Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zied argan! ''je dikke haar terug''



07-02-2011, 16:09
Dames, ik heb een vraagje! hoe kom je weer aan je oude dikke bos krullen! vanwege mijn miskoop cremevoeding van de kruidvat dieik maar 1 weekje heb gebruikt.., is me haar ergg uitgevallen.. en sindsdien lijkt het steeds dunner te worden! al hoewel het niet uitvalt...

Is zied argan nou echt bewezen dat je haar er meer van wordt??

dankjulliewel

07-02-2011, 16:19


al die onzin helpt niet, alles wat je op je haar smeert dat blijft aan de buitenkant.

Ik zie wel vaker van dit soort mailtje voorbij komen en kan je vertellen dat niets helpt. Anders waren mensen niet aan het innoveren geslagen en werd er iedere week iets anders geplaatst.

Je kunt je haar alleen van binnenuit beschermen tegen haaruitval.
Dit kun je doen door vitamine B complex te kopen en dit dagenlijks voor een paar maanden te slikken. Let goed op je voeding, want die moet gevarieerd zijn en vooral gezond. Vermijdt stress en geef jezelf een goede massage voor de bloedsomloop.

veel succes!

07-02-2011, 16:23

Citaat door Ammes:
al die onzin helpt niet, alles wat je op je haar smeert dat blijft aan de buitenkant.

Ik zie wel vaker van dit soort mailtje voorbij komen en kan je vertellen dat niets helpt. Anders waren mensen niet aan het innoveren geslagen en werd er iedere week iets anders geplaatst.

Je kunt je haar alleen van binnenuit beschermen tegen haaruitval.
Dit kun je doen door vitamine B complex te kopen en dit dagenlijks voor een paar maanden te slikken. Let goed op je voeding, want die moet gevarieerd zijn en vooral gezond. Vermijdt stress en geef jezelf een goede massage voor de bloedsomloop.

veel succes!



Ja je hebt gelijk! dankjewel meid! massage aan je hoofdhuid bedoel je? en die pilletjes moeti k die dan een maand lang slikken of echt een hele lange tijd? en ik bedoel eigenlijk.. hoe ik me bos haar weer terug krijg.. want ik kreeg uitval van cremevoeding van de kruidvat snap je.

Dankje voor je reactie

07-02-2011, 16:24

Citaat door metouialicous20:
je moet die loreal van mannen gebruiken haarverdikker!



Welke? helpt ie ook echt?? en krijg je daar echt dikker haar van ''dus meer haa'' of lijkt ie je haar dikker doen lijken?

07-02-2011, 16:28



Citaat door Sabrin88:
up



thnx voor t uppen

08-02-2011, 20:19
Je moet dat soort troep niet gebruiken, maar natuurlijke producten zoals producten bij de Lush bijvoorbeeld of bij De Tuinen etc....
Ik weet wel zeker dat ze daar verder kunnen helpen!

08-02-2011, 20:24
Ik wil die heel graag, Argan Olie. Maar waar is die te koop?
Maar wel de echtee!

08-02-2011, 20:40
ik heb zied argan in marokko gekocht, het is wel goed. Maar was een kleine flesje. Ze zijn wel duur

08-02-2011, 21:20
Hoe moet je dat gebruiken? Na hoelang/Wanneer zie je verschil? Wij hebben thuis ook de echte argan alleen moet 't maar eens gebruiken.

08-02-2011, 21:25

Citaat door nadiaa.:
Je moet dat soort troep niet gebruiken, maar natuurlijke producten zoals producten bij de Lush bijvoorbeeld of bij De Tuinen etc....
Ik weet wel zeker dat ze daar verder kunnen helpen!



zied argan troep? nou meid! dat is een van de beste olieen ter wereld! google maar is op! en is alleen in et zuiden vn marokko te verkrijgen de echte! meestal is het allemaal mengsel in winkeltjes.. en het is goed voor allerlei ziektes/haar/huid en al!

08-02-2011, 21:28
Ik heb hier een stuk of 5/6 flessen pure argan olie liggen haha. Het wordt gemaakt bij ons in het dorp in Marokko. En ja het is echt goed voor alles.
Ik smeer me er elke avond mee in (lichaam, haar enz.) en in de ochtend douchen.

08-02-2011, 21:35
Ik heb ook echte thuis, ik gebruik het nu alleen voor me gezicht ... maar ik ga het ook voor mn haar gebruiken kijken of het helpt wat gezonder te maken

08-02-2011, 22:31


Uhm dus alleen in Agadir is de echte te koop?
Ach dit jaar ga ik toch naar Marokko en inshaAllah dan kopen.
Want volgens mij kan je in NL nergens de echte krijgen he...