Bekijk volle/desktop versie : BBers the trued in your face



Pagina's : [1] 2 3

06-02-2011, 14:48
Damnn die dinge kunne egt niet meer. Ik had zo n ding anderhalf jaar geleden toen kon die nog wel en vond t fucking handig om mee te maile. Maar wat ik nu om me heen zie!! Nee dat kan egt niet meer!!
Bij die kleuters op Basisscholen en middelbare scholen zijn dat de enige tels die je nog ziet. En de reden dat de mgarba die dingen kope is al helemaal zielig hahah overal zie je topics met wie wil dr pinge, om zo toch nog contact met n dame te hebbe hahha zieligg. ( die dames kunnen ook wat van hoor)
Het is ook algemeen bekend dat alles waar de marokkanen hun hand op legge verkracht wordt, zijn duizenden voorbeelden van te noemen.
HAha ik schaam me gew om met n bb te lopen ik heb liever zon nokia koelkast dan dat. Dus doe mij maar mn iphone 4, totdat natuurlijk de mgarba daar massaal op overstappen dat wordt t weer tijd om n nieuwe tel te gaan zoeken.

Wie geeft mij gelijk hierin

06-02-2011, 14:53



Citaat door hahamoker:
Damnn die dinge kunne egt niet meer. Ik had zo n ding anderhalf jaar geleden toen kon die nog wel en vond t fucking handig om mee te maile. Maar wat ik nu om me heen zie!! Nee dat kan egt niet meer!!
Bij die kleuters op Basisscholen en middelbare scholen zijn dat de enige tels die je nog ziet. En de reden dat de mgarba die dingen kope is al helemaal zielig hahah overal zie je topics met wie wil dr pinge, om zo toch nog contact met n dame te hebbe hahha zieligg. ( die dames kunnen ook wat van hoor)
Het is ook algemeen bekend dat alles waar de marokkanen hun hand op legge verkracht wordt, zijn duizenden voorbeelden van te noemen.
HAha ik schaam me gew om met n bb te lopen ik heb liever zon nokia koelkast dan dat. Dus doe mij maar mn iphone 4, totdat natuurlijk de mgarba daar massaal op overstappen dat wordt t weer tijd om n nieuwe tel te gaan zoeken.

Wie geeft mij gelijk hierin



Ik geef je helemaal gelijk! , Walg van mijn bb zo spijt dat ik eraan begon.
Het is zeker wel handig met smsén en mailen, hoef je niet heletijd 10x op 1 toets te drukken en ik kreeg dan altijd precies de letter erna tagenant dus. Maar om nu heel de marokkaanse gemeenschap ermee te zien, en het begint idd al bij de kleuters walgelijk...! Ik verstop hem gewoon diep onderin me tas.

06-02-2011, 15:00
I love my iPhones hihi

06-02-2011, 15:02

Citaat door Ingewikkeld:
Ik geef je helemaal gelijk! , Walg van mijn bb zo spijt dat ik eraan begon.
Het is zeker wel handig met smsén en mailen, hoef je niet heletijd 10x op 1 toets te drukken en ik kreeg dan altijd precies de letter erna tagenant dus. Maar om nu heel de marokkaanse gemeenschap ermee te zien, en het begint idd al bij de kleuters walgelijk...! Ik verstop hem gewoon diep onderin me tas.



Haha thanxx ik wist wel dat er ook andere ware die dr net zo over dachten.
Ik hoop voor je dat je abbo snel afloopt en je dan n nieuwe tel kan uitzoeke.

Haha ik denk ookniet dat blackberry zelf hier blij mee is. Daar gaat hun merkwaarde. Deze telefoons ware voor zakenmense bedoelt, ik denk niet dat r nu nog 1 zakenman in nl hier mee gezien wil worde haha zien zn collegas hem nog aan voor straattuig ipv manager.

06-02-2011, 15:05


Ik ben wel blij met mijn bb

06-02-2011, 15:07
wat een frustratie

mooi engels ook

wowowow

06-02-2011, 15:07

Citaat door hahamoker:
Haha thanxx ik wist wel dat er ook andere ware die dr net zo over dachten.
Ik hoop voor je dat je abbo snel afloopt en je dan n nieuwe tel kan uitzoeke.

Haha ik denk ookniet dat blackberry zelf hier blij mee is. Daar gaat hun merkwaarde. Deze telefoons ware voor zakenmense bedoelt, ik denk niet dat r nu nog 1 zakenman in nl hier mee gezien wil worde haha zien zn collegas hem nog aan voor straattuig ipv manager.



Jammer genoeg moet ik er nog mee lopen tot juni.
Tot die tijd gwn paar weekjes ruilen met me broer ze tel. zo'n toestel uit het jaar 0 zonder achterkantje, ben altijd bang dat de batt dan ontploft in me gezicht en daarna weer paar weekjes met normaal toetsenbord ... I will survive BB merkwaarde hebben ze niet eens meer hahaha wollahilaa helemaal gelijk ze zien je nu aan voor straattuig verre van zakenman!

06-02-2011, 15:09

Citaat door fatimamarocgirl:


Am i right or am iright

06-02-2011, 15:09

Citaat door Ingewikkeld:
Jammer genoeg moet ik er nog mee lopen tot juni.
Tot die tijd gwn paar weekjes ruilen met me broer ze tel. zo'n toestel uit het jaar 0 zonder achterkantje, ben altijd bang dat de batt dan ontploft in me gezicht en daarna weer paar weekjes met normaal toetsenbord ... I will survive BB merkwaarde hebben ze niet eens meer hahaha wollahilaa helemaal gelijk ze zien je nu aan voor straattuig verre van zakenman!



En stiekem ben je er toch blij mee.

06-02-2011, 15:12
Ga terug naar school aub.
Kom dan zeuren over de BB

06-02-2011, 15:15

Citaat door fatimamarocgirl:
En stiekem ben je er toch blij mee.



Dat hij lekker typt...Klopt!

06-02-2011, 15:54

Citaat door tanger_lover:
Ga terug naar school aub.
Kom dan zeuren over de BB


Haha t doet je egt pijn he dat ik jou en je tel beledig.
Jammer voor jou heb ik al n hbo diploma en doe ik n master, kan jij n vb aan nemen ping....

06-02-2011, 17:58



Citaat door hahamoker:
Damnn die dinge kunne egt niet meer. Ik had zo n ding anderhalf jaar geleden toen kon die nog wel en vond t fucking handig om mee te maile. Maar wat ik nu om me heen zie!! Nee dat kan egt niet meer!!
Bij die kleuters op Basisscholen en middelbare scholen zijn dat de enige tels die je nog ziet. En de reden dat de mgarba die dingen kope is al helemaal zielig hahah overal zie je topics met wie wil dr pinge, om zo toch nog contact met n dame te hebbe hahha zieligg. ( die dames kunnen ook wat van hoor)
Het is ook algemeen bekend dat alles waar de marokkanen hun hand op legge verkracht wordt, zijn duizenden voorbeelden van te noemen.
HAha ik schaam me gew om met n bb te lopen ik heb liever zon nokia koelkast dan dat. Dus doe mij maar mn iphone 4, totdat natuurlijk de mgarba daar massaal op overstappen dat wordt t weer tijd om n nieuwe tel te gaan zoeken.

Wie geeft mij gelijk hierin

Ik wil niet heel lullig zijn, MAAR IEDEREEN IS AL OVERGESTAPT OP DE IPHONE.

Ik vind jullie zooo grappig, alle Marokkanen denken dat ze `anders` zijn omdat ze een andere telefoon nemen terwijl de rest van Nederland er ook mee loopt dus helaas, zo uniek ben je niet.

Let's face the truth, iedereen loopt óf met een Blackberry, óf met een iPhone. Zo bijzonder is het niet om 1 van die 2 te hebben.

Welke mensen ik al HELEMAAAAL grappig vind zijn de mensen die een iPhone 4 hebben.. die iPhone 4 leggen ze altijd op tafel , om er interessant mee te doen maar zodra ze gebeld worden, dan gaat die illegale ringtone af van hun siemens of ouwe nokia. Kifesh deze , je hebt wel een iPhone maar je belt met je lycatelefoon? Waarom? Kan je je abbo niet betalen? WAAROM NEEM JE ER DAN 1??

06-02-2011, 17:58
Jij typt echt als een wijf.

06-02-2011, 17:59
Sowieso zijn Blackberry's voor wijven en iPhones voor gays. Passen dus goed bij jou.

Pagina's : [1] 2 3