Bekijk volle/desktop versie : Trouwen in een sporthal..? En deze omtoveren tot iets heel moois?



05-02-2011, 17:04
Wat vinden jullie?
Ik ben van mening dat in Nederland heel WEINIG mooie zalen zijn te vinden. Wat kun je dan als alternatief nemen? Een zaal die voldoende hoog, groot en stijlvol is? Dan kun je - naar mijn mening - beter een sportzaal afhuren.. ( soms maar 58 euro per uur..) en dan vervolgens alles van top tot teen decoreren.. en daarmee bedoel ik.. vloer bedekken (geen lelijke strepen)... wanden en plafond (heb altijd al van die witte draperieen gewild) en last but not least een mooie kroonluchter huren..



Met die draperieen bedoel ik zoiets als hierboven en die kroonluchter past er prachtig bij.. alleen niet zo dramatisch met die bloemen etc.

05-02-2011, 17:17


Kan heel mooi zijn..
Ik heb karim van emotion en die had dat ook een keer gedaan.
Was echt moooooooooi!

05-02-2011, 17:20
Sooooooooooooooo wollah dat is echt prachtig man..
Ik wil dat insha'alah ook gaan doen man,ik wil gewoon een sporthal huren en dan gewoon mooii decoreren enzo..

MVG,
Lella-berkaniia

05-02-2011, 17:22
hoeveel gaat die decoratie kosten? kroonluchters zijn heel duur volgens mij maar ja als je goedkoper komt dan een mooie zaal die al gedecoreerd is dan is het wel de moeite waard.

Heb je al een berekening hiervan gemaakt ben wel benieuwd?

05-02-2011, 17:24



Citaat door oOBentagadirOo:
Wat vinden jullie?
Ik ben van mening dat in Nederland heel WEINIG mooie zalen zijn te vinden. Wat kun je dan als alternatief nemen? Een zaal die voldoende hoog, groot en stijlvol is? Dan kun je - naar mijn mening - beter een sportzaal afhuren.. ( soms maar 58 euro per uur..) en dan vervolgens alles van top tot teen decoreren.. en daarmee bedoel ik.. vloer bedekken (geen lelijke strepen)... wanden en plafond (heb altijd al van die witte draperieen gewild) en last but not least een mooie kroonluchter huren..



Met die draperieen bedoel ik zoiets als hierboven en die kroonluchter past er prachtig bij.. alleen niet zo dramatisch met die bloemen etc.


Heb het gehoord dat veel mensen dat weleens hebben gedaan. Ik zou het gewoon doen. Klopt meestal gewoon 50 euro per uur voor zo een zaal. Ik zou het niet zelf decoreren daar moet je veel tijd in steken, maar wel iemand inhuren ervoor.

05-02-2011, 17:25
Hmm Nederland laat geen andere keuze over..

of je stopt duizenden euros in een zaal in t hilton hotel.. of je moet creatief zijn. Met sportzalen heb je 1) enorm veel ruimte.. 2) geld over om in decoratie te stoppen 3) een blanco zaal.. je kunt pcies doen wat je zelf mooi vind..

geen lelijke rode wanden.. groene palmbomen op de muren... etc etc

05-02-2011, 17:29

Citaat door ghorbiya:
hoeveel gaat die decoratie kosten? kroonluchters zijn heel duur volgens mij maar ja als je goedkoper komt dan een mooie zaal die al gedecoreerd is dan is het wel de moeite waard.

Heb je al een berekening hiervan gemaakt ben wel benieuwd?



Ik heb een sportzaal gevonden.. 10 km van mijn woonplaats vandaan.. 58 euro per uur op een zaterdag of zondag.. dat zou maximaal 800 euro zijn.. want je hebt genoeg tijd nodig om alles in te richten. Het gaat mij eerlijk gezegd niet eens om het geld.. meer om het blanco blaadje dat je dan hebt... ik HAAT lage plafonds op bruiloften.. decoratie gaat plusminus 2500 kosten.. de kroonluchter zelf.. (als je de grootste wilt) is 500 euro... en wat ik ook SUPER belangrijk vind in een zaal is de verlichting.. ik hou van gedimd licht.. dat zijn dingen die je wel allemaal in overweging moet nemen..

05-02-2011, 17:30

Citaat door justtellme:
Heb het gehoord dat veel mensen dat weleens hebben gedaan. Ik zou het gewoon doen. Klopt meestal gewoon 50 euro per uur voor zo een zaal. Ik zou het niet zelf decoreren daar moet je veel tijd in steken, maar wel iemand inhuren ervoor.



Hahaha nee zelf decoreren... daar waag ik me niet aan..