Bekijk volle/desktop versie : markt in amsterdam HELP ME!



07-02-2011, 19:51
Hoi hoi iedereen,

Volgende week maandag ga ik inschallah met mijn zusjes en vriendin naar amsterdam. Wij willen graag weten of daar dan op maandag een markt is en of je daar stof hebt (mooie stof)! mijn zusjes en vriendin willlen namelijk voor mijn bruiloft een jurk maken..wie oh wie weet waar je in amsterdam mooi stof kunt halen....HELP ME plaesee!

07-02-2011, 19:53


Je kan de maandagmarkt proberen daar word heel veel stof verkocht.
De maandag markt is open tot 13 uur.
Je kan oop de albert cuipmarkt proberen heb je ook van die marokaanse winketjes die stof verkoopt.

07-02-2011, 19:55

Citaat door riffia1982:
Je kan de maandagmarkt proberen daar word heel veel stof verkocht.
De maandag markt is open tot 13 uur.
Je kan oop de albert cuipmarkt proberen heb je ook van die marokaanse winketjes die stof verkoopt.

\

dank je! hmm ik weet niet of ik het haal is wel vroeg om 13.00 heb afspraken vandaar ....hebben ze mooie stof bij die marokkaanse winkeltjs? zijnd ie wel tot laat open? waar ergens wordt de makrt gehouden?

07-02-2011, 19:59

Citaat door larachegirl:
\

dank je! hmm ik weet niet of ik het haal is wel vroeg om 13.00 heb afspraken vandaar ....hebben ze mooie stof bij die marokkaanse winkeltjs? zijnd ie wel tot laat open? waar ergens wordt de makrt gehouden?

Ik vind dat ze wel mooie stof verkopen maar smaken verschillen.
Albert cuip markt is in zuid als je op centraal bent pak je de tram4 richting rai en dan geef je gewoon aan de conducteur aan dat je moet uitstappen bij de appie cuip en dan geven ze het aan.
Veel succes hopelijk slagen jullie

08-02-2011, 21:47



Citaat door riffia1982:
Ik vind dat ze wel mooie stof verkopen maar smaken verschillen.
Albert cuip markt is in zuid als je op centraal bent pak je de tram4 richting rai en dan geef je gewoon aan de conducteur aan dat je moet uitstappen bij de appie cuip en dan geven ze het aan.
Veel succes hopelijk slagen jullie



Hoiii schat,

dank je je bent geweldig!! ja ik hoop het inschallahhh want we hebben echt stof nodig hihih...bedankt voor je hulp

08-02-2011, 21:52
Ja op de albert cuijp hebben ze wel stof , goed kijken dat wel

08-02-2011, 21:55

Citaat door ibtissam2009:
Ja op de albert cuijp hebben ze wel stof , goed kijken dat wel


Hoi meid,

hebben ze daar mooie stoffen? en waar kan ik het beste kijken...dank je!

08-02-2011, 23:07
het is een lange straat met kraampjes''

dus gewoon goed kijken en ook binnen want daarachter de kraampjes hebben ze meestal ook een winkel

succses

09-02-2011, 08:50
Graag gedaan schat.
Er zit daar trouwens een kraampje en winkeltej van pakistanen en daar hebben ze echt super mooie stof wel prijzig maar wie weet zit er iets goedkopers tussen maar erg mooi.