Bekijk volle/desktop versie : Afsan Elian



06-02-2011, 22:46
Krijg jullie ook altijd kotsneigingen bij alleen al het horen van zijn naam, laat staan wanneer je zn rotkop op tv ziet, zoals ik net xkotsx xkotsx

06-02-2011, 23:16


Die opgeblazen plofkwal wordt door de zionistische pers bij alles wat Islaam aangaat voor de camera getrokken want hij verwoordt precies dat wat zij denken maar niet zelf hardop zullen zeggen.
Ik vraag me af hoeveel camera's er al gesneuveld zijn door zijn walgelijke slijmbek?
Volgens mij ruft die pad ongelofelijk uit z'n vergeelde, scheve stinkbek..

06-02-2011, 23:33

Citaat door Niesj_:
Die opgeblazen plofkwal wordt door de zionistische pers bij alles wat Islaam aangaat voor de camera getrokken want hij verwoordt precies dat wat zij denken maar niet zelf hardop zullen zeggen.
Ik vraag me af hoeveel camera's er al gesneuveld zijn door zijn walgelijke slijmbek?
Volgens mij ruft die pad ongelofelijk uit z'n vergeelde, scheve stinkbek..





Goed verwoord.

ik zag hem net ook bij Brandpunt.
En kan me niets anders voorstellen dat die walgelijke man in een complot zit met andere zionisten.
Bah, wat het pijnlijkst was, is toen hij zei dat voor zijn vrijheid strijden goed is, maar in het Midden Oosten het alleen maar gevaarlijk is
Dus, Moslims kun je maar beter onderdrukken

06-02-2011, 23:38
ja hij is een goede vriend van die Leon de Winter (voor mensen die hem niet kennen, een middelmatige schrijver en columnist die de misdaden van de zionisten voortdurend, te vuur en te zwaard verdedigd en een erkende islamofoob is), ik snap niet dat die man zijn gal kan spuwen over zijn frustraties en obsessie met de Islam, Iran etc..in een erkende blad als de NRC. Ik ben hem ook wel eens tegengekomen op de universiteit waar hij een leerstoel heeft

06-02-2011, 23:44



Citaat door elTahar:
ja hij is een goede vriend van die Leon de Winter (voor mensen die hem niet kennen, een middelmatige schrijver en columnist die de misdaden van de zionisten voortdurend, te vuur en te zwaard verdedigd en een erkende islamofoob is), ik snap niet dat die man zijn gal kan spuwen over zijn frustraties en obsessie met de Islam, Iran etc..in een erkende blad als de NRC. Ik ben hem ook wel eens tegengekomen op de universiteit waar hij een leerstoel heeft





Spuit hij zijn gal ook uit bij de studenten?

07-02-2011, 00:04
maagzuur krijg ik van die gast.

07-02-2011, 01:13

Citaat door erasmus1:
Spuit hij zijn gal ook uit bij de studenten?



hij geeft volgens mij geen colleges,maar de universiteit hoor buiten te staan van politiek, ik eem aan dat deze schertsfiguur zch daar ook wel aan houdt