Bekijk volle/desktop versie : Wat heeft jou Bruiloft gekost



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

08-02-2011, 11:09
Hey

Of degene die nu aan het regelen zijn, op hoeveel zitten jullie nu? En betalen jullie ook mee?

Ik wil inchallah wel mn eigen negeffa en bruidsjurk betalen maar derest vind ik dat de man moet doen. Alles is tegewoordig zo duur ik wilde niet meer uitgeven dan 10.000 euro zonder mijn negeffa en bruidjurk maar zoals het er nu uitziet word het de dubbele

08-02-2011, 11:19



Citaat door Klavertje3:
Hey

Of degene die nu aan het regelen zijn, op hoeveel zitten jullie nu? En betalen jullie ook mee?

Ik wil inchallah wel mn eigen negeffa en bruidsjurk betalen maar derest vind ik dat de man moet doen. Alles is tegewoordig zo duur ik wilde niet meer uitgeven dan 10.000 euro zonder mijn negeffa en bruidjurk maar zoals het er nu uitziet word het de dubbele


Het dubbele? Ewa safi Als jij een budget hebt en je houdt je daaraan dan kan het nooit het dubbele worden tenzij je het zelf wil. Hou het binnen de perken en vergelijk diensten, onderhandel en hou een lijstje bij. Het is allemaal leuk en aardig maar 10000 euro is ook heeeeeeeeeeeeeeel veel geld

08-02-2011, 11:24

Citaat door Eenvoud:
Het dubbele? Ewa safi Als jij een budget hebt en je houdt je daaraan dan kan het nooit het dubbele worden tenzij je het zelf wil. Hou het binnen de perken en vergelijk diensten, onderhandel en hou een lijstje bij. Het is allemaal leuk en aardig maar 10000 euro is ook heeeeeeeeeeeeeeel veel geld


Ik heb een groot familie en dan word het zowieso duurder. Ik wild een catering nemen maar ga nu alles los nemen zodat ik iets kan besparen maar het blijft gwn duur. Het eten,serveersters en decoratie is al de helft van mn budget. Dan nog de zaal,fotograaf,band,veroer,bruidstaart en noem maar op.

Wil weten hoe de andere ladies het hebben gedaan.

08-02-2011, 11:29
heey
wij zitten nu rond de 10.000 euro
ik betaal mijn ziana en bruidsjurk en henna, normaal moet ik de helft mee betalen maar ben nog een studente dus is dit erg moeilijk voor mij. mijn toekomsitge heeft al gezegd dat hij het geen probleem vind als hij de rest moet betalen.

Groetjes

08-02-2011, 11:31



Citaat door Souraya112:
heey
wij zitten nu rond de 10.000 euro
ik betaal mijn ziana en bruidsjurk en henna, normaal moet ik de helft mee betalen maar ben nog een studente dus is dit erg moeilijk voor mij. mijn toekomsitge heeft al gezegd dat hij het geen probleem vind als hij de rest moet betalen.

Groetjes


Owja zo wil ik het dus ook doen. Maar heb je alles al geregeld met die 10.000?

08-02-2011, 13:27

Citaat door Klavertje3:
Ik heb een groot familie en dan word het zowieso duurder. Ik wild een catering nemen maar ga nu alles los nemen zodat ik iets kan besparen maar het blijft gwn duur. Het eten,serveersters en decoratie is al de helft van mn budget. Dan nog de zaal,fotograaf,band,veroer,bruidstaart en noem maar op.

Wil weten hoe de andere ladies het hebben gedaan.



Salaam ik zit ook net over mijn budget .. zoek een goedkope cateraar want een kokkin is niet makkelijk laat uw familie ook genieten.
Ik heb traiteur shahrazaad ze heeft mooie prijzen.
En als je decoratie ook bij haar neemt krijg je zeker een mooie prijs .

08-02-2011, 13:27
oh ja mijn man betaalt enkel zaal en eten en ik de rest dit hebben wij zo afgesproken .

08-02-2011, 13:28

Citaat door insaf18:
Salaam ik zit ook net over mijn budget .. zoek een goedkope cateraar want een kokkin is niet makkelijk laat uw familie ook genieten.
Ik heb traiteur shahrazaad ze heeft mooie prijzen.
En als je decoratie ook bij haar neemt krijg je zeker een mooie prijs .


Ik heb net iets kunnen regelen waar ik heel blij mee ben.

24 vis bestilla
24 borden vlees
17 tafels gedecoreerd
7 serveersters
2 afwashulp

3700euro totaal.

09-02-2011, 12:18
voor unieke bruidsjaponnen neem een kijkje op http://www.royalweddingdesign.nl

09-02-2011, 12:19
Sorry hoor maar zo irritant steeds die reclame je vraagt appels krijg je peren.

09-02-2011, 12:20
Zo ik zou echt geen 10000 geven voor één dag. Ga ik liever aan mehuisje en huweliijksreis besteden!!

09-02-2011, 12:21

Citaat door casaOuiiatje:
Zo ik zou echt geen 10000 geven voor één dag. Ga ik liever aan mehuisje en huweliijksreis besteden!!


Hoe heb jij het dan gedaan?

09-02-2011, 12:22


Ja bruiloft is gewoon duur..Ik wilde max 12.000 euro uitgeven uiteindelijk is dat zo'n 23.000 euro geworden..Ik heb alleen de henna betaald en dakka wilde mijn moeder perse doen..Henna heeft ze trouwens ook gedaan..Dat vond ze haar plicht was echt super lief..Verder hebben de ouders van mijn man alles betaald...

Ow ja 23.000 euro is zonder Henna..Het was onze eerste bruiloft in ons gezin en heb verder geen grote familie hier dus waarschijnlijk wist ook niet goed waar ik moest zoeken enzo..

Het was het wel allemaal waard!!

09-02-2011, 12:24

Citaat door Klavertje3:
Hoe heb jij het dan gedaan?


Ik ben nog niet getrouwd im 18
maar als ik het ga doen wil ik he tgwn bescheiden houden
ligt natuurlijk aan of je grote bruiloft houdt of niet en waar.

09-02-2011, 12:25

Citaat door sweetlovelady:
Ja bruiloft is gewoon duur..Ik wilde max 12.000 euro uitgeven uiteindelijk is dat zo'n 23.000 euro geworden..Ik heb alleen de henna betaald en dakka wilde mijn moeder perse doen..Henna heeft ze trouwens ook gedaan..Dat vond ze haar plicht was echt super lief..Verder hebben de ouders van mijn man alles betaald...

Ow ja 23.000 euro is zonder Henna..Het was onze eerste bruiloft in ons gezin en heb verder geen grote familie hier dus waarschijnlijk wist ook niet goed waar ik moest zoeken enzo..

Het was het wel allemaal waard!!


23000 ayew

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16