Bekijk volle/desktop versie : Spoed werk gezocht!



08-02-2011, 14:22
Dag allemaal,

Veel van jullie zullen vast ergens werkzaam zijn waar ze nog opzoek zijn naar iemand. Op dit moment neem ik alles aan! Na 1 jaar gesolliciteerd te hebben en nog steeds niets gevonden heb ben ik het zat!

Ik zoek werk in de provincie Utrecht. Geen Callcenterwerk!
Ik heb HBO gedaan, maar dat is nu even niet belangerijk
Weet of kent iemand een bedrijf, organisatie of instelling waar ze op zoek zijn naar personeel. Graag wel leuk werk wat een beetje is uit te houden

groeten

08-02-2011, 14:30


zoek je dan een parttime of fulltime of wat
Ik heb trouwens niks, ma up 4 u

08-02-2011, 15:06

Citaat door casaOuiiatje:
zoek je dan een parttime of fulltime of wat
Ik heb trouwens niks, ma up 4 u


Allebei, als het maar werk is wat uit te houden is
Ik snap gewoon niet waarom er zo weinig werk is als je solliciteerd dan is er altijd wel een excuus dat je geen werkervaring hebt.

09-02-2011, 01:04

Citaat door magreb2009:
Allebei, als het maar werk is wat uit te houden is
Ik snap gewoon niet waarom er zo weinig werk is als je solliciteerd dan is er altijd wel een excuus dat je geen werkervaring hebt.


ja echt raar ik was net ook bezig mer zoeken en ze vragen allemaal min2 jaar tot 10 jaar werkervaring


beginners moeten toch ook ergens ervaring op doen

09-02-2011, 08:55



Citaat door magrabia001:
ja echt raar ik was net ook bezig mer zoeken en ze vragen allemaal min2 jaar tot 10 jaar werkervaring


beginners moeten toch ook ergens ervaring op doen


Nou, tegenwoordig verwachten ze wonderbaarlijke starters die op ééñ of andere manier wonderen moet gaan verrichten
Als ik jou eens zou laten zien hoeveel sollicitatie's ik heb verstuurd de afgelopen 9 maanden??? En nu weet ik het niet meer
Straks ga ik maar schoonmaak werk doen met mijn HBO diploma op zak...