Bekijk volle/desktop versie : Film: Kurtlar Vadisi Filistin



06-02-2011, 14:27
Wie heeft 'm gezien?

Beschrijving van de film:
Polat Alemdar en zijn mannen gaan naar Palestina om wraak te nemen op de vermoorde vloot van de Blue Marmara.
Hun doel lijkt eenvoudig: het gevangen nemen van de Israëlische generaal die de aanval op de Blue Marmara heeft opgezet. Als de groep dichter bij de grote vijand komt, zien ze met eigen ogen welke leed de mensen in Palestina moeten ondergaan.

Mn man wil er heen maar hij lijkt mij niet zo leuk.. Zou liever naar Sonny Boy willen gaan. Dit komt toch meer over als een docu en heb eerlijk gezegd met een avondje film geen zin om allemaal leed van onze broeders en zusters te zien..

06-02-2011, 16:31


Niemand die 'm gezien heeft? Of die er iig iets zinnigs over kan zeggen?

06-02-2011, 16:36

Citaat door dutchSaliha:
Wie heeft 'm gezien?

Beschrijving van de film:
Polat Alemdar en zijn mannen gaan naar Palestina om wraak te nemen op de vermoorde vloot van de Blue Marmara.
Hun doel lijkt eenvoudig: het gevangen nemen van de Israëlische generaal die de aanval op de Blue Marmara heeft opgezet. Als de groep dichter bij de grote vijand komt, zien ze met eigen ogen welke leed de mensen in Palestina moeten ondergaan.

Mn man wil er heen maar hij lijkt mij niet zo leuk.. Zou liever naar Sonny Boy willen gaan. Dit komt toch meer over als een docu en heb eerlijk gezegd met een avondje film geen zin om allemaal leed van onze broeders en zusters te zien..

volgens mij is er in de film sonny boy wel sex scenes te zien, denk niet dat jij dat wil zien

de andere film wil ik ook niet zien, want ik hou niet van films over waargebeurde dingen vermengd met fantasie.
vind je het niet vreemd om met een niqaab naar de bios te gaan?


hogedrukreinige

06-02-2011, 16:39
lol wil m downloaden zag een kleine trailertje ervan is best grappig hij is een soort jack bauer

06-02-2011, 16:50



Citaat door hogedrukreinige:
volgens mij is er in de film sonny boy wel sex scenes te zien, denk niet dat jij dat wil zien

de andere film wil ik ook niet zien, want ik hou niet van films over waargebeurde dingen vermengd met fantasie.
vind je het niet vreemd om met een niqaab naar de bios te gaan?


hogedrukreinige
Die zijn te zien in bijna alle films tegenwoordig.. Die Sonny boy lijkt me nog wel redelijk oke, omdat er ook een duidelijk verhaal in zit.

Hm nee, idd. Dat is wel een goed argument.
Uh, nee. Waarom?

Citaat door hanazuki:
lol wil m downloaden zag een kleine trailertje ervan is best grappig hij is een soort jack bauer
Slim idee, trailer kijken. Maar nu ik die gezien heb, wil ik 'm al helemaal niet meer zien! Ik dacht, een film over onze broeders en zusters in Palestina. Maar het is een ordinaire vechtfilm!

http://www.youtube.com/watch?v=N9eMl_DA05A

06-02-2011, 16:55
Mijn man is dol op die serie katlur vadisi ''wadi diaab'', maar ze verzenden nog niet de nieuwe seizoen in abu dhabi
Hij heeft al de 4 seizoen gekeken echt een top turkse serie volgens hem.
Ik wil ook de film downloaden maar ik kan hem nergens vinden, ik wil hem graag in het arabisch gesproken want mijn man vind ondertiteling niks.

Wie heeft hem en hem willen hier plaatsen aub

06-02-2011, 16:59

Citaat door dutchSaliha:
[color=green]Die zijn te zien in bijna alle films tegenwoordig.. Die Sonny boy lijkt me nog wel redelijk oke, omdat er ook een duidelijk verhaal in zit.

Hm nee, idd. Dat is wel een goed argument.
Uh, nee. Waarom?


nee ik vind het normaal als je gaat als er een soort van docu film te zien is maar niet een film als sonny boy

en ja een argument als "die zijn te zien in bijna alle films tegenwoordig" over sex scenes vind ik wel erg zwak, vooral omdat je al een stapje verder bent in het praktiseren van je geloof.


hogedrukreinige

06-02-2011, 16:59

Citaat door kouskous30:
Mijn man is dol op die serie katlur vadisi ''wadi diaab'', maar ze verzenden nog niet de nieuwe seizoen in abu dhabi
Hij heeft al de 4 seizoen gekeken echt een top turkse serie volgens hem.
Ik wil ook de film downloaden maar ik kan hem nergens vinden, ik wil hem graag in het arabisch gesproken want mijn man vind ondertiteling niks.

Wie heeft hem en hem willen hier plaatsen aub
Oh, is het een serie?

06-02-2011, 17:03

Citaat door dutchSaliha:
Oh, is het een serie?


Ja er is een serie van die kwam altijd op abu dhabi tv, er is ook een film van gemaakt en die wil ik voor mijn man downloaden.

06-02-2011, 17:04

Citaat door hogedrukreinige:
nee ik vind het normaal als je gaat als er een soort van docu film te zien is maar niet een film als sonny boy

en ja een argument als "die zijn te zien in bijna alle films tegenwoordig" over sex scenes vind ik wel erg zwak, vooral omdat je al een stapje verder bent in het praktiseren van je geloof.


hogedrukreinige
Ik snap je punt..
Dat ik niqaab draag, wil niet zeggen dat ik verder ben in het praktiseren van onze dien. Iedereen doet wat hij of zij kan en iedereen heeft bepaalde zwaktes. Dankjewel voor je reactie, je hebt gelijk als je bedoeld dat wij hier ons verre van moeten houden.