Bekijk volle/desktop versie : Hoe ga ik het uithouden?



Pagina's : [1] 2

06-02-2011, 22:06
Ik heb vorige week mijn eerste 3 dagen stage gelopen bij een makelaar, maar ik vind het niet leukkkk


Ik was er dolenthousiast over, mensen zijn aardig, maar ze werken voornamelijk met huurders enzo..dus niet echt koop en verkoop

En ik moet tot eind juni bij ze zitten !

Ze werken ook met windows 2000 en tráááge computers, waarbij ik een megakleine monitor heb(dat wordt geregeld gelukkig) en , ik zit gewoon niet op mijn plek.......

Ik wil weer terug naar mijn vorige stage, de Rabo ... en densoods bij een tussenpersoon want verzekeringen zijn ook heel leuk...


Sorry... ben ik een zeik-mood

06-02-2011, 22:16


Doe je ook bank en verzekeringen?

06-02-2011, 22:19

Citaat door Lekii:
Doe je ook bank en verzekeringen?



Ja, en ik vind het KEI en KEI leuk

Ik wist niet dat ik mijn vorige stages zo kon gaan missen Óf ik moet er gewoon nog inkomen, op de nieuwe.. dat kan ook



Doe jij het ook?

06-02-2011, 22:21

Citaat door Madame_Louisa:
Ja, en ik vind het KEI en KEI leuk

Ik wist niet dat ik mijn vorige stages zo kon gaan missen Óf ik moet er gewoon nog inkomen, op de nieuwe.. dat kan ook



Doe jij het ook?

Je komt idd zeer enthousiast over.

Ik doe het ook ja, en toevallig begin ik morgen met stage en was mijn vorige stage ook bij de Rabo. Wat moet je allemaal doen bij de makelaar?

06-02-2011, 22:24


Bah, kantoor is een nachtmerrie. Maar ja ieder zijn ding, niet de mijne dus.

06-02-2011, 22:25

Citaat door Laat-je:
Bah, kantoor is een nachtmerrie. Maar ja ieder zijn ding, niet de mijne dus.


Wat doe jij dan?

06-02-2011, 22:29

Citaat door Lekii:
Je komt idd zeer enthousiast over.

Ik doe het ook ja, en toevallig begin ik morgen met stage en was mijn vorige stage ook bij de Rabo. Wat moet je allemaal doen bij de makelaar?


Ja , ben ik ook man


Rabo was echt leukk....


Huren controleren, huurafrekeningen maken, maar het ergste is gewoon de oude computers en systemen, kan daar ZO niet mee werken.


In tegenstelling tot Siebel, en COF en Betalingsverkeer

Waar doe jij je opleiding.

06-02-2011, 22:32

Citaat door Madame_Louisa:
Ja , ben ik ook man


Rabo was echt leukk....


Huren controleren, huurafrekeningen maken, maar het ergste is gewoon de oude computers en systemen, kan daar ZO niet mee werken.


In tegenstelling tot Siebel, en COF en Betalingsverkeer

Waar doe jij je opleiding.


Oeii, dat is ook niet bepaald mijn ding, hou meer van verzekeringen. Hahah en die Siebel, COF en Betalingsverkeer ken ik nog wel, goed dat je het hebt onthouden. Idd, Rabo vond ik ook leuk, Had ook hele leuke collega's, jij ook?

Locatie hou ik liever prive, sorry. blijf hier liever anoniem.

Zit je ook in je laatste jaar?

06-02-2011, 22:33

Citaat door Laat-je:
Voor nu werkzaam op het voortgezet onderwijs. Ik hoop binnen nu en een paar jaar achter de schermen bij de publieke omroep.

Zo geen kantoor-mens, zonde van de tijd.


Je bent een creatieve meid zo te zien. Succes

06-02-2011, 22:35

Citaat door Lekii:
Oeii, dat is ook niet bepaald mijn ding, hou meer van verzekeringen. Hahah en die Siebel, COF en Betalingsverkeer ken ik nog wel, goed dat je het hebt onthouden. Idd, Rabo vond ik ook leuk, Had ook hele leuke collega's, jij ook?

Locatie hou ik liever prive, sorry. blijf hier liever anoniem.

Zit je ook in je laatste jaar?


No problem

Ja, bij de Rabo was ik nog net 2 weken geleden haha.


Ja, de collega's en werkomstandigheden waren echt 'relaxed'. echt heel leuk!

Heb jij ook in de bankhal gewerkt?

Ja, ik zit in mijn laatste jaar. Moet nog WFT consumptief Krediet en WFT Schade MKB/Zakelijk halen.... pfff die laatste gaat me gek maken.

Heb Schade particulier, en basismodule gelukkig wel.

Jij?

06-02-2011, 22:36

Citaat door Lekii:
Je bent een creatieve meid zo te zien. Succes

Zie je hoekje.

xx

06-02-2011, 22:42

Citaat door Madame_Louisa:
No problem

Ja, bij de Rabo was ik nog net 2 weken geleden haha.


Ja, de collega's en werkomstandigheden waren echt 'relaxed'. echt heel leuk!

Heb jij ook in de bankhal gewerkt?

Ja, ik zit in mijn laatste jaar. Moet nog WFT consumptief Krediet en WFT Schade MKB/Zakelijk halen.... pfff die laatste gaat me gek maken.

Heb Schade particulier, en basismodule gelukkig wel.

Jij?


Nee, ik heb meer administratief werk gedaan bij de Rabo, maar het was idd heel relax. Elke vrijdagmiddag gebak en chocolademelk ahahha echt een leuke tijd.

Ik zit ook in mijn laatste jaar, alleen nog stage. Ik moet zelf alleen nog MKB, die andere 3 heb ik gelukkig al binnen. MKB lukt je zeker wel, het lijkt veel op Particulier, alleen niet iets andersom dat is wel een nadeel. Hebben jullie ook Proeve van Bekwaamheid of dat niet?

Leuk zo'n studiegenootje

06-02-2011, 22:44



Citaat door Lekii:
Nee, ik heb meer administratief werk gedaan bij de Rabo, maar het was idd heel relax. Elke vrijdagmiddag gebak en chocolademelk ahahha echt een leuke tijd.

Ik zit ook in mijn laatste jaar, alleen nog stage. Ik moet zelf alleen nog MKB, die andere 3 heb ik gelukkig al binnen. MKB lukt je zeker wel, het lijkt veel op Particulier, alleen niet iets andersom dat is wel een nadeel. Hebben jullie ook Proeve van Bekwaamheid of dat niet?

Leuk zo'n studiegenootje


Ja, die PvB heb ik ook inderdaad.

Ah gelukzak !

Ik zie echt op tegen MKB , ik heb op 31 maart eerst Consumptief, ben benieuwd..


Ja, echt leuk ! Eindelijk iemand die me begrijpt !

Gaan jullie ook 4 dagen London?

06-02-2011, 22:44

Citaat door Laat-je:
Zie je hoekje.

xx


06-02-2011, 22:47
een stageplek dat niet bevalt. Ik ken dat gevoel

Krijg er rillingen van als ik er aan denk

Pagina's : [1] 2