Bekijk volle/desktop versie : Kijk hoe blij traitor el Ghanassy is met zijn selectie voor Belgie



07-02-2011, 23:32
El Ghanassy: "Meneer Louwagie zal me wel een geschikte club vinden"Yassine El Ghanassy kwam vandaag de zieke Jonathan Legear vervangen bij de Rode Duivels. De vinnige buitenspeler van AA Gent was blij er bij te zijn.

El Ghanassy was normaal enkel geselecteerd voor de beloftenploeg. "Ik was blij toen ik het telefoontje kreeg en ben direct naar Woluwe gereden", aldus de flankspeler.

Wat iedereen echter bezig hield, was de vraag wat er nu met hem gaat gebeuren, want heel wat clubs hengelen achter zijn diensten. "Ik zal wel zien wat er uit de bus valt", aldus de man voor wie Gent een bod van zowel Villarreal als Manchester City van de hand wees. "Ik laat het aan de club over om te zien aan wie ze mij verkopen."

"Ja, ik weet dat ze zowel Villarreal als Manchester City afgewezen hebben, maar er zijn nog clubs die me willen. Mijn manager houdt me op de hoogte. Ik ben er zeker van dat meneer Louwagie een geschikte club voor me zal vinden."

08-02-2011, 00:24


haha zelfs die arabier wilt niet voor marokko spelen laat staan berbers spelers

08-02-2011, 00:30
Zolang 'ie moslim is: het is je gegund, jongen Geniet ervan