Bekijk volle/desktop versie : PVV: Kunstgras afschaffen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

05-02-2011, 13:23
DEN HAAG - Er is sprake van competitievervalsing in het betaald voetbal, doordat slechts een beperkt aantal clubs op kunstgras speelt.

Dat vindt de PVV. De partij van Wilders wil deze ’oneerlijke kwestie’ bij de KNVB onder de aandacht brengen, maar in de voetbalwereld wordt verdeeld gereageerd op het pleidooi.
„Bij onvoldoende draagvlak voor kunstgras moeten we er in competitieverband van afstappen”, constateert PVV-Kamerlid Richard de Mos. Hij wil dat minister Schippers (Sport) er bij de KNVB op aandringt een enquête te houden onder de clubs in het betaalde voetbal over deze kwestie. „Wees eerlijk, wat is er mooier dan een potje voetbal op echt gras?”ZorgenDe Mos, zelf een fervente ADO-supporter, vervolgt: „Als trainers uit het betaald voetbal hun zorgen over deze ongelijkheid ook al aangeven, dan gaat het sportief niet de goede kant op.” Hij doelt daarmee op een opmerking van ADO-trainer John van den Brom. Die zei onlangs dat thuisploegen met kunstgras absoluut in het voordeel zijn. Niet alle trainers in het betaalde voetbal denken er echter zo over.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8935366/__PVV__Kunstgras_afschaffen__.html?p=28,2

05-02-2011, 13:25


ik werd vanaochtend wakker en ik dacht wat zou nederland een mooi land zijn zonder kunstgras. gelukkig hebben wij nu de pvv die een oplossing voor elke groot maatschappelijk probleem heeft.

pffffff ik ga de poster van wilders swaffelen.

05-02-2011, 13:27
M'n broertje is ingenieur en zat in het kunstgras, maar hij is nu geswitched naar riolering, dat laatste zal altijd wel behoefte aan blijven.

05-02-2011, 13:30

Citaat door Abracadaver:
M'n broertje is ingenieur en zat in het kunstgras, maar hij is nu geswitched naar riolering, dat laatste zal altijd wel behoefte aan blijven.

tot wilders gaat vinden dat moslims geen gebruik mogen maken van de riolering de vraag zal dan dalen.

05-02-2011, 13:40



Citaat door Bokitoo_:
tot wilders gaat vinden dat moslims geen gebruik mogen maken van de riolering de vraag zal dan dalen.


Gewoon stiekem blijven doortrekken!

05-02-2011, 13:42

Citaat door Bokitoo_:
ik werd vanaochtend wakker en ik dacht wat zou nederland een mooi land zijn zonder kunstgras. gelukkig hebben wij nu de pvv die een oplossing voor elke groot maatschappelijk probleem heeft.

pffffff ik ga de poster van wilders swaffelen.




05-02-2011, 14:24
Er is ook competitievervalsing doordat de ene club rijker is dan de andere
en zo dus betere spelers en trainers kan aantrekken.

Voor sommige clubs staan de sponsors in de rij terwijl ze andere links laten liggen.

Wat wil de PVV hier aandoen ?

Ik EIS kamervragen!

05-02-2011, 14:52
Al het kunstgras terug naar Marokko!

Hier een beetje het werk afpakken van de puur Hollandse spriet, wat denken ze wel.

05-02-2011, 15:00

Citaat door ponsney4:
waar is bron ?


de assholl van wilders is de bron.

05-02-2011, 15:01

Citaat door Moonboi:
Al het kunstgras terug naar Marokko!

Hier een beetje het werk afpakken van de puur Hollandse spriet, wat denken ze wel.

inderdaad wat is er mis mijn onze Arische puur hollandse gras?

05-02-2011, 15:05
huilie huilie, sommige clubs hebben kunstgras maar mijn cluppie niet.


die hele pvv club begint me sreeds meer te irriteren met hun gejank, gehuil en non isseus.

05-02-2011, 15:07

Citaat door Mathijs:
huilie huilie, sommige clubs hebben kunstgras maar mijn cluppie niet.


die hele pvv club begint me sreeds meer te irriteren met hun gejank, gehuil en non isseus.


Nu pas ?

05-02-2011, 15:12



Citaat door Gitane:
Nu pas ?



heb een hoge tolerantie

05-02-2011, 15:14

Citaat door Mathijs:
heb een hoge tolerantie


Dat zie ik ja... Chapeau !

05-02-2011, 15:24

Citaat door ponsney4:
wat is er groen links? jou clubje is daar weer schuldig aan vergeet dat even niet met je linkse bril op zie je niet eens dat die aap een bron heeft



Ben van de PvdA, niet van die naieve,we gaan nog een keer naar afghanistan, club.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10