Bekijk volle/desktop versie : Trouwringen!!!



Pagina's : [1] 2

06-02-2011, 18:51
sallam

ik had een vraagje weten jullie misschien waar ik goedkope goude trouwringen kan kopen..

ik heb 26 maart een bruiloft insahallah en ik moet zo snel mogelijk trouwringen bestellen

alvast bedankt

06-02-2011, 18:55


Salaam meid,

Ik zou een kijkje nemen in antwerpen.
Als je t station uitloopt en richting het centrum loopt, dan loop je langs een hele straat vol goudwinkels. Van wat ik heb gehoord denk ik dat het daar niet heel erg duur is.

x

06-02-2011, 18:56

Citaat door kenzaatjuh:
Salaam meid,

Ik zou een kijkje nemen in antwerpen.
Als je t station uitloopt en richting het centrum loopt, dan loop je langs een hele straat vol goudwinkels. Van wat ik heb gehoord denk ik dat het daar niet heel erg duur is.

x



hmm maar hoe lang duurt het voordat je dan hebt want je moet ze toch vooraf bestellen
in ieder geval bedankt

06-02-2011, 18:57
Ik zou bij Turkse juweliers kijken, mooi en als je een goed babbeltje kan maken, krijg je ook korting maar dat verschilt per juwelier!

06-02-2011, 19:00



Citaat door SOUTJE_A:
hmm maar hoe lang duurt het voordat je dan hebt want je moet ze toch vooraf bestellen
in ieder geval bedankt



2 weken op voorhand meid

06-02-2011, 19:08

Citaat door Pedagoge:
Ik zou bij Turkse juweliers kijken, mooi en als je een goed babbeltje kan maken, krijg je ook korting maar dat verschilt per juwelier!



welke stel jij voor an hahaha

06-02-2011, 19:09

Citaat door insaf18:
2 weken op voorhand meid



ok dank je wel

06-02-2011, 19:19

Citaat door SOUTJE_A:
welke stel jij voor an hahaha



Ik ken er geen uit Adam helaas maar er zijndaar vast Turke juweliers!

26 maart ook mijn dagje

06-02-2011, 19:29
Ge moet u ringen uit belgie halen want hier in belgie hebben ze puur goud in holland is het met zink.. gelijk in Marokko enz..
Alé ja maar goud uit holland is niet veel waard maar wel erg duur!
Dus na hier komen!!!

06-02-2011, 19:33

Citaat door insaf18:
Ge moet u ringen uit belgie halen want hier in belgie hebben ze puur goud in holland is het met zink.. gelijk in Marokko enz..
Alé ja maar goud uit holland is niet veel waard maar wel erg duur!
Dus na hier komen!!!



zou je misschien fotos kunnen plaatsen.. en hoveel zijn ze ongeveer daar, en waar

06-02-2011, 19:35

Citaat door Pedagoge:
Ik ken er geen uit Adam helaas maar er zijndaar vast Turke juweliers!

26 maart ook mijn dagje



oow wat leukk!!! lekker samen de dag beleven hahahha

06-02-2011, 19:37

Citaat door SOUTJE_A:
zou je misschien fotos kunnen plaatsen.. en hoveel zijn ze ongeveer daar, en waar




je hebt zoveel ringen schat ze hebben de zelfde ringen als gwn bij de belg..
Maar ik raad u niet aan om naar de Joden te gaan omdat ik hun dit niet gun..Uhum je kan beter naar de Indiers gaan

vanaf 200euro heb je al een mooie ring.. je kan kiezen met diamant of zonder ma ja die zijn dan pakken duurder hihi

zooooveeeell keus je zal heus geen spijt krijgen zijn dezelfde ringen!

06-02-2011, 19:39


je kan ook afdingen enz

06-02-2011, 19:40

Citaat door insaf18:
je hebt zoveel ringen schat ze hebben de zelfde ringen als gwn bij de belg..
Maar ik raad u niet aan om naar de Joden te gaan omdat ik hun dit niet gun..Uhum je kan beter naar de Indiers gaan

vanaf 200euro heb je al een mooie ring.. je kan kiezen met diamant of zonder ma ja die zijn dan pakken duurder hihi

zooooveeeell keus je zal heus geen spijt krijgen zijn dezelfde ringen!


me man en ik hebben al heeeeel wat uitgegeven aan de bruiloft dus ik stelde voor om wat goedkoper te halen hebben ze ook ringen voor 150 euro

06-02-2011, 19:41

Citaat door SOUTJE_A:
me man en ik hebben al heeeeel wat uitgegeven aan de bruiloft dus ik stelde voor om wat goedkoper te halen hebben ze ook ringen voor 150 euro



of heb je misschien een site waar ik kan op kan kijken

Pagina's : [1] 2