Bekijk volle/desktop versie : Schokkende filmpje vanuit Cairo. Overheidsbusje rijdt in op menigte -20 doden



04-02-2011, 15:29




http://www.youtube.com/watch?v=m7biYqz2MTc


Bizar..

04-02-2011, 15:30


Ik wil het filmpje niet zien, maar is dat net gebeurd???

04-02-2011, 15:32
Wat zou er gebeurt zijn als het busje was gestopt voor de menigte??????

04-02-2011, 15:35

Citaat door JETLI:
Ik wil het filmpje niet zien, maar is dat net gebeurd???
Geen idee.. ziet er best ziek uit ..

Citaat door Hava_Nagila:
Wat zou er gebeurt zijn als het busje was gestopt voor de menigte??????
Busje had de ruimte om door te rijden, maar koos liever vol gas rechtslangs door de menigte heen te rijden.

04-02-2011, 15:39



Citaat door deVerdeler:
Geen idee.. ziet er best ziek uit ..
Busje had de ruimte om door te rijden, maar koos liever vol gas rechtslangs door de menigte heen te rijden.


Nee, de vraag was; wat zou er gebeurt zijn als het busje was gestopt voor de meute.....

04-02-2011, 15:40

Citaat door Hava_Nagila:
Nee, de vraag was; wat zou er gebeurt zijn als het busje was gestopt voor de meute.....
Vraag het aan ze

Voor zover ik weet is hij niet gestopt. Integendeel.. Hij is nog even op de gaspedaal gaan staan en even naar rechts gestuurd.

04-02-2011, 15:42

Citaat door Hava_Nagila:
Nee, de vraag was; wat zou er gebeurt zijn als het busje was gestopt voor de meute.....



Stoppen of rustig er door rijden..dit is gewoon doelbewust mensen de dood injagen.

04-02-2011, 15:43

Citaat door tostimarok:
Stoppen of rustig er door rijden..dit is gewoon doelbewust mensen de dood injagen.


Ja, het is doden of gedood te worden. De chauffeur nam geen enkel risico.

04-02-2011, 15:49

Citaat door Hava_Nagila:
Ja, het is doden of gedood te worden. De chauffeur nam geen enkel risico.


Wat een kneus ben je... Heb je een bril nodig of wat. De chauffeur was al bijna aan et einde van de menigte en kiest er bewust voor extra hard rechtslangs te rijden. Ben je ziek in je hoofd ofzo? Hij kon toch gew. rechtdoor rijden?

04-02-2011, 16:03

Citaat door deVerdeler:


Wat een kneus ben je... Heb je een bril nodig of wat. De chauffeur was al bijna aan et einde van de menigte en kiest er bewust voor extra hard rechtslangs te rijden. Ben je ziek in je hoofd ofzo? Hij kon toch gew. rechtdoor rijden?



Sprak ze teder.... met in de linkerhand een zak chips en in de rechterhand een glas cola.......

04-02-2011, 16:06

Citaat door Hava_Nagila:
Ja, het is doden of gedood te worden. De chauffeur nam geen enkel risico.



Onzin..die gek gooid bewust het stuur om...gewoon rustig maar gestaag doorrijden..maar dot is doelbewust mensen van de sokken rijden.

04-02-2011, 16:06

Citaat door Miss_Teek:
fake, niets aan de hand



Niks fake..ik als niet moslim..heb de beelden gezien.

04-02-2011, 17:10


Dit is gewoon niet normaal Allah ie hdiehom oe safie

04-02-2011, 17:45
Vanwaar komt dit filmpje??
in elke burgeroorlog zullen de zwakkeren,de eerste klappen ontvangen,...
Te ziek voor woorden,deze LAFFE aanlag op onschuldigen

04-02-2011, 17:51
Het is daar gwn Tweede Wereldoorlog..