Bekijk volle/desktop versie : maagdenvliesoperaties info

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9

18-10-2004, 22:17
hai linA11,
jij kent de waarheid. ik blijf bij mijn standpunt dat je alleen jezelf voor de gek houdt als je die operatie verricht en het voor je verloofde verzwijgt. de leugen zal je altijd in de weg staan. als jullie voor elkaar bestemd zijn zal hij het van je accepteren. verder ben ik ervan overtuigd dat als je een stabiele waardevolle relatie hebt opgebouwd je elkaars ware ik kent en rspecteerd, dus als jij hem verteld wat er in jouw verleden is gebeurd dan zal hij je accepteren. doet hij dat niet dan is hij je niet waard, hard maar waar!! jij hebt je geloof niet aan de kant gezet door sex te hebben, maar er is wat voorgevallen waardoor je geen maagd meer bent, ik heb iig respect voor je als je eerlijk bent, en velen met mij inclusief je man lieverd, echt waar!

ik hoor van je meid!

sterkte, kuss

18-10-2004, 22:35

idd dat is waar ja. dus alle munafiqs je heb het gehoord

18-10-2004, 22:38

Citaat door Ali_Z:
Eej ten eerste let op je woorden

Spreek me niet aan zoals je je vader aanspreekt

Ten tweede moet je die meiden geen HARAM dingen aanpraten

Zo een operatie noem jij ideaal??
Heb je er zelf van geprofiteerd??

Scheinheiligerd IEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg
je heb gelijk

18-10-2004, 22:51
hey Luna Chick

dank je wel voor je reactie..
ik hoop dat je een beetje kan inleven wat ik bedoel ...ik ben eerlijk heel erg bang om die jongen te vertellen wat er is gebeurt in me verleden ..hij is echt een hele goeie jongen maar je weet togh hoe arabische jongens zijn..
maar ik denk dat ik mischien wel aan hem ga vertellen ja en ik hoop dat hij het begrijpt..

ik wil je nogmaals bedanken voor je reactie ....

ALI Z je moet niet denken dat alle meisjes zijn operatie willen doen omdat ze sex met een jongen hebben gehad enzo ...
sommige meisjes hadden het niet in de hand en ik nassimatje kan hun dan op die manier mischien wel helpen ...
mischien kun je wat meer begrip tonen ..

Maar weet niemand dan hoe duur zown operatie is???

beslama

18-10-2004, 23:53

Citaat door LinA11:
hey Luna Chick

dank je wel voor je reactie..
ik hoop dat je een beetje kan inleven wat ik bedoel ...ik ben eerlijk heel erg bang om die jongen te vertellen wat er is gebeurt in me verleden ..hij is echt een hele goeie jongen maar je weet togh hoe arabische jongens zijn..
maar ik denk dat ik mischien wel aan hem ga vertellen ja en ik hoop dat hij het begrijpt..

ik wil je nogmaals bedanken voor je reactie ....

ALI Z je moet niet denken dat alle meisjes zijn operatie willen doen omdat ze sex met een jongen hebben gehad enzo ...
sommige meisjes hadden het niet in de hand en ik nassimatje kan hun dan op die manier mischien wel helpen ...
mischien kun je wat meer begrip tonen ..

Maar weet niemand dan hoe duur zown operatie is???

beslama
Dat begrijp ik ook wel, maar als het buiten je schuld is dan moet het toch uit te leggen zijn aan je man.....

Je moet je niet druk maken over de prijs die het kost bij de chirurg, maak je eerder druk over de prijs die je bij Allah moet betalen......

19-10-2004, 00:17
Salam Alaikoum,

Ik had een vraag voor jullie en graag alleen normale en serieuze reacties.

Ik ben paar jaar geleden ontmaagd...waar ik heel erg veel spijt van heb..zoals vele zullen hebben...ik was jong en wist nergens iets van..was nog naief..ik ben een nl meisje.ongeveer een 9 maanden geleden ben ik moslima geworden alhamdoelilah..Ik weet dat ik een nieuw leven ben begonnen ..een nieuwe start enzo maar ik ben dus wel ontmaagd...vinden jullie dat ik dat mijn aankomende verloofde/man. dat ik hem dat moet vertellen?

Aub ik zit niet te wachten op reacties van je bent een dit en dat maar alleen serieuse aub...

ma3a salama..

19-10-2004, 01:36
als je als moslim verder wilt en een goede moslim gaat worden dan zou je dat nooit doen.

wil je gewoon hier een goed leven hebben dan moet je het doen.

je kan toch niet berouw tonen en dat doen?
dat gaat gewoon niet samen. je manipuleert. je wil iets terug zetten dat god je heeft gegeven.
weg is weg.

en als je het terug zet. hoe kun je dan gelukkig trouwen?
hoe kun je als moslim verder?
er komt dan een tijd dat je je man niet durft aan te kijken in zijn ogen.
ben je dan gelukkig?
hoe kun je berouw tonen over iets dat je hebt weg gehaald, terwijl je op moest wachten. en dan weer hypocriet terug zet?
je toont berouw dat je ontmaagd bent en dan ga je verder met het goede leven.

en wat betreft jongens die doen dit en doen dat.
ja heb je gelijk is, wij worden er zeker ook nog voor gestraft!!
dat geeft niet aan wat jij wel of niet moet doen.

voor die meisjes.
ik zou 10x denken voor je zoiets doet.
of je kunt hier heel gelukkig zijn (nep)
of je kunt het hier moeilijk hebben ( maar dan als moslim na berouw)
en dan in het hiernamaals een oneindig leven.

19-10-2004, 01:56
maagdenvlies operatie

la hawla la wa 9awatie billah, begrijp niet dat marookaanse meiden dat doen, en begrijp al helemaaaaaaaaal niet waarom ze voor het huwelijk naar bed gaan

en begrijp al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllll niet wie ze nou voor gek willie houden, ik bedoel je kan het voor je familie,vrienden,vriend,enzo ververgen

maar weet dat je het voor allah{swt} niet kan verbergen

19-10-2004, 02:20

Citaat door kizzie:
als je als moslim verder wilt en een goede moslim gaat worden dan zou je dat nooit doen.

wil je gewoon hier een goed leven hebben dan moet je het doen.

je kan toch niet berouw tonen en dat doen?
dat gaat gewoon niet samen. je manipuleert. je wil iets terug zetten dat god je heeft gegeven.
weg is weg.

en als je het terug zet. hoe kun je dan gelukkig trouwen?
hoe kun je als moslim verder?
er komt dan een tijd dat je je man niet durft aan te kijken in zijn ogen.
ben je dan gelukkig?
hoe kun je berouw tonen over iets dat je hebt weg gehaald, terwijl je op moest wachten. en dan weer hypocriet terug zet?
je toont berouw dat je ontmaagd bent en dan ga je verder met het goede leven.

en wat betreft jongens die doen dit en doen dat.
ja heb je gelijk is, wij worden er zeker ook nog voor gestraft!!
dat geeft niet aan wat jij wel of niet moet doen.

voor die meisjes.
ik zou 10x denken voor je zoiets doet.
of je kunt hier heel gelukkig zijn (nep)
of je kunt het hier moeilijk hebben ( maar dan als moslim na berouw)
en dan in het hiernamaals een oneindig leven.
Heb je goed gezegd....Ben het met je eens..

19-10-2004, 18:04
Ik vind het niet vreemd dat meisjes die operatie ondergaan..Want dr word een hele erge druk op de meisjes gezet.. ALs ze geen 'maagd' meer zijn zouden ze niet meer kunnen trouwen.. Terwijl je juist ''hasaanet'' zou hebben als je met haar trouwt ''oe het setra'' Ik weet niet hoe je datin het nederlands zegt.. Dus tuurlijk denken ze alleen aan zichzelf op dat moment maarjah dat zou ik ook doen als niemand mij meer zou acepeteren als je geen maagd bent.. Dus uiteindelijk kunnen wij niet zeggen die meisjes zijn SLECHT OF HYPOCRIET.. Want de fout ligt uiteindelijk toch weer bij onze cultuur..

En voor S.Samira Jij weet niet hoe het is als die PERFECTE jongen je in bed probeert te praten de fout is niet alleen bij de MAROKKAANSE meisjes maar ook bij de MOSLIM jongens..
I AM OUT

19-10-2004, 18:33
Hey ALI Z

ik denk dat jij gewoon niet kunt voorstellen hoe moelijk het voor een meisje is om zoiets te vertellen en je zegt dat ik me eerder druk moet maken om de prijs die ik bij allah moet betalen maar daar ben ik niet bang voor want ik weet dat het niet mijn schuld was dat ik geen maagd meer ben ...dus praat alsjeblieft niet of ik gewoon met eenjongen naar bed ben geweest en nu spijt heb ofzo...

beslama

19-10-2004, 20:04
En voor S.Samira Jij weet niet hoe het is als die PERFECTE jongen je in bed probeert te praten de fout is niet alleen bij de MAROKKAANSE meisjes maar ook bij de MOSLIM jongens..
I AM OUT[/QUOTE]

hamdoulah weet ik niet hoe het is, hamdoulah

en die jongens noem je geen moslims dan,

19-10-2004, 23:13

Kijk Samira.S Je kan wel zegge alhamdoelah heb je geen ervaring dr mee ik ben ook blij voor jou en mezelf..Maar je kan niet oordelen over anderen dat is niet eerlijk en je mag een geboren moslim NOOIT GEEN MOSLIM noemen dus niet zomaar praten als je nooit echt hebt geleert thanxx..

20-10-2004, 00:12

Citaat door yousra007:
Ik vind het niet vreemd dat meisjes die operatie ondergaan..Want dr word een hele erge druk op de meisjes gezet.. ALs ze geen 'maagd' meer zijn zouden ze niet meer kunnen trouwen.. Terwijl je juist ''hasaanet'' zou hebben als je met haar trouwt ''oe het setra'' Ik weet niet hoe je datin het nederlands zegt.. Dus tuurlijk denken ze alleen aan zichzelf op dat moment maarjah dat zou ik ook doen als niemand mij meer zou acepeteren als je geen maagd bent.. Dus uiteindelijk kunnen wij niet zeggen die meisjes zijn SLECHT OF HYPOCRIET.. Want de fout ligt uiteindelijk toch weer bij onze cultuur..

I AM OUT
je zegt het al je word het bed in gepraat. als je sterk in je schoenen staat,dan word je niet in bed gepraat.
als je sterk in je schoenen staat doe je als meisje zo een operatie niet.
er moet toch dan ooit een einde aan komen voor zo een meisje, of blijf je het na het ander doen.

de vraag is kun je gelukkig leven als je je hele omgeving in deze wereld voor de gek houd? ( want in het andere wereldje heb je niks te verbergen).
de daarop volgende vraag is, zul je dan ooit nog een goede moslim worden??

20-10-2004, 00:52
Kizzi je hebt gelijk je staat niet sterk in je schoenen maar ik vind het gewoon niet kunnen dat de vrouwen overal op aan gekeken worden en de mannen dan dr is misschien 1 op de 5000 maagd.. Die meisjes zijn jong en kwetsbaar dus nemen ze die beslising uit onmacht.. Je moet niet onderschatten wat voor problemen je kan krijgen als ze dr achter komen dat je geen maagd meer bent.. Dus ik kan me inleven in de dames die het doen dat bedeol ik er mee te zeggen.. En je kan wel zeggen allah swt die zal je dr voor straffen maar dat is hun probleem we gaan allemaal alleen ons graf in niemand die ons kan helpen behalve allah swt dus dat is een keuse die zelf maken..Ik zelf zou hetniet doen want als jij leven gaat delen met die man is VERTROUWEN op num1 vind ik en je kan niet tegen elkaar liegen en wat moet je zeggen als je naar mekka gaat met je man dan moet je alle leugens of roddels uit de wereld brengen voor een schoone lei dus 'goed' zullen ze inderdaad nooit worden maar geen moslim mogen we ze niet noemen .....

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9