Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk mensen met gebruinde huid in België



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-02-2011, 12:03
Ik zag laatst in België zoveel mensen met een bruine huidskleur.. nu weet ik niet of dat een zelfbruiner, zonnebank of dikke laag make up is? Gewoon echt donker, zelfs Turken die gewoon heel licht van huidskleur zijn.. Zag bij een man een donkere hoofd en een witte nek, wat zal dat toch zijn?? vraag ik me echt af??? Wie heeft er eens opgelet, wil graag weten hoe ze dat doen?

08-02-2011, 12:04


is niet alleen in belgie zo hoor..

08-02-2011, 12:11
Nou vind het daar heel erg overdreven veel mensen lopen met echte bruine hoofd!! Niet dat het lelijk is ik wil weten wat voor een spul ze op doen..

Waar nog mee dan?

08-02-2011, 12:42
in Belgie schynt altyd de zon wat dacht je dan?

08-02-2011, 12:45


zonnebank natuurlijk. Maar of dat zo gezond is.. i dont think so

ik hou het op make up id winter. Dan ben ik maar 1 seizoen per jaar mooi natuurlijk bruin

08-02-2011, 12:45

Citaat door StreetChic:
in Belgie schynt altyd de zon wat dacht je dan?



hahahaha.. was dat maar waar, verhuisde ik direct richting België!!

08-02-2011, 12:49

Citaat door makelovenowar:
zonnebank natuurlijk. Maar of dat zo gezond is.. i dont think so

ik hou het op make up id winter. Dan ben ik maar 1 seizoen per jaar mooi natuurlijk bruin



ik geloof niet dat het door de zonnebank komt, het is echt donker donker net een neger maar dan een beetje oranje achtige gloed.. heel appart!!

08-02-2011, 12:49

Citaat door zina_dinaaa:
ik geloof niet dat het door de zonnebank komt, het is echt donker donker net een neger maar dan een beetje oranje achtige gloed.. heel appart!!


oh het klinkt niet echt mooi

Of vind jij van wel?

08-02-2011, 12:50
ik zou het de volgende keer gewoon vragen aan zo iemand als je het ech graag wil wete. Ik denk altijd maar, kom die gene toch nooit meer tegen hihi

08-02-2011, 13:00
misschien laten spuiten in cabine?



Citaat door zina_dinaaa:
ik geloof niet dat het door de zonnebank komt, het is echt donker donker net een neger maar dan een beetje oranje achtige gloed.. heel appart!!

08-02-2011, 13:03

Citaat door makelovenowar:
oh het klinkt niet echt mooi

Of vind jij van wel?



Verschild per persoon.. bij de ene is het mooi en bij de andere is het superlelijk!!

08-02-2011, 13:06

Citaat door makelovenowar:
ik zou het de volgende keer gewoon vragen aan zo iemand als je het ech graag wil wete. Ik denk altijd maar, kom die gene toch nooit meer tegen hihi



ja dat wou ik bijna doen.. hahahaha


streetchic>> zo'n cabine kan ook heb nooit geprobeerd, lijk me niks straks krijg je van die vlekken!!

08-02-2011, 14:07


Zina_dinaa dat is henna speciaal voor het gezicht, dat gebruiken wij hier allemaal. Geeft een orange-achtige vloed en is niet overal verkrijgbaar, alleen bij de joden bij de palikaanstraat. Ze hebben er tevens goud in verwerkt, is wel prijzig maar zekers de moeite waard.

08-02-2011, 14:11

Citaat door Moccasin:
Zina_dinaa dat is henna speciaal voor het gezicht, dat gebruiken wij hier allemaal. Geeft een orange-achtige vloed en is niet overal verkrijgbaar, alleen bij de joden bij de palikaanstraat. Ze hebben er tevens goud in verwerkt, is wel prijzig maar zekers de moeite waard.



moet ik nu lachen?

08-02-2011, 14:14

Citaat door zina_dinaaa:
moet ik nu lachen?



Pamela niet zo chaggi reageren

Nee maar ff serieus, ik weet niet eens waar jij het over hebt.
Bruine hoofd, witte nek???

Pagina's : [1] 2 3 4 5