Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hoofddoek en lippenstift



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-02-2011, 13:09
Ok dames zoals de titel al aangeeft...

Er zijn meiden die hoofddoek dragen en lippenstift dragen, van die knalrode of van die opvallende roze lipgloss enzo.

Nou mijn vraag is. Als mensen jullie vragen waarom jullie dat doen, want het is tegenstrijdig natuurlijk, (want ze weten hoofdroek dragen we omdat we onze schoonheid willen verbergen enzo), wat zeggen jullie dan hierop? Hebben jullie een goed correcte antw. hierop of staan jullie met jullie mond vol tanden?

Just curious ladies, just curious, want ik hoorde net een verhaal van een collega die dus vertelde dat ze iemand lippenstift zag opdoen terwijl ze hoofddoek droeg en ze vroeg aan haar waarom ze dat doet, terwijl het tegenstrijdig is enzo...en dat meisje zei dat ze meeging met de tijd...ik schaamde me dood toen ze dat zei, schaamde me dood in plaats voor dat meisje....

07-02-2011, 13:14


Of je wel of geen hoofddoek draagt zou het niets moeten uitmaken geen enkele mens is perfect en als dat een zwakke punt van haar is dan kan ze daar aan werken.

Je had die NLse collega op haar plaats moeten zetten ipv met je mond vol tanden moeten zitten alsof de Paus ook Heilig is.

ZUlke topics zijn onzin en een meisje met hoofddoek en lippenstift is altijd nog verder in haar geloof dan eentje zonder hoofddoek en lippenstift.

07-02-2011, 13:21

Citaat door At-Work:
Of je wel of geen hoofddoek draagt zou het niets moeten uitmaken geen enkele mens is perfect en als dat een zwakke punt van haar is dan kan ze daar aan werken.

Je had die NLse collega op haar plaats moeten zetten ipv met je mond vol tanden moeten zitten alsof de Paus ook Heilig is.

ZUlke topics zijn onzin en een meisje met hoofddoek en lippenstift is altijd nog verder in haar geloof dan eentje zonder hoofddoek en lippenstift.



Wajo wajo je valt me aan haha....nee schat je begrijpt me verkeerd...ik stond niet met mijn mond vol tanden, ik vraag me alleen af wat jullie zouden zeggen als jullie dat meisje zouden zijn...

en trouwens ik heb precies gezegd wat jij zegt...ik zei: niemand is perfect, iedereen maakt fouten, onbewust en bewust...Ik schaamde me alleen om haar antw en omdat mn collegas gingen lachen en mij dan aankijken, ik zei toen ook gewoon, ik ga me niet verantwoorden voor andere mensen...doen jullie toch ook niet voor christelijken, joden, hindoes terwijl ik wees naar een christelijke collega een joodcollega en een hindoecollega...

07-02-2011, 13:27
Ik zou zeggen gaat je niks aan bemoeial.

07-02-2011, 13:33



Citaat door At-Work:
Of je wel of geen hoofddoek draagt zou het niets moeten uitmaken geen enkele mens is perfect en als dat een zwakke punt van haar is dan kan ze daar aan werken.

Je had die NLse collega op haar plaats moeten zetten ipv met je mond vol tanden moeten zitten alsof de Paus ook Heilig is.

ZUlke topics zijn onzin en een meisje met hoofddoek en lippenstift is altijd nog verder in haar geloof dan eentje zonder hoofddoek en lippenstift.



Praat voor jezelf liever, want je kraamt echt onzin.

Kijk om je heen en je zult je ogen uit kijken, maar als nog leef en laat leven. Ik denk dat ieder moslima wel weet wat goed en slecht is.

Dus met hoofddoek of zonder hoofddoek weet je donders goed dat het eigenlijk niet is toegestaan.

Zo ken ik ook genoeg die een hoofddoek dragen en niet bidden en meiden die geen hoofddoek dragen wel elke dag bidden.

Ieder moet het zelf weten. Ieder zijn eigen keuze.

07-02-2011, 13:36

Citaat door Nora01:
Praat voor jezelf liever, want je kraamt echt onzin.

Kijk om je heen en je zult je ogen uit kijken, maar als nog leef en laat leven. Ik denk dat ieder moslima wel weet wat goed en slecht is.

Dus met hoofddoek of zonder hoofddoek weet je donders goed dat het eigenlijk niet is toegestaan.

Zo ken ik ook genoeg die een hoofddoek dragen en niet bidden en meiden die geen hoofddoek dragen wel elke dag bidden.

Ieder moet het zelf weten. Ieder zijn eigen keuze.


Ik ben het zo eens met je

07-02-2011, 13:45
ik doe het ook.

Waarom:
Omdat ik dat Stuuurrr vind

07-02-2011, 13:51
Wel lippenstif geen lippenstift wel hoofddoek geen hoofddoek. Lippenstift mag buitenhuis niet en hoofddoek moet.

Ik zou mijn collega ook een grote mond terug geven, wat gaat haar dat aan, en daar ben jij niet verantwoordelijk voor. Waarom moet jij je verdedigen?

07-02-2011, 13:57

Citaat door Nora01:
Praat voor jezelf liever, want je kraamt echt onzin.

Kijk om je heen en je zult je ogen uit kijken, maar als nog leef en laat leven. Ik denk dat ieder moslima wel weet wat goed en slecht is.

Dus met hoofddoek of zonder hoofddoek weet je donders goed dat het eigenlijk niet is toegestaan.

Zo ken ik ook genoeg die een hoofddoek dragen en niet bidden en meiden die geen hoofddoek dragen wel elke dag bidden.

Ieder moet het zelf weten. Ieder zijn eigen keuze.



Laat mij raden jij behoort tot de laatste categorie? Deze topic gaat over HOOFDDOEK en LIPPENSTIFT dus waarom haal je dat andere erbij? Wil je je ego strelen ofzo? Dit is echt zo'n typisch reactie waarbij de vrouw die geen hoofddoek draagt weer een smoesje voor haarzelf bedenkt.

Hoofddoek is een gebod en lippenstift buitenshuis is een zonde

Wat is erger

07-02-2011, 14:13
Ik begin echt zo doodmoe te worden van al die topics over meisjes die hoofddoek dragen en kennelijk een zonde begaan. Is dit nou de bedoeling? Elke keer topics openen in verschillende rubrieken om op die manier die meiden door het slijk te halen? Hoofddoek of geen hoofddoek, niemand is perfectm streef ernaar maar ga andere niet door de slijk halen.

Niet alleen voor de ts bedoeld, maar wat een gezeur elke keer weer zeg. Bah.

07-02-2011, 14:22
Ja maar natuurlijk lippestift, macara, oogpotloot, spijkerbroeken laarzen zijn allemaal bedoelt voor DAMES DIE GEEN HOOFDDOEK dragen.

07-02-2011, 14:27

Citaat door At-Work:
Of je wel of geen hoofddoek draagt zou het niets moeten uitmaken geen enkele mens is perfect en als dat een zwakke punt van haar is dan kan ze daar aan werken.

Je had die NLse collega op haar plaats moeten zetten ipv met je mond vol tanden moeten zitten alsof de Paus ook Heilig is.

ZUlke topics zijn onzin en een meisje met hoofddoek en lippenstift is altijd nog verder in haar geloof dan eentje zonder hoofddoek en lippenstift.





Wie ben jij om te oordelen over een 3abd?!

Er zijn genoeg dames met een hoofddoek die niet weten hoe ze moeten bidden?! Hoe kun je al dame die de basis van ons geloof niet eens hanteert verder zijn? BASIS a 3ibedallah! 5 maal daags bidden.

Daarnaast zijn er genoeg hadiths, mooie verhalen over dit soort zaken. Je kan over niemand zeggen dat hij of zij verder is in het geloof alleen omdat je een bepaalde uiterlijk hebt.

07-02-2011, 14:27



Citaat door At-Work:
Laat mij raden jij behoort tot de laatste categorie? Deze topic gaat over HOOFDDOEK en LIPPENSTIFT dus waarom haal je dat andere erbij? Wil je je ego strelen ofzo? Dit is echt zo'n typisch reactie waarbij de vrouw die geen hoofddoek draagt weer een smoesje voor haarzelf bedenkt.

Hoofddoek is een gebod en lippenstift buitenshuis is een zonde

Wat is erger



Doet je het dus weer. Blijkbaar ken jij iedereen zo goed?

Leef en laat leven. JIj kraamt onzin door te zeggen: Meiden met hoofddoek en lippenstift zijn altijd verder in hun geloof DAN meiden zonder hoofddoek

DUS WIE IS HIER NU FOUT BEZIG???

IEDER moslima weet dat MAKE UP buitens huis niet is toestaan, dus wil jij nu even duidelijk maken wat jij met je boven genoemde citaat bedoeld?

Ben je soms een heilige of zo om zo'n uitspraak te maken? Wie verder is in zijn geloof dat weet ALLAH ALLEEN

07-02-2011, 14:30

Citaat door PaRaSoNiCa:
Ik begin echt zo doodmoe te worden van al die topics over meisjes die hoofddoek dragen en kennelijk een zonde begaan. Is dit nou de bedoeling? Elke keer topics openen in verschillende rubrieken om op die manier die meiden door het slijk te halen? Hoofddoek of geen hoofddoek, niemand is perfectm streef ernaar maar ga andere niet door de slijk halen.

Niet alleen voor de ts bedoeld, maar wat een gezeur elke keer weer zeg. Bah.



ja je hebt gelijk, maar ik vroeg me alleen af wat jullie zouden zeggen snap je als jij bijv het meisje was dus het meisje met hoofddoek en lippenstift....

ik heb gewoon egzegd, niemand is perfect, mensen maken fouten, onbewust en bewust....

Maar goed, i was just curious, ik haat zulke vragen, alsof wij ons altijd moeten verantwoorden voor de anderen....next time zeg ik gewoon, wat vraag je mij, wat wat wat wat wat (op zijn najib amhalis toon)

07-02-2011, 14:30

Citaat door boesjoes:
Bemoei je met je eigen lippen.



hahha, die is goed. Wallah ila.

Pagina's : [1] 2 3 4 5