Bekijk volle/desktop versie : op zoek naar een naaister, help!



07-02-2011, 16:12
Assallaamoe 3alaikoem Dames,

Ik heb binnenkort een bruiloft en wil graag een jurk laten naaien. Ik ken uit mijn eigen omgeving geen naaisters. Heb gezocht maar kon niet echt een goeie vertrouwde naaister vinden.

Ik ben op zoek naar een naaister die goed kan naaien en ook in staat is alle soorten stoffen en/of alle modellen kan naaien.

Wie kan mij helpen?

Ma3a Salama,
Marokkaaanseee

07-02-2011, 16:27



Citaat door marokkaaanseee:
Assallaamoe 3alaikoem Dames,

Ik heb binnenkort een bruiloft en wil graag een jurk laten naaien. Ik ken uit mijn eigen omgeving geen naaisters. Heb gezocht maar kon niet echt een goeie vertrouwde naaister vinden.

Ik ben op zoek naar een naaister die goed kan naaien en ook in staat is alle soorten stoffen en/of alle modellen kan naaien.

Wie kan mij helpen?

Ma3a Salama,
Marokkaaanseee


Waar kom je vandaan uit Ned?
Er is een vrouw in Helmond die mooie jurken kan maken met tarz

07-02-2011, 16:31

Citaat door marokkaaanseee:
Assallaamoe 3alaikoem Dames,

Ik heb binnenkort een bruiloft en wil graag een jurk laten naaien. Ik ken uit mijn eigen omgeving geen naaisters. Heb gezocht maar kon niet echt een goeie vertrouwde naaister vinden.

Ik ben op zoek naar een naaister die goed kan naaien en ook in staat is alle soorten stoffen en/of alle modellen kan naaien.

Wie kan mij helpen?

Ma3a Salama,
Marokkaaanseee



Hallo meid,

Ghitar uit Rotterdam maakt echt alles bij haar is het kom maar met een model . aanrader wolah.

07-02-2011, 16:32
In Amsterdam Noord heb je ook een dame die prachtige jurken kan maken

Dit is haar nr. 06 - 50 626 464

suc6

07-02-2011, 16:54



Citaat door roosje27:
Hallo meid,

Ghitar uit Rotterdam maakt echt alles bij haar is het kom maar met een model . aanrader wolah.



Naait zij ook tarz?