Bekijk volle/desktop versie : Plakken marokkaanse meisjes erg?



Pagina's : [1] 2

06-02-2011, 16:37
.

Ik vind van niet, ik vind nederlandse meisjes plakband.

06-02-2011, 16:38


Altijd plakband jonge tirin.

Plakken in welke zin?

06-02-2011, 16:39
Jongens/mannen zijn geen plakband voor zover ik weet

06-02-2011, 16:39

Citaat door FLOWERBOMB88:
.

Ik vind van niet, ik vind nederlandse meisjes plakband.

dat zeg jij omdat je zelf marokkaans bent

06-02-2011, 16:40



Citaat door RELNICHT:
Altijd plakband jonge tirin.

Plakken in welke zin?


of niet dan, gewoon 20 miljoen keer per dag bellen, als het over is, blijven bellen smsen opzoeken.



Citaat door miss_ike:
Jongens/mannen zijn geen plakband voor zover ik weet



Waar staat jongens/mannen??

06-02-2011, 16:42

Citaat door miss_ike:
Jongens/mannen zijn geen plakband voor zover ik weet





Der zijn genoeg marokkaanse jongens/manenn die plakken
allemaal grote bek en stoer doen hahah maar ondertussen

06-02-2011, 16:43
Ik weet niet. Heb nog nooit een relatie gehad met een Marokkaanse.

06-02-2011, 16:45
Overal bevinden zich mensen die "plakband" zijn. Onder zowel Marokkanen als onder Nederlanders en alle andere bevolkingsgroepen.

Ik moet wel zeggen dat ik om mijn heen Marokkaanse meiden echt extreem zie plakken bij hun vriend/verloofde/man, in de zin van ALLES willen weten wat hij doet etc. Niet allemaal he, maar wel meer dan Nederlandse meiden. Wat is beter, kun je je dan afvragen.

06-02-2011, 16:46
Marokkaanse meiden zijn geen plakband, omdat ze er 10 jongens op na houden en hun aandacht moeten verdelen. Nederlandse meiden hebben 1 jongen en tja dan lijkt t al snel alsof ze plakband zijn als je t vergelijkt met Marokkaanse meiden.

06-02-2011, 16:59

Citaat door FLOWERBOMB88:
.

Ik vind van niet, ik vind nederlandse meisjes plakband.




In zijn algemeenheid plakken meisjes altijd. Etniciteit speelt daar geen rol in.

Vorig week ging ik bij Appie voor de lunch wat eten halen. Ineens zo´n Marokkaanse meid die mij aansprak. Zij dacht dat ik bij Appie werkte

Weet jij toevallig waar de cup a soup staat


Ehh, achter je

ZIj ineens hihi hihi , wat haat ik meiden die giechelen.

Ineens komt zo´n vrouwelijke collega naar mij toe. Ik liep dus met haar verder. Wij gingen afrekenen. Maar zij, de vrouwelijke collega. was wat vergeten. Ineens hoor ik die Marokkaanse meid zeggen. Waarom springen jullie Marokkaanse mannen van de ene meid naar de andere.

Ik ineens. HUH. En negeerde haar.

meisjes


Ter verdediging. Ik had mijn driedelig pak aan. Een mediterraan in een driedelig pak is gewoon. CHARISMA

06-02-2011, 17:05

Citaat door Mister_Charisma:




In zijn algemeenheid plakken meisjes altijd. Etniciteit speelt daar geen rol in.

Vorig week ging ik bij Appie voor de lunch wat eten halen. Ineens zo´n Marokkaanse meid die mij aansprak. Zij dacht dat ik bij Appie werkte

Weet jij toevallig waar de cup a soup staat


Ehh, achter je

ZIj ineens hihi hihi , wat haat ik meiden die giechelen.

Ineens komt zo´n vrouwelijke collega naar mij toe. Ik liep dus met haar verder. Wij gingen afrekenen. Maar zij, de vrouwelijke collega. was wat vergeten. Ineens hoor ik die Marokkaanse meid zeggen. Waarom springen jullie Marokkaanse mannen van de ene meid naar de andere.

Ik ineens. HUH. En negeerde haar.

meisjes


Ter verdediging. Ik had mijn driedelig pak aan. Een mediterraan in een driedelig pak is gewoon. CHARISMA


Wajaw wjaw, vind je het logisch dat ze plakt

06-02-2011, 17:06

Citaat door hollandia:
Marokkaanse meiden zijn geen plakband, omdat ze er 10 jongens op na houden en hun aandacht moeten verdelen. Nederlandse meiden hebben 1 jongen en tja dan lijkt t al snel alsof ze plakband zijn als je t vergelijkt met Marokkaanse meiden.


bullshit.

06-02-2011, 17:10


[QUOTE=Mister_Charisma;93123645]



In zijn algemeenheid plakken meisjes altijd. Etniciteit speelt daar geen rol in.

Vorig week ging ik bij Appie voor de lunch wat eten halen. Ineens zo´n Marokkaanse meid die mij aansprak. Zij dacht dat ik bij Appie werkte

Weet jij toevallig waar de cup a soup staat


Ehh, achter je

ZIj ineens hihi hihi , wat haat ik meiden die giechelen.

Ineens komt zo´n vrouwelijke collega naar mij toe. Ik liep dus met haar verder. Wij gingen afrekenen. Maar zij, de vrouwelijke collega. was wat vergeten. Ineens hoor ik die Marokkaanse meid zeggen. Waarom springen jullie Marokkaanse mannen van de ene meid naar de andere.

Ik ineens. HUH. En negeerde haar.

meisjes


Ter verdediging. Ik had mijn driedelig pak aan. Een mediterraan in een driedelig pak is gewoon. CHARISMA [/QUOTz

ze3ma je vindt jezelf lekker ofzo...
jeeh poeperttt.....

06-02-2011, 17:10

Citaat door miss_ike:
Wajaw wjaw, vind je het logisch dat ze plakt




Je hebt gelijk nee maar effe serieus. Ander voorbeeld: Toen ik op het MBO zat en ging ik altijd met andere Marokkaanse jongens op de chat. Het doel was om gewoon met de nummer/msn van een Marokkaanse meid te krijgen. Ik kan goed herinneren: Ik zat ineens met Karima, Zoubida tegelijkertijd te chatten. Ineens schrijft Karima. Wat loop je met Zoubida te chatten. Ik zeg Zoubida wie? Zij zegt: Ze zit naast mij hoor. Ineens denk ik bij mezelf. :melig: waar maak jij druk om. Jij loopt ook met andere jongens te chatten maar ik moet jou wel trouw blijven

Maar ik ken ook genoeg jongens die plakken. Maar dat noemen ze niet plakken maar bezitterig zijn of jaloezie. Het is gewoon voor beide hetzelfde.

06-02-2011, 17:11

Citaat door RELNICHT:
Altijd plakband jonge tirin.

Plakken in welke zin?


hahahahhaha

Pagina's : [1] 2