Bekijk volle/desktop versie : Alle dames die na de Ramadan trouwen!!!!



Pagina's : [1] 2

06-02-2011, 16:01
Hoe gaan jullie het doen met jullie spullen?
Wanneer gaan jullie die verhuizen naar je nieuwe ''thuis''?

Ik zelf heb echt heeel veel spullen, voornamelijk ook dingen die ik nu niet echt gebruik en ze nemen echt m'n hele kamer in beslag..
Ik weet niet wanneer ik moet beginnen met alles een beetje bij elkaar zoeken en inpakken



Tips en ervaringen zijn welkom lady's

06-02-2011, 16:04


Ik ga inshAllah in september trouwen, ik denk dat in de eerste 2 weken na de ramadan mijn spullen na het nieuwe huis zal brengen.

Ik heb niet erg veel wat ik mee neem, de spullen die ik niet langer thuis nodig heb stuur ik alvast daar naar toe en de andere dingen komen een paar dagen voor de bruiloft..

06-02-2011, 16:10
http://biz.marokko.nl/index.php?nav=bedrijf&bid=1153&type=fotos#id=19513

siham
partyfashion2@hotmail.com
06.45322015

06-02-2011, 16:11

Citaat door room-ijsje:
Ik ga inshAllah in september trouwen, ik denk dat in de eerste 2 weken na de ramadan mijn spullen na het nieuwe huis zal brengen.

Ik heb niet erg veel wat ik mee neem, de spullen die ik niet langer thuis nodig heb stuur ik alvast daar naar toe en de andere dingen komen een paar dagen voor de bruiloft..




Ja ik ook in September Insha'Allah..
Dat zei ik dus ook tegen m'n moeder gisteren, maar ze zei nee in de Ramadan heb je echt geen vut en zin om dat te doen.
En zoals jij zei spullen die je nu niet langer nodig hebt thuis die stuur je dus alvast daar naar toe Goed idee!!

Mijn tante zei dat ook tegen mij, van breng alvast de spullen die je niet gebruikt daar naar toe.. maar dat geeft me dan zo'n gevoel alsof ik nu al ons huis ga verlaten

06-02-2011, 16:16


Ja gek is dat he, ik heb daar ook echt heel erg veel moeite mee.
Maar je moet maar denken, het is een begin van iets heel moois InshAllah.

Ik trouw InshAllah de 17de, dus dan heb ik nog 3 weken de tij om alles over te laten brengen. Ik ga dat inderdaad niet in de ramadan doen.

06-02-2011, 16:22

Citaat door room-ijsje:
Ja gek is dat he, ik heb daar ook echt heel erg veel moeite mee.
Maar je moet maar denken, het is een begin van iets heel moois InshAllah.

Ik trouw InshAllah de 17de, dus dan heb ik nog 3 weken de tij om alles over te laten brengen. Ik ga dat inderdaad niet in de ramadan doen.



Ja he Subhana Allah... Maar zoals jij het mooi hebt verwoord, het is Insha'Allah een begin van iets moois!

Mijn henna dag valt Insha'Allah op 08-09, en 09-09 de bruiloft Insha'Allah dus 1 weekje voor jou. Allah ikmel belgier lieve dame

p.s ik heb een hele mooie 3-delige koffer set gezien denk dat ik die ga kopen

06-02-2011, 16:26

Citaat door tarifesht_22:
Ja he Subhana Allah... Maar zoals jij het mooi hebt verwoord, het is Insha'Allah een begin van iets moois!

Mijn henna dag valt Insha'Allah op 08-09, en 09-09 de bruiloft Insha'Allah dus 1 weekje voor jou. Allah ikmel belgier lieve dame

p.s ik heb een hele mooie 3-delige koffer set gezien denk dat ik die ga kopen


Allahoema Amien, voor jou ook lieverd
Ja???? hihih mag ik vragen waar?? Ik wil ook een mooie halen.

Anders kom ik daar aan met alle kleuren van de regenboog

06-02-2011, 16:31

Citaat door room-ijsje:
Allahoema Amien, voor jou ook lieverd
Ja???? hihih mag ik vragen waar?? Ik wil ook een mooie halen.

Anders kom ik daar aan met alle kleuren van de regenboog



Ameen, BarakAllahoefeekie

Ja hoor tuurlijk mag je dat vragen
Ik heb een mooie set bij de Kijkshop gezien, maar daarna gingen we naar de Makro en daar hebben ze ook hele mooie
Dus weet nu eigenlijk niet welke van de 2 ik ga halen.
Heb jij voorkeur voor een bepaalde kleur?

06-02-2011, 16:32
Uppp

06-02-2011, 16:35

Citaat door tarifesht_22:
Ameen, BarakAllahoefeekie

Ja hoor tuurlijk mag je dat vragen
Ik heb een mooie set bij de Kijkshop gezien, maar daarna gingen we naar de Makro en daar hebben ze ook hele mooie
Dus weet nu eigenlijk niet welke van de 2 ik ga halen.
Heb jij voorkeur voor een bepaalde kleur?



Nee niet echt, ik moet ze gewoon even zien.

Ik wil ze daarna ook gebruiken natuurlijk
Voor op vakantie, uitjes etc.

Heb je alles al voor de bruiloft geregeld???
Ik heb alleen nog maar de zaal, en zo een vrouw die voor me henna avond komt zingen.

Ik had contact met Hannaya Siham, maar ik krijg haar nu niet meer te pakken helaas ik vind haar werk zo mooi..

06-02-2011, 16:39

Citaat door room-ijsje:
Nee niet echt, ik moet ze gewoon even zien.

Ik wil ze daarna ook gebruiken natuurlijk
Voor op vakantie, uitjes etc.

Heb je alles al voor de bruiloft geregeld???
Ik heb alleen nog maar de zaal, en zo een vrouw die voor me henna avond komt zingen.

Ik had contact met Hannaya Siham, maar ik krijg haar nu niet meer te pakken helaas ik vind haar werk zo mooi..




Ja klopt het is inderdaad de bedoeling dat je ze daarna nog kan gebruiken voor op vakantie met je mannetje
Ik ga denk ik voor roze of hele mooi grijs!

Nee ik heb alleen nog de zaal en decoratie/serveerteam..
Ik moet ook nog van alles regelen..

Hennaya siham die had hier ergens toch een topic??
Kan je haar niet via m.nl Pmen?
Of kijk bij Biz.marokko.nl

06-02-2011, 16:43

Citaat door tarifesht_22:
Ja klopt het is inderdaad de bedoeling dat je ze daarna nog kan gebruiken voor op vakantie met je mannetje
Ik ga denk ik voor roze of hele mooi grijs!

Nee ik heb alleen nog de zaal en decoratie/serveerteam..
Ik moet ook nog van alles regelen..

Hennaya siham die had hier ergens toch een topic??
Kan je haar niet via m.nl Pmen?
Of kijk bij Biz.marokko.nl


Ja klopt, het nummer wat ze op biz.marokko heeft staan had ik al en die staat uit. Ik had ook een paar mailtjes gestuurd, maar ze reageerd niet meer. Gair InahAllah, ik hoop dat het goed met haar gaat.

Ik zit nog te twijfelen tussen een catering of een kok, serveerster, decoratie etc. De offertes die ik van verschillende catering bedrijven ontvang is om een hartstilstand van de krijgen.

06-02-2011, 16:44



Citaat door tarifesht_22:
Ja he Subhana Allah... Maar zoals jij het mooi hebt verwoord, het is Insha'Allah een begin van iets moois!

Mijn henna dag valt Insha'Allah op 08-09, en 09-09 de bruiloft Insha'Allah dus 1 weekje voor jou. Allah ikmel belgier lieve dame

p.s ik heb een hele mooie 3-delige koffer set gezien denk dat ik die ga kopen


Slm meiden. Inderdaad ik ben het er volledig mee eens om het te bekijken als een mooi hoofdstuk waar je aan begint in je leven.
Subhanallah ik trouw ook op 9 September insha'Allah

Ik wens jullie allen heel veel geluk en liefde!
Laj kemel bel Ghair
x

06-02-2011, 16:46
Dank je wel lieverd, dat geld natuurlijk ook voor jou Allah yakamel belgair inshallah.

En ben jij ook druk bezig met het plannen en regelen?

06-02-2011, 16:52

Citaat door Dj_Gisam:
Slm meiden. Inderdaad ik ben het er volledig mee eens om het te bekijken als een mooi hoofdstuk waar je aan begint in je leven.
Subhanallah ik trouw ook op 9 September insha'Allah

Ik wens jullie allen heel veel geluk en liefde!
Laj kemel bel Ghair
x



Wa3alaikoum salaam
Toevallig dat we Insha'Allah op dezelfde dag trouwen

BarakAllahoefeekie voor je lieve woorden, Ameen
Hetzelfde geldt zeker ook voor jou Lady

Pagina's : [1] 2