Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Aankomen



06-02-2011, 14:16
Ladies,

Ik wil heel graag 7 kilo aankomen. 2 jaar geleden woog ik 60 kg. Door stress e.d. ben ik 10 kilo afgevallen. Sindsdien eet ik niet zoveel meer.

Hebben jullie misschien tips om snel aan te komen? En weten jullie ook misschien wat ik precies moet eten om aan te komen?

06-02-2011, 14:21


Waarom wil je zoveel bijkomen? Heeft dat zijn redenen? ik zou zeggen probeer een eetlustwekker in te nemen bv periactine... maar ja dat is wel ferm ongezond... als ik jou was dan deed ik het gewoon heel geleidelijk... snoep+vettige voeding zou ik wel vermijden want dat heeft echt zijn nadelen.....

veel succes

06-02-2011, 14:22
oja... nog iets.. wat is je BMI?

06-02-2011, 14:27

Citaat door Verpleegster:
Waarom wil je zoveel bijkomen? Heeft dat zijn redenen? ik zou zeggen probeer een eetlustwekker in te nemen bv periactine... maar ja dat is wel ferm ongezond... als ik jou was dan deed ik het gewoon heel geleidelijk... snoep+vettige voeding zou ik wel vermijden want dat heeft echt zijn nadelen.....

veel succes


Ja, toen ik 60 woog voelde ik me echt goed. Mijn vriend van toen vond me altijd dik, terwijl ik dat HELEMAAL niet was. Ik begon door zijn woorden erg onzeker te worden. Nu ik ben afgevallen was het ook niet goed voor hem en ik vind het al helemaal niet goed. Ik voel me erg onzeker nu ik zoveel kilo's kwijt ben.

06-02-2011, 14:30



Citaat door Verpleegster:
oja... nog iets.. wat is je BMI?

Ik ben 1.63 en weeg 50 kg. Mijn BMI is 19. Is wel goed, maar alsnog vind ik mezelf te dun.

06-02-2011, 14:33

Citaat door Parelbeautyx:
Ja, toen ik 60 woog voelde ik me echt goed. Mijn vriend van toen vond me altijd dik, terwijl ik dat HELEMAAL niet was. Ik begon door zijn woorden erg onzeker te worden. Nu ik ben afgevallen was het ook niet goed voor hem en ik vind het al helemaal niet goed. Ik voel me erg onzeker nu ik zoveel kilo's kwijt ben.



ah op die manier... ik raad je aan om een gezond eetpatroon te behouden en af en toe wat zoetigheden te eten, met mate natuurlijk... jij moet je vooral eerst zelf goed in je vel voelen.. en dit niet door andere laten bepalen meid.. Als jij vindt van jezelf dat je niet dik of dun bent dan is het toch goed... + zelfbeeld is heel belangrijk meid zo ga je jezelf ook beter waarderen en je natuurlijk ook goed voelen in je eigen vel...

06-02-2011, 14:35

Citaat door Parelbeautyx:
Ik ben 1.63 en weeg 50 kg. Mijn BMI is 19. Is wel goed, maar alsnog vind ik mezelf te dun.


dat is een normale BMI... 18-25.. maar je zit met je gewicht aan de lage kant eh..Het is nog niet problematisch maar je mag wel wat bijkomen

06-02-2011, 14:40
Bedankt meid!

Ik ben zo bang dat het me niet lukt.

06-02-2011, 14:48

Citaat door Parelbeautyx:
Bedankt meid!

Ik ben zo bang dat het me niet lukt.


jawel inchalah...

06-02-2011, 17:11

Citaat door Verpleegster:
Waarom wil je zoveel bijkomen? Heeft dat zijn redenen? ik zou zeggen probeer een eetlustwekker in te nemen bv periactine... maar ja dat is wel ferm ongezond... als ik jou was dan deed ik het gewoon heel geleidelijk... snoep+vettige voeding zou ik wel vermijden want dat heeft echt zijn nadelen.....

veel succes

Waarom is dat ongezond?

06-02-2011, 20:57

Citaat door Artistica:
Waarom is dat ongezond?



veel aankomen op korte tijd is heel ongezond.. je lichaam moet er aan wennen.. denk eens aan je bloedvaten( cholesterol) , pancreas,lever, noem maar op...