Bekijk volle/desktop versie : rekned gevoel... Wie heeft dat



Pagina's : [1] 2 3

05-02-2011, 21:53
ook wel eens. Zo een gevoel van dat je ergens ver weg van huis wilt zijn en met iemand die je heel goed begrypt.. alleen heb k die gene nie.. ook nie vriendschapelijkk.. Vriendinnen die bestaan nie en als je begint te vertellen over je problemen gaan ze zelf ook zitten zeiken. dan maakt ' t je alleen nog zieker.. pfff hoe kom k hier van af.. Gewoon letterlijk niemand die je begrypt of wilt begrypen. EENZAAM gevoel

05-02-2011, 22:02


hmm ben dus de enige met dit gevoel:S

05-02-2011, 22:03
Ik ken het hoor.

05-02-2011, 22:05
Ik snap heel goed hoe jij je voelt... heb het op dit moment ook..

05-02-2011, 22:09



Citaat door Onelove112:
Ik snap heel goed hoe jij je voelt... heb het op dit moment ook..


pff hoe ga jij er mee om,? wat doe je bijvoorbeeld, ga je weg? wat houd je bezig om er nie aan te denken.. ik ga gelijk aan de tijden met me ex denken:Swat ik helemaal nie wil.. ik word gwn letterlijk en figuurlijk gek.. doe de gekste dingen gwn..

05-02-2011, 22:13
Ik ga dan keiharde jankmuziek op zetten..

Ik ga meestal dan effe alleen wandelen buiten of ga een potje janken.
meestal is dat gevoel dan over..


Misschien dat afschrijven bij jouw helpt?

05-02-2011, 22:17

Citaat door Na_dii030:
ook wel eens. Zo een gevoel van dat je ergens ver weg van huis wilt zijn en met iemand die je heel goed begrypt.. alleen heb k die gene nie.. ook nie vriendschapelijkk.. Vriendinnen die bestaan nie en als je begint te vertellen over je problemen gaan ze zelf ook zitten zeiken. dan maakt ' t je alleen nog zieker.. pfff hoe kom k hier van af.. Gewoon letterlijk niemand die je begrypt of wilt begrypen. EENZAAM gevoel



Ik heb ook heel vaak het zelfde gevoel. Maar niemand kan je zorgen echt begrijpen en je gevoel gerust stellen, alleen Allah soebhanahu wa ta'ala.

Wanneer je Allah subhanahu wa taala gedenkt zal het de eenzaamheid doen vervagen.

Wat ik heel vaak doe als zo een gevoel krijg is koran lezen. Je word er heel rustig van en het gevoel van eenzaamheid gaat dan weg.

05-02-2011, 22:22
Raknad gevoel hebben, en dan ver van huis willen zijn.

Die zin klopt niet helemaal he.

05-02-2011, 22:22
Le kenta te7ta Allah,

Weet je hoeveel dingen je kan doen om je dag 'nuttig' te besteden.

Als je wakker wordt met fadjr. Dan moet je na het gebed even goed zitten, pen en papier erbij pakken. Wat wil je vandaag doen? Wat voor goede daden wil je verrichten? Wat wil je bereiken? Wil je iets leren? Wil je iets memoriseren? Zelfs marokko.nl tijd kan je inplannen :giechel

En dan kijken, ga ik verder slapen? Of ga ik beginnen aan mijn dag? En dan moet je je lijstje afwerken. Je voelt geen 'lkent (saaiheid)' en aan het einde van de dag, voel je je RIJK!

05-02-2011, 22:28

Citaat door VirtualNerd:
Le kenta te7ta Allah,

Weet je hoeveel dingen je kan doen om je dag 'nuttig' te besteden.

Als je wakker wordt met fadjr. Dan moet je na het gebed even goed zitten, pen en papier erbij pakken. Wat wil je vandaag doen? Wat voor goede daden wil je verrichten? Wat wil je bereiken? Wil je iets leren? Wil je iets memoriseren? Zelfs marokko.nl tijd kan je inplannen :giechel

En dan kijken, ga ik verder slapen? Of ga ik beginnen aan mijn dag? En dan moet je je lijstje afwerken. Je voelt geen 'lkent (saaiheid)' en aan het einde van de dag, voel je je RIJK!


Correctie: La kanta bi rahmati Allah

05-02-2011, 22:30

Citaat door Moulay_na3na3:
Raknad gevoel hebben, en dan ver van huis willen zijn.

Die zin klopt niet helemaal he.



wel, op een rustige plek

05-02-2011, 22:31

Citaat door Love1004:
Ik heb ook heel vaak het zelfde gevoel. Maar niemand kan je zorgen echt begrijpen en je gevoel gerust stellen, alleen Allah soebhanahu wa ta'ala.

Wanneer je Allah subhanahu wa taala gedenkt zal het de eenzaamheid doen vervagen.

Wat ik heel vaak doe als zo een gevoel krijg is koran lezen. Je word er heel rustig van en het gevoel van eenzaamheid gaat dan weg.


thnQ xxx

05-02-2011, 22:32



Citaat door Na_dii030:
wel, op een rustige plek



Als je naar je o.t. kijkt niet.

05-02-2011, 22:33

Citaat door Moulay_na3na3:
Als je naar je o.t. kijkt niet.



heb het over nu en nie over 6maanden

05-02-2011, 22:34

Citaat door Moulay_na3na3:
Als je naar je o.t. kijkt niet.



nog zo' n iemand die extra znoen erbij doet,

Pagina's : [1] 2 3