Bekijk volle/desktop versie : Soldate Israël bekent lekken van geheimen



06-02-2011, 15:47
TEL AVIV - In een opzienbarend spionageproces in Israël heeft een voormalige soldate zondag toegegeven circa tweeduizend geheime legerdocumenten te hebben gekopieerd en aan de krant Haaretz te hebben gegeven. In ruil voor de bekentenis heeft de aanklager in Tel Aviv gezegd hooguit negen jaar cel te eisen. De maximumstraf is vijftien jaar.
De Israëlische Anat Kam had via de krant onthuld dat het Israëlische leger opzettelijk Palestijnse militanten doodt in plaats van oppakt. De opdracht hen te doden is mogelijk strijdig met de Israëlische wet.

'Ze is een jonge vrouw, die destijds geloofde dat ze zomaar bewijs van oorlogsmisdaden had ontdekt', zei haar advocaat. Het vonnis wordt later geveld.

Bron: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/1831959/2011/02/06/Soldate-Israel-bekent-lekken-van-geheimen.dhtml

06-02-2011, 15:48


Het was denk ik al decennia duidelijk dat dat hun beleid is. Nou is het 'officieel', wat dat ook voor waarde mag hebben.

Massamoordenaars. ............

06-02-2011, 15:49
PVV steunt dat beleid, en de achterban van PVV ook.

06-02-2011, 16:08

Citaat door smile1234:
PVV steunt dat beleid, en de achterban van PVV ook.



[moslim mode] Het zijn allemaal leugens [/moslim mode]
.
.

06-02-2011, 16:31



Citaat door Muslim_NL:
TEL AVIV - In een opzienbarend spionageproces in Israël heeft een voormalige soldate zondag toegegeven circa tweeduizend geheime legerdocumenten te hebben gekopieerd en aan de krant Haaretz te hebben gegeven. In ruil voor de bekentenis heeft de aanklager in Tel Aviv gezegd hooguit negen jaar cel te eisen. De maximumstraf is vijftien jaar.
De Israëlische Anat Kam had via de krant onthuld dat het Israëlische leger opzettelijk Palestijnse militanten doodt in plaats van oppakt. De opdracht hen te doden is mogelijk strijdig met de Israëlische wet.

'Ze is een jonge vrouw, die destijds geloofde dat ze zomaar bewijs van oorlogsmisdaden had ontdekt', zei haar advocaat. Het vonnis wordt later geveld.

Bron: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/1831959/2011/02/06/Soldate-Israel-bekent-lekken-van-geheimen.dhtml


Het kleine stukje lezende zal het niet veel voorstellen.
Graag een groter artikel...

06-02-2011, 16:47

Citaat door Hava_Nagila:
[moslim mode] Het zijn allemaal leugens [/moslim mode]
.
.


Je hoeft je niet te schamen hoor. Je grote blonde leider doet 't vreugdedansje bij elke geëxecuteerde Palestijn.

06-02-2011, 16:50

Citaat door smile1234:
Je hoeft je niet te schamen hoor. Je grote blonde leider doet 't vreugdedansje bij elke geëxecuteerde Palestijn.


En de leider is niet de enige

06-02-2011, 16:59

Citaat door Hava_Nagila:
En de leider is niet de enige


Aha, jij ook al. Doe je dat nadat je gerukt hebt of? Ik bedoel, misschien krijg je 'innerlijke spanningen' or whatever makes sense? :/

06-02-2011, 17:01

Citaat door Hava_Nagila:
En de leider is niet de enige


Elke dode van wat soort ras is er één teveel.

Ik mag vanuit nickname leiden dat je pro Israelisch bent en voor PVV.

Ik zou je één wijze raad willen geven lees is wat meer geschiedenis en dan niet alleen uit je eigen straatje.

06-02-2011, 17:01
wat is er zo raar aan, we weten toch allemaal dat niet-joden geen mens zijn in de ogen van zionisten?

06-02-2011, 17:12

Citaat door jammerdan:
wat is er zo raar aan, we weten toch allemaal dat niet-joden geen mens zijn in de ogen van zionisten?
Dus je bedoeld: We weten dat niet moslims allemaal kafur zijn.

Zoiets...

06-02-2011, 17:22

Citaat door tamar:
Dus je bedoeld: We weten dat niet moslims allemaal kafur zijn.

Zoiets...

in de islamitische theologie wordt er onderscheidt gemaakt tussen gelovigen en ongelovigen. is strikt theoretisch en zegt niets over de mens. in de islamitische leer is elk mens gelijk en dient een ieder voor volwaardig aangezien te worden. in het jodendom bestaat er iets als goyim, dat zijn niet-joden die etnisch minderwaardig zijn. maar zelf die gedacht heb ik geen probleem mee, alleen als zij het in praktijk brengen zoals in het aan hen beloofde land.

06-02-2011, 18:27



Citaat door jammerdan:
in de islamitische theologie wordt er onderscheidt gemaakt tussen gelovigen en ongelovigen. is strikt theoretisch en zegt niets over de mens. in de islamitische leer is elk mens gelijk en dient een ieder voor volwaardig aangezien te worden. in het jodendom bestaat er iets als goyim, dat zijn niet-joden die etnisch minderwaardig zijn. maar zelf die gedacht heb ik geen probleem mee, alleen als zij het in praktijk brengen zoals in het aan hen beloofde land.
Lees je eigen koran eens.