Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk marokaanse Jurken te koop, compleet met riem



05-02-2011, 23:23
Dames,
hierbij takschitas die ik verkoop. Als je geintresseerd bent dan kun je pmen. Je kunt ook langskomen om te passen als je iets leuks vind. Bij iedereen staat iets natuurlijk anders. Dit zijn wat simpele fotos die snel gemaakt zijn.

De roze glans takschita is maat 34-38. Lengte is 1,80-185. Onderkant is een rok. Mooie stof, valt mooi. en mooie gjata. [







er komen zo meer fotos van andere takschitas

05-02-2011, 23:28


Deze blauwe takschita is een mooie met kraaltjes bewerkte stof. Onderkant is dikke satijn. De onderkant is mouwloos en ook los te dragen. Maat 34-38. Voor alle lengtes. niet te kort niet te lang. Inclusief riem.







Onderkant alleen met riem




05-02-2011, 23:32
Deze takchita is heel mooi. De bovenkant is indische zijde en de onderkant is chiffon. Luxe stof met mooie gjata. Deze jurk inclusief riem. Maat 34-38 ook zonder riem als kaftan te dragen. lengte voor alle lengtes.










05-02-2011, 23:36
Leuke aparte kaftan van indische zijd/donkeroranje. heel leuk met sjerbiel. Deze heeft een mooie gjata. maat 34-38. lengte 1,65 ongeveer.








05-02-2011, 23:41


Deze takschita is ook voor de kortere onder ons. voor 1,60 meter Het is een mooie stof. Drie delig, met sjaal (ook als hoofdoek te gebruiken) en daarnaast kun je de onderkant als kaftan dragen.















05-02-2011, 23:44
veel succes meid, maar ik zou ze niet eens gratis willen ophalen.

05-02-2011, 23:46
Deze is ook wel leuk. stof is hetzelfde als die blauwe. Deze is ook met borduursel bij de armen en aan de voorkant.
34-38. lengte 1, 75. Inclusief riem.








05-02-2011, 23:49

Citaat door missesmeis:
veel succes meid, maar ik zou ze niet eens gratis willen ophalen.





05-02-2011, 23:50

Citaat door missesmeis:
veel succes meid, maar ik zou ze niet eens gratis willen ophalen.


dat kan meid. Jou mening wordt niet gevraagd. Jij bent dat tiep dat met een strandjurk naar een bruiloft gaat. Dat kan. of met een maxijurk van de h&m. Of met een 1 euro stof jurk. Dat kan natuurlijk ook.



Lapjesmarkt is er maandag weer

05-02-2011, 23:56

Citaat door maryanadia:
dat kan meid. Jou mening wordt niet gevraagd. Jij bent dat tiep dat met een strandjurk naar een bruiloft gaat. Dat kan. of met een maxijurk van de h&m. Of met een 1 euro stof jurk. Dat kan natuurlijk ook.



Lapjesmarkt is er maandag weer


Aangezien je goed weet wanneer er lapjesmarkt is zal het me niet verbazen als het een 1 euro stof is.

Het enige wat ze doet is haar mening geven, en daar oordeel jij uit. Ik heb liever een maxijurk van de H&M dan jou jurken.



05-02-2011, 23:59
Niemand heeft een mening gevraagd. Er staat als je geintresseerd bent.

Blijkbaar kan je niet lezen of ben je dom. Iedereen heeft toch een andere smaak. Ga mar naar h&m online als je niets beters te doen hebt. Kijken of er een leuk jurkje voor je bij zit

06-02-2011, 00:01

Citaat door maryanadia:
dat kan meid. Jou mening wordt niet gevraagd. Jij bent dat tiep dat met een strandjurk naar een bruiloft gaat. Dat kan. of met een maxijurk van de h&m. Of met een 1 euro stof jurk. Dat kan natuurlijk ook.



Lapjesmarkt is er maandag weer

ik zeg alleen dat ik ze niet eens gratis wil ophalen dat kan toch!ik heb je nog verder succes gewenst













je bent toch niet met een van die jurken op een bruiloft verschenen

06-02-2011, 00:38



Citaat door missesmeis:

ik zeg alleen dat ik ze niet eens gratis wil ophalen dat kan toch!ik heb je nog verder succes gewenst













je bent toch niet met een van die jurken op een bruiloft verschenen





deze maakt hem helemaal af!!!! oeffff heb in tijden niet zo erg gelachen als vandaag hahahaha

06-02-2011, 00:44

Citaat door oumkhaltoum:
deze maakt hem helemaal af!!!! oeffff heb in tijden niet zo erg gelachen als vandaag hahahaha

ben wel wel een beetje gemeen

ts hierbij mijn excusses

11-02-2011, 22:54

Citaat door missesmeis:
ben wel wel een beetje gemeen

ts hierbij mijn excusses


haterr go awayy