Bekijk volle/desktop versie : Anasheedband Nederland



06-02-2011, 14:49
Salaam aleykoem dames,


Welke anasheedband hebben jullie al meegemaakt en vonden jullie gewoon geweldig?

Laat het me weten.

06-02-2011, 14:52


Ik heb Afnane, Asma wa sifat, Mifthoen Alfirdouas en nog vele meegemaakt. Maar vond Afnane en Asma wa sifat het mooist.

Sommige banden kan je geen anasheed band noemen.

06-02-2011, 14:56

Citaat door pareltje20:
anasheedband afnane uit eindhoven laat de hele zaal op stelten staan zow wat kunnen die dames sfeer creeren zeg mashallah
en ik heb anasheed band el qouds (volgens mij uit rotterdam) meegemaakt en die zijn ook leuk




Shokran bezaf. Heb je ook hun nummer?
Is er een mogelijk om een demo te beluisteren?

06-02-2011, 14:58

Citaat door Prijsmepper_:
Ik heb Afnane, Asma wa sifat, Mifthoen Alfirdouas en nog vele meegemaakt. Maar vond Afnane en Asma wa sifat het mooist.

Sommige banden kan je geen anasheed band noemen.





Shokran voor je antwoord.
Ja idd, dat is tegenwoordig zo jammer. Of ze spelen niet, of ze doen niet wat er gevraagd is geweest. Maar elhamdoelilah dat er ook tussen zitten die je niet kan missen!

07-02-2011, 23:05


ik heb alle banden in nl en sommige van belgie meegemaakt en het beste vond ik toch al basmala ze zijn echt toppers wollah wow die dansvloer was bom vol en ze blijven non stop door zingen en slaan echt supper, hun num is 0684324412 en je kunt altijd zelf langs gaan tijdens het repetaties of bellen voor demo's succes dames

07-02-2011, 23:13
Wie heeft het nummer van Asma wa Sifat en waar komen ze vandaan?

Shokran!