijn mijn borsten iets gegroeid door de hormonen...

Maar als je de pil niet wilt slikken kun je ook een spiraaltje laten plaatsen...die vervang je alleen 1 keer in de zoveel tijd en that's it.

08-02-2011, 15:51
Dat zijn fabeltjes. Je kunt alleen dik worden als je te veel mamita naar binnen werkt.

Ik slik de pil al drie jaar en ben niks aangekomen. By the way elk pondje gaat via het mondje..

08-02-2011, 15:51

Citaat door __Nora__:
Al ben ik niet getrouwd of ontmaagd, ik slik de pil wel...persoonlijk ben ik absoluut niet aangekomen na het gaan gebruiken van de pil. Enkel zijn mijn borsten iets gegroeid door de hormonen...

Maar als je de pil niet wilt slikken kun je ook een spiraaltje laten plaatsen...die vervang je alleen 1 keer in de zoveel tijd en that's it.


Straks schiet die spiraaltje de verkeerde kant op, kan ik me hele leven niet meer zwanger worden.. sorry maar er gaan nare gedachten door mijn hoofd heen. De pil mhm ik heb vaker dames in mijn buurt gezien die de pil in nemen,maar dan later heel moeilijk zwanger worden...

08-02-2011, 15:52



Citaat door Barbieee:
Straks schiet die spiraaltje de verkeerde kant op, kan ik me hele leven niet meer zwanger worden.. sorry maar er gaan nare gedachten door mijn hoofd heen. De pil mhm ik heb vaker dames in mijn buurt gezien die de pil in nemen,maar dan later heel moeilijk zwanger worden...


Het is wel zo dat veel vrouwen na het slikken van de pil pas na een paar maanden zwanger kunnen raken, ja.

Aan de andere kant...mijn moeder slikte 3 jaar de pil voor ze zwanger raakte van mij en was in de eerste maand dat zij gestopt was zwanger.

Het ligt allemaal bij Allah lieverd.

08-02-2011, 16:12
Voor 't zingen de kerk uit.


nee grapje

08-02-2011, 16:37

Citaat door casaOuiiatje:
Voor 't zingen de kerk uit.


nee grapje


ahhahah gek

08-02-2011, 16:44
Je hebt de prikpil. Of een buisje dat in je arm word geplaatst.

08-02-2011, 16:45

Citaat door __Nora__:
Het is wel zo dat veel vrouwen na het slikken van de pil pas na een paar maanden zwanger kunnen raken, ja.

Aan de andere kant...mijn moeder slikte 3 jaar de pil voor ze zwanger raakte van mij en was in de eerste maand dat zij gestopt was zwanger.

Het ligt allemaal bij Allah lieverd.




Sebeb speelt hier ook een factor bij

08-02-2011, 16:45
De beste manier om niet zwanger te raken is onthouding. Ik zweer het

08-02-2011, 17:03
Misschien die pleister? die je om d week moet vervangen ofzoiets.
Ik weet niet, maar hoorde ooit dat er een pleister is ervoor of het 100% helpt. I dont know.

08-02-2011, 17:18
Doe a.u.b niet zo bekrompen en ga naar je huisarts. Denk je nou echt dat de op m.nl professioneel advies gaat krijgen
Dit moet je bespreekbaar maken met je huisarts en hij kan je op de grond van wat het beste bij jou past na de hand van jou afkeur op bepaalde bijwerkingen, het juiste voor je zoeken

08-02-2011, 17:21


Ik slik nu al bijna een half jaar de pil, ben geen grammetje aangekomen. Alleen heb ik wel hele gevoelige borsten gekregen

08-02-2011, 18:35

Citaat door Meysa_82:
De beste manier om niet zwanger te raken is onthouding. Ik zweer het


Kom op niet je huwelijksdag,en de week waarin je pas getrouwd ben hij helemaal happy yoehe ik ga los en vrouwtje lief schopt hem zo de slaapkamer uit.

Ik weet het echt niet, maar ik wil niet moddervet worden.. en mijn huisarts is een man die ik echt niet vertrouw.

08-02-2011, 18:38
Is het erg om je huwelijksnacht met condoom te laten starten...

Pagina's : [1] 2